..on taas vuoro perjantaipullon..
joko ryömin pulloon tai uppoudun tuoppiin.. siis yleensäkin liukenen alkoholiin.. nooh ei kai se oo pahaksi.. sosiaalista juomista kuitenkin.. ja muistan rajani..
mites muut?
perjantaipullo
12
997
Vastaukset
- raikas
Kesä on lyhyt :( Talvella tulee otettua harvemmin, kesällä huomattavasti useammin, kohtuudella tietenkin. Itse olen ainakin paljon sosiaalisempi kesäisin ja baareissa tulee käytyä, hyvässä seurassa.
..terassille ja kylmä olut nams.. totta puhuen.. satoi tai paistoi.. oli kylmä tai kuuma.. biletän silloin kun haluan.. yhtä paljon tai vähän vuodenajasta riippumatta..
kesä, terassi ja tuoppi on kyllä hyvä yhdistelmä.. sit vielä hyvä seura ja musakaan ei olis pahitteeks..
- AROSUSI-09
ajattelin viettää viikonlopun selvinpäin...
- AROSUSI-09
pervokki kirjoitti:
..eikö edes pussiolut tai kalsarikänni? kääk..
pummia 8 euroa,että sais edes mäyriksen...mutta pahalta näyttää...
- raikas
..ettet juo velaksi :)
- AROSUSI-09
raikas kirjoitti:
..ettet juo velaksi :)
ajatella velan ottoa...niitä on niin tylsää maksella takaisin...
AROSUSI-09 kirjoitti:
pummia 8 euroa,että sais edes mäyriksen...mutta pahalta näyttää...
..jos ei muuta niin lidlin kaljaa tai erikoisolutta..
- awerell
iltavuoroo koko viikonloppu.
otahan pari ryyppyä mullekkin.kosteaa iltaa ! - trevor
...ohi
Olis ollu Gordon's dry giniä, mutta meni parempiin suihin..- darknes
perjantai pulloon ennenkuin selvii edellisistäki
pääkivuista tai krapuloista;)
ostamassa perjantaipullon.... kokista nääs....:))) mut joskus alkoholin kanssa ne rajat unohtuu....
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412389
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352218Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205- 131189