..on taas vuoro perjantaipullon..
joko ryömin pulloon tai uppoudun tuoppiin.. siis yleensäkin liukenen alkoholiin.. nooh ei kai se oo pahaksi.. sosiaalista juomista kuitenkin.. ja muistan rajani..
mites muut?
perjantaipullo
12
1024
Vastaukset 12
- raikas
Kesä on lyhyt :( Talvella tulee otettua harvemmin, kesällä huomattavasti useammin, kohtuudella tietenkin. Itse olen ainakin paljon sosiaalisempi kesäisin ja baareissa tulee käytyä, hyvässä seurassa.
..terassille ja kylmä olut nams.. totta puhuen.. satoi tai paistoi.. oli kylmä tai kuuma.. biletän silloin kun haluan.. yhtä paljon tai vähän vuodenajasta riippumatta..
kesä, terassi ja tuoppi on kyllä hyvä yhdistelmä.. sit vielä hyvä seura ja musakaan ei olis pahitteeks..
- AROSUSI-09
ajattelin viettää viikonlopun selvinpäin...
- AROSUSI-09
pervokki kirjoitti:
..eikö edes pussiolut tai kalsarikänni? kääk..
pummia 8 euroa,että sais edes mäyriksen...mutta pahalta näyttää...
- raikas
..ettet juo velaksi :)
- AROSUSI-09
raikas kirjoitti:
..ettet juo velaksi :)
ajatella velan ottoa...niitä on niin tylsää maksella takaisin...
AROSUSI-09 kirjoitti:
pummia 8 euroa,että sais edes mäyriksen...mutta pahalta näyttää...
..jos ei muuta niin lidlin kaljaa tai erikoisolutta..
- awerell
iltavuoroo koko viikonloppu.
otahan pari ryyppyä mullekkin.kosteaa iltaa ! - trevor
...ohi
Olis ollu Gordon's dry giniä, mutta meni parempiin suihin..- darknes
perjantai pulloon ennenkuin selvii edellisistäki
pääkivuista tai krapuloista;)
ostamassa perjantaipullon.... kokista nääs....:))) mut joskus alkoholin kanssa ne rajat unohtuu....
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981334
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1071095- 61907
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k41905Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi55894- 3878
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.130831- 65685
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant52638Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa34580