Jännästi vaan asiat kääntyy päälaelleen.
Venäläiset odottaa sitä että Ukraina tässä onnistuu ja he tukevat sitä.
https://youtube.com/shorts/jFCzis0ANi8?is=3ZlrALjkyeQ92Bwi
Ukraina tulee vapauttamaan Venäjän Putinin hirmuvallasta
24
77
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Mahdatko itsekkään uskoa?
- Anonyymi00002
Katotaan nyt mitä tapahtuu tänään Moskovassa ja Pietarissa puolen päivän aikoihin.
- Anonyymi00003
Afganistan lopulta vapautti kansat edellisen Kremlin tyrannian vallasta ja alistuksesta.
- Anonyymi00005
Natohan yritti uudelleen orjuuttaa kansat, mutta joutui sitten sekin pakenemaan häntä koipien välissä Afganistanista.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Natohan yritti uudelleen orjuuttaa kansat, mutta joutui sitten sekin pakenemaan häntä koipien välissä Afganistanista.
Hevonpaskahälyytys.
- Anonyymi00004
Putinin tyrannia vetelee viimeisiään.
- Anonyymi00006
Venäjä antautuu ehdoitta jo huomenna.
- Anonyymi00008
Tuo "pidätyskuva" missä Putin, Lavrov ja Peskov istuvat kaltereiden takana on se mitä venäläiset nyt haluaa.
Toivottavasti tuo on pian todellisuutta.- Anonyymi00011
Länsi haluaa, ei venäläiset. Ei kannata projisoida omia mielipiteitään muidenkin mielipiteiksi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Länsi haluaa, ei venäläiset. Ei kannata projisoida omia mielipiteitään muidenkin mielipiteiksi.
Nimenomaan venäläiset haluaa.
- Anonyymi00016
Et ollenkaan ymmärrä mitä oikein puhut.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Nimenomaan venäläiset haluaa.
Hevonpaskaa.
- Anonyymi00009
Niinku mistä hirmuvallasta? Onko sulla kaikki hyvin?
- Anonyymi00010
Kuinka hemmetin tyhmä pitää olla kun tuollaista kysyy?
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kuinka hemmetin tyhmä pitää olla kun tuollaista kysyy?
Ei sulla kyllä ole kaikki hyvin. Vastasit kysymykseen kiitos.
- Anonyymi00012
pitääkö suomi vaputtaa eu päättömästä käsky vallasta
- Anonyymi00013
Nato tiltu meni sekaisin AI tekemästä feikkivideosta LOL
- Anonyymi00019
Siinä taas yksi joka ei tajua jutun pointtia.
- Anonyymi00017
Venäläiset tykkää kun Ukraina kurittaa Venäjän hallintoa.
https://youtube.com/shorts/E35PNFyfpiM?is=C-t6x1y51dt93wol - Anonyymi00020
Kaltereiden taakse venäjän päättäjät saisi laittaakkin. Ovat saaneet kasoittain ruumiita aikaiseksi.
- Anonyymi00021
Kerrankin asiaa. Jäädään toiveikkaana odottelemaan.
- Anonyymi00022
Miksi ei ukrainalaiset iske trooneilla kremliin, kun kaikki jurttarutsat pääpirua myöten ovat paikalla. Pääsisivät kerta heitolla niistä.
- Anonyymi00023
Venäläiset iloitsee Ukrainan iskuista Moskovaan!
Melkoista. - Anonyymi00024
Putin eliminoidaan tänävuonna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa401066Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83877- 164867
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105824Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29765Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒195688Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40653- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu118553Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12515On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as6510- 39485
- 57475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 73461
- 55457