Keskustan uusi puoluesihteeri Antti Siika-aho on entinen (?)
Pohjois-Korean vankka tukija. Hän on aiemmin toiminut Pohjois-Korean diktatuuria tukevan Suomi–Korea-seuran puheenjohtajana. Hän on myös entinen kommunisti.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009876069.html
Keskustan uusi puoluesihteeri on entinen kommunisti ja Pohjois-Korean tukija: ”Minulla oli hyvin pitkä tie kohti keskustaa”
Kepulla on selittämistä kun puoluesihteeri onkin kommunisti
19
73
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Jo kolme vuotta ollut, joten tuskin enää mitään selittämistä.
- Anonyymi00006
Mutta keväällä 2027 on vaalit...
Silloin sekin asia nousee kunnolla esille.
- Anonyymi00002
Kaikissa keskustalaisissa asuu sisäinen pieni agraarikommunisti. Väyrynen sieltä pahimmasta päästä.
- Anonyymi00003
Kommentoinnissa oli hyvä de facto kepusta:
Uusi puoluesihteeri sopii kuin nenä päähän vasemmistopuolue keskustaan- Anonyymi00010
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00004
Keskustan tie vasemmistoon on jo pitkällä.
- Anonyymi00005
Tämä tuuliviiri puoluesihteeri on kepulaisuudessa syvällä kytevän vahvan johtajan kaipuun ilmentymä.
Mie oon vasenmistolainen vähenmistö konmunisti ja ylypiä siittä.🇻🇳🎖🧨✨️🎈
COMMUNIST PRIDE FOREVER AGAIN!🇻🇳🎖🧨✨️🎈🏳️🌈🏳️⚧️🏴☠️✊️🍀- Anonyymi00007
Meidän Väyrynenkin tukevasti vasemmalla!
Vuonna 2018 palatessaan eduskuntaan Väyrynen sanoi olevansa vasemmistokeskustalainen. - Anonyymi00008
Pientähän tuo on VKK puolueessa koko sakki on juchelaisia tai muuten vaan rokotekielteisiä ääliöitä.
- Anonyymi00009
Kepu on vasemmisto marssilla kuin aikoinaan Mtk Kambodzassa.
- Anonyymi00011
Minäpä kysyn teiltä, kuinka moni on muuttanut puoluekantaansa. Kirjoitanp, esimerkkinä tämän vuoden Gallubit. Purran joukolla oli 11% kannatus talvella nyt sitten noin 16%, Eikö siihen ryhmään kuulu jo puoluekannan vaihtuminen. Kevään tulevissa vaaleissa on monia jotka muuttavat mielipidettään. Kun vaalit on mennyt, ihmetellään noinko minä halusin , kaikki menee justiin niin kuin en halunnut. Tälläisiä tuuliviirejä olemme. menkää vaikka itseenne ja olkaa edes itsellenne rehellisiä. Siitä voin olla varma ,että en koskaan , ikinä äänestä Persuja , niin paljon ei mieleni muutu ,se on sata varma.
- Anonyymi00012
Enemmän herättäisi ihmetystä, jos kepulla ei olisi kommunistia puoluesihteerinä.
- Anonyymi00013
Keskusta palaa juurilleen.
- Anonyymi00016
Kyllä näin on. Korsimokin sanoi maalaisliiton menevän niin vasemmalle, että kommunisteistakin mentiin vasemmalta ohi!
- Anonyymi00014
Pohjois-Korean pullea poika tykkää voista ja läskimaidosta.
- Anonyymi00015
Mitäs tuo.nyt on, kun persujen koko johto on natseja.
- Anonyymi00017
Onko joku myöntänyt ?
Tämä kepukomukka Sika-aho on itse kertonut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa521266Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää86986- 164917
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105854Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30843Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201762Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24729Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks44718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 25667
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu123654VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43606- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12575Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.137533- 83528
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 39495
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo185490sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75487