Ei häneen kohdistettu edes väkivaltaa. Pelkkää sanallista aggressiota, mikä on ihan ymmärretäävää, koska kannattaa matujen maahantuontia.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cb29756a-1ab4-426e-ad98-47f14316f879
Taas vassari uhriutuu
22
55
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Aika neiti futariksi. Onko hän mies lainkaan?
- Anonyymi00003
Mahtoiko ikinä osua palloon, kun en ole ikinä tuollaisesta potkupalloilijasta kuullutkaan.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mahtoiko ikinä osua palloon, kun en ole ikinä tuollaisesta potkupalloilijasta kuullutkaan.
Kyllä toi kommari palloon osui,,, vasurilla.
- Anonyymi00009
Hän on Minja Koskelan mies.
- Anonyymi00010
Vasemmistoliiton kansanedustaja Timo Furuholm joutui sunnuntaina ikävän huutelun kohteeksi puolueen tapahtumassa Vanhalla Suurtorilla Turussa.
Furuholm kertoo Instagramissa julkaisemallaan videolla, että paikalla ollut nuori mies oli ääneen toivonut Furuholmin kuolevan.
– Esitän tämmöisen ihan vaatimattoman pyynnön: älä tee niin. Älä tee sitä mulle, älä tee sitä kenellekään muulle, Furuholm sanoo videolla. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vasemmistoliiton kansanedustaja Timo Furuholm joutui sunnuntaina ikävän huutelun kohteeksi puolueen tapahtumassa Vanhalla Suurtorilla Turussa.
Furuholm kertoo Instagramissa julkaisemallaan videolla, että paikalla ollut nuori mies oli ääneen toivonut Furuholmin kuolevan.
– Esitän tämmöisen ihan vaatimattoman pyynnön: älä tee niin. Älä tee sitä mulle, älä tee sitä kenellekään muulle, Furuholm sanoo videolla.Vassuvajakki
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
No ei ihme, että on nössö, jos tuommoisen pirttihirmun kanssa elää.
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja yhdessä ihan hulluja !
- Anonyymi00002
Äärivasuri pillittää taas tyhjää. Ainoa huoli on, miksi elätämme verovaroilla tuollaista inisijää.
- Anonyymi00005
Keskikaljapersut maalittamassa ihmisiä taas.
- Anonyymi00007
Islamisteiltahan tämä pois on, hih hih.
- Anonyymi00006
Puukko
- Anonyymi00008
Vassarti ja matut ovat molemmat kovia uhriutumaan
- Anonyymi00013
Ja media kuuntelee niiden vinkunaa
- Anonyymi00014
Kommunistimedia!
- Anonyymi00015
Hän oli ihan asiallinen. Sinä olet se joka on säälittävä kun jo tuo riitti uhriutumiseen.
- Anonyymi00016
Vasemmistolainen uhriutuu ja ulisee, joutuessaan yksittäistapauksena yksittäisen palautteenantajan kritiikin kohteeksi.
Silti vasemmisto käyttää itse, ja vielä systemaattisesti, retoriikkaa jossa vaaditaan kuolemaa niille jotka eivät ole kanssaan samaa mieltä. - Anonyymi00018
UUH.
Teinien huutelu pahoitti mielen.
Oikeesti, aikuiset miehet Hei, nyt jotain rajaa tähän mielensäpahoittemiseen. - Anonyymi00019
Surkea tapaus mieheksi!
- Anonyymi00020
NEITI
- Anonyymi00021
Matut on niin herkkiä kun niitä on aina kiusattu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran77798Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?146775- 57666
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25663Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47654Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44597
- 31531
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä27521Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20513Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27506- 6476
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee403468Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭79459- 30436
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363420Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.29411En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39404Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole3400- 36392