Naisille tiedotus !

Anonyymi-ap

Kaikki pikkukyrpäiset,tuhkamunaiset,kaappihomot esiintyy täällä Jarina....siis olen se aito isokyrpäinen jota kateelliset panettelee joka sivulla😂

36

101

Vastaukset 36

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Missä aloituksessa joku on esiintynyt Jarina?

• Anonyymi00026
        UUSI

Illmoita tällaiset aloitukset vain poistetavaksi. Ns, heinolan Rane noita alkoi tehtailla kun jäi kiinni hahmoistaan. Nyt se yrittää luoda uutta spämmääjää.

• Anonyymi00002
      UUSI

Menehän nyt panemaan poikaasi uudestaan perseeseen.

• Anonyymi00003
      UUSI

Vai oikein tiedotus 🤣🤣

• Anonyymi00004
        UUSI

Eipä mennyt kauan kun tuhkamuna panit viestiä...Tiedotus näköjään toimii😂

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mutta et sinäkään ole Jari, miksi sitten teit aloituksen Jarina?

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Eikös sun pitänyt lähteä panemaan poikaasi...eiku paneskelemaan poikasi kanssa...siis te pojat paneskelette...eiku...olikin mielikuvitusta taas koko homma...

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kumpi teistä on kovempi tiedoittaja?
        Sinä Jari vai Heinolan Rane?

• Anonyymi00005
      UUSI
      • Anonyymi00006
        UUSI

Olikohan se aito Jari? Taitaa olla jonkun kaappihomon laittama ja epäilen sinua😂

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olikohan se aito Jari? Taitaa olla jonkun kaappihomon laittama ja epäilen sinua😂

Tuossa aloituksessa kukaan ei väitä edes olevan Jari...

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jarilta luonnistuu kaikki, sen verran sekaisin on - jopa taksimatkat mielikuvitus Marjaanan luo!

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jarin tyyli jo tunnetaan, miten se menikään ... vai ...?

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jarilta luonnistuu kaikki, sen verran sekaisin on - jopa taksimatkat mielikuvitus Marjaanan luo!

Taas joku tuhkamuna huutelee😂

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Yhtä kaikki: Jartsukka oli poikansa kanssa häzzimäzzä! 😂

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Taas joku tuhkamuna huutelee😂

Niinkös sie teet - mitäs huutelet?

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Jarin tyyli jo tunnetaan, miten se menikään ... vai ...?

Tämä aloittaja väittää myös että joku esiintyy Jarina...mutta en näe aloituksia joissa joku kertoo olevansa Jari...paitsi tässä aloituksessa...ja hän ei taas kirjoita kuten esim se eilinen Jari...outoo...

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Yhtä kaikki: Jartsukka oli poikansa kanssa häzzimäzzä! 😂

En mä ainakaan mitään elatusmaksuja oo ns. pojastani maksanut...kiva tietää että olen nussinut jonkun tuhkamunan vaimon raskaaksi😂

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tämä aloittaja väittää myös että joku esiintyy Jarina...mutta en näe aloituksia joissa joku kertoo olevansa Jari...paitsi tässä aloituksessa...ja hän ei taas kirjoita kuten esim se eilinen Jari...outoo...

Turha yrittää taas venkoilla - nuo aloitukset ilmoitellaan poistoon, eli aivan sama! Lopputulema on, että Jari astui poikansa kanssa ja that`s it!

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

En mä ainakaan mitään elatusmaksuja oo ns. pojastani maksanut...kiva tietää että olen nussinut jonkun tuhkamunan vaimon raskaaksi😂

Tuokaan ei muuta asiaa yhtään...

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Oli asia miten hyvänsä, silti ilmoitit nussineesi pojan kanssa!

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Oli asia miten hyvänsä, silti ilmoitit nussineesi pojan kanssa!

Ei kannata uskoa mitä Suomi24 lukee...Voihan mä kertoo vaikka että olen Sauli Niinistö ja haen seksiseuraa... Nää pikkukyrpäiset,tuhkamunaiset,kaappihomot uskoo senkin...Anteeksi Sauli jos Seiska lehdestä soittavat ja kyselee.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei kannata uskoa mitä Suomi24 lukee...Voihan mä kertoo vaikka että olen Sauli Niinistö ja haen seksiseuraa... Nää pikkukyrpäiset,tuhkamunaiset,kaappihomot uskoo senkin...Anteeksi Sauli jos Seiska lehdestä soittavat ja kyselee.

Kunhan et valehtele saaneesi naista!
        Sitä ei uskota! 🤣

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei muuta asiaa, maineesi olet menettänyt palstalla eli voit lopettaa jauhamisen.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei mulla niitä naisia niin paljon ollut...varmaan siinä kun 80 naikkosta oli ollut niin sitä ei muistanut enää laskea...varmaan 140-150 naikkosta...no ei ne naikkosia olleet...ihan normaali mimmejä.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ei mulla niitä naisia niin paljon ollut...varmaan siinä kun 80 naikkosta oli ollut niin sitä ei muistanut enää laskea...varmaan 140-150 naikkosta...no ei ne naikkosia olleet...ihan normaali mimmejä.

Et kokemattomana edes tajua että ei naisille kelpaa tuollainen mieleltään vielä lapsena oleva vanhaukko.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mitäs se tuohon liittyy? Miksi jauhat noin paljon?

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Mitäs se tuohon liittyy? Miksi jauhat noin paljon?

Tuo paskahattu kysyi naisasioista...se tuhkamuna.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ei muuta asiaa, maineesi olet menettänyt palstalla eli voit lopettaa jauhamisen.

Mitäs sä sitten mulle kirjoittelet? Maine menee mutta kunnia kasvaa.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Mutta MIKSI SINÄ kirjoittelet jatkuvasti palstalla? Jos on omaisuutta olevinaan, niin anna palaa! Kuusikymppinen ukko piipittää palstalla, miksi et mene oikeasti etsimään seuraa jos on omaisuutta? Onko sinulla sosiaalisi rajoitteita?

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Et kokemattomana edes tajua että ei naisille kelpaa tuollainen mieleltään vielä lapsena oleva vanhaukko.

Tämä juuri, täysin kokemattomat kuin tuo Vantaan pölvästi kehuvat "saavutuksillaan"!

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Sinun tapauksessa pelkkä maine menee, sen verran paljon puhut palturia täälä!

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Sinun tapauksessa pelkkä maine menee, sen verran paljon puhut palturia täälä!

En edelleenkään ota ohjeita vastaan tuuhkamunilta.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

En edelleenkään ota ohjeita vastaan tuuhkamunilta.

Eikä sun tuhkamunan juttuihin ja mielikuvitusystäviisi kukaan usko! Got it?

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Eikä sun tuhkamunan juttuihin ja mielikuvitusystäviisi kukaan usko! Got it?

Sinäkin luet lahjakkaasti juttuja i😂

• Anonyymi00036
      UUSI

Homo tiedottaa, ettei ole homo vaan homostelija

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      9
      1014
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      966
    3. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      939
    4. 55
      909
    5. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      85
      812
    6. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      42
      766
    7. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      711
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      157
      707
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      63
      683
    10. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      586
    11. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      95
      561
    12. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      37
      545
    13. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      524
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      52
      521
    15. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      35
      497
    16. Teini kuolema

Jatketaan uudestaan kun poistettu eka aloitus.
      Kajaani
      22
      496
    17. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      26
      480
    18. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      52
      449
    19. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      31
      443
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      246
      408
    Aihe