Lemmenleikki.
Taas se leimahtaa,
silmistäs sen huomaa,
on lemmen aika tullut,
touhutaan kuin hullut.
Aamulla jo aloitetaan,
pari paussia pidetään vaan,
iltaan asti me jatketaan,
ja yölläkin me peuhataan.
Keittiössä, olkkarissa,
saunassa ja kellarissa,
autossa ja pukukopissa,
kaikkialla on lempi mukana.
Oomme mestareita kumpikin,
tunnemme toisemme läpikotaisin,
ei puutteeseen toinen koskaan jää,
kun tiedämme miten toisen sytyttää.
:/
Nainen, teenpä sulle taas biisin
9
189
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Aika kuluu ja vuodet vierii,
pari tää yhä sängyllä kierii,
voihkien nauttimme syvästi,
ei koskaan sanota hyvästi.
Joka kerta on yhtä ihanaa,
ei liekki sammu milloinkaan,
ollaan kuin nuoria aina vaan,
ja enemmän vain rakastutaan.
:/ - Anonyymi00002
Sweet..
- Anonyymi00003
Aivan mahtavaa, noin touhukas mies talossa. Hoituu näppärästi tiskit, pyykit, ruuanlaitto...en olekaan ennen törmännyt yhtä intohimoiseen pölyjennpyyhkijään! Ei kai sentään ihan liekeissä kun imuroit? Tietenkin heti aamusta pitää aloittaa jos aiot kaikki nuo kuurata, keittiö, olkkari ja saunakin! Ja auto🥰 Ihanaa että viimein kellari saa uuden järjestyksen ja siivouksen. Vaikka sulla on se lempi moppi niin älä nyt sentään pukukoppia ala hinkaamaan, saat muuten vähän noloja katseita siellä uimahallissa. Onko sullakin siivouksen mestaruus hallussa? Minkä vuoden? Mä en ihan yltänyt siihen. Mut joo, hyvä että osaat sytyttää pannuun tulet ja jaksat kantaa puita vuodesta toiseen, se on kyllä raskasta hommaa! Ja ne puut pitää vielä pilkkoakin, huh! Ehkä voit jo vaihtaa lakanat jos noin kovin haluat, olen aika kova kierimään niissä unissani. Ne menee ihan nuhjuisiksi tosi nopeesti. En ikinä päästäisi moista kultakimpaletta hyppysistäni, ehkä pitäis laittaa joku rautapallo nilkkaan ettet karkaa luotani😁
- Anonyymi00004
Sulla on väärä palsta, tää on ikävä eikä siivous ja kodinhoitopalsta.
:/ - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sulla on väärä palsta, tää on ikävä eikä siivous ja kodinhoitopalsta.
:/Ai, vastasin vaan tuohon sun lemmenleikki biisiin😬 Oon käsittänyt että naiselle paras esilei...lemmenleikki ikinä on kotityöt.
No, ei sitten, katsotaan ensi jouluna jos mua sattuis kiinnostelee mitkään lempimiset... - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ai, vastasin vaan tuohon sun lemmenleikki biisiin😬 Oon käsittänyt että naiselle paras esilei...lemmenleikki ikinä on kotityöt.
No, ei sitten, katsotaan ensi jouluna jos mua sattuis kiinnostelee mitkään lempimiset...Eiku siis sitä seuraavana, tuo seuraavaan on jo ihan just. Pitää aloittaa joulusiivot...
- Anonyymi00005
Onpas hyvin kirjoitettu ❤️👍
- Anonyymi00008
Ai, kun kaunista❤️🌛
- Anonyymi00009
Joo täähän on ihan todellisuuteenkin perustuvaa tekstiä siitähän oli ihan uutisissa, miten moni alkaa todella nauttia seksistä vasta vähän vanhempana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398