Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä vaatetuksena: mustat housut,maastokuviotakki,lippis,parta, sänki tukka. Henkilöstä jotain tietäviä pyydetään olemaan yhteydessä numeroon 0295440513 tai kiireellisessä tapauksesssa 112
Vastaukset 31
- Anonyymi00001
Kuka kadonnut
- Anonyymi00002
Mieshenkilö, viranomaisuutiset.
- Anonyymi00003
Millä kirjaimella alkaa etunimi ?
- Anonyymi00004
Sekö on tärkeintä, nimi??🤔🤔
Sanoa, kuin eräs mies, kun tuli onnettomuuspaikalle ensimmäisenä: Keitä te olette, kun en tunne.
2. Auttaminen,soittaminen 112: n ei ollut mitään kiirettä. Ihmiset olivat jumissa autossa. Että näin.🤭🤭🤣 - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sanoa, kuin eräs mies, kun tuli onnettomuuspaikalle ensimmäisenä: Keitä te olette, kun en tunne.
2. Auttaminen,soittaminen 112: n ei ollut mitään kiirettä. Ihmiset olivat jumissa autossa. Että näin.🤭🤭🤣Lähes kaikilla mun kavereilla on omat polkunsa ja joillain piilopirttikin. Jos se on joku mun kavereista, niin voisin käydä etsimässä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Lähes kaikilla mun kavereilla on omat polkunsa ja joillain piilopirttikin. Jos se on joku mun kavereista, niin voisin käydä etsimässä.
Kai sinä kaverisi tunnistat kuvasta? 😏
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
2. Auttaminen,soittaminen 112: n ei ollut mitään kiirettä. Ihmiset olivat jumissa autossa. Että näin.🤭🤭🤣Ei oikein sovi nauruhymiöt tähän asiaan oot vielä hassumpi kun nimen kyselijä
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
2. Auttaminen,soittaminen 112: n ei ollut mitään kiirettä. Ihmiset olivat jumissa autossa. Että näin.🤭🤭🤣Ai nauruhymiöitten kera tuohan vasta hullua on
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
2. Auttaminen,soittaminen 112: n ei ollut mitään kiirettä. Ihmiset olivat jumissa autossa. Että näin.🤭🤭🤣Kaikki tietää noi jutut mitä tuo yks täälä opettaa muita nauruhymiöitten kera
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kai sinä kaverisi tunnistat kuvasta? 😏
Kouluaikaisia en läheskään kaikkia.
Jos on kuva, niin sama kai se on sitten panna nimikin? On kumminkin kyse hänen hengestään, niin ei se saa olla niin pienestä kiinni.
- Anonyymi00007
Mikä ikä?
- Anonyymi00008
Tuntomerkit on musta, mutta en mä oo hukas...ikä olis kiva.
- Anonyymi00013
Täällä on se kuva.
https://poliisi.fi/-/kadonnut-henkilo-lapualla - Anonyymi00015
Löytyyskö joesta niinkun kaks erellistä kadonnuttakin
- Anonyymi00016
Luhurikasta varmaan löytänyt morsmaikun s-joelta.
- Anonyymi00017
Sanoisin että joki on hyvin kylmä ei nyt kannatta enää mennä uimaan. Slaagit tulee ja hukkuu.
- Anonyymi00018
Hänet löydettiin oletettavasti elossa ja kunnossa, koska poliisin mukaan poliisi ei tutki asiaa enempää.Hänet on jo löydetty elossa.
- Anonyymi00021
Allāhu akbar! ☪️
- Anonyymi00030
No voi paska....
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
No voi paska....
Hä? Olisiko pitänyt jäädä kadoksiin?
- Anonyymi00019
Jumalalle kiitos !!!
- Anonyymi00020
höpö höpö
- Anonyymi00022
Kuka tämä sankari oli ja mistä löytyi?
- Anonyymi00027
Kumma kun löytyi. Edellinen tatuoitu löytyi kuolleena.
- Anonyymi00029
Joo tatuoinneistahan tuonkin voi päätellä....?🤣🤣🤣
- Anonyymi00023
Onko löytyny
- Anonyymi00024
Jännä aina että on salaista kuka kadonnut. Ei sanota nimeä ym..ei ihme ettei löydy kun sinä on niin salaista
- Anonyymi00028
juu ja poliisin on turha mielestäni yleensäkään pyytää kansalaisten
apua vastaavanlaisissa tapauksissa ennenkuin poliisien käytöstavat
muuttuvat ja avaavat enemmän rikoksien tapahtumia eivätkä panttaa
tietoja ´´tutkinnallisista ´´ syistä.
- Anonyymi00026
Metrot jalassa perus paikallinen juntti
- Anonyymi00032
Se on nyt kovasti muodissa tuo katoaminen @
Luulen jotain muutakin kadonneen jo paljon ennen.
Minäkin asun ihan yksin, mutta en aio kadota mihinkään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43925
- 95878
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19765- 116711
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80648- 43611
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590- 19576
- 46568
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔33568Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke19532- 33513
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66499- 25482
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476- 34467
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok105458Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132450- 44434
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi6421