Robotit jalkaväen edellä
Ukrainalaiset kertovat yhdistäneensä hyökkäyksessä droonit, maataistelurobotit, tykistön ja elektronisen sodankäynnin tavalla, jonka tarkoituksena oli pitää venäläisjoukot mahdollisimman pitkään tietämättöminä hyökkäyksen suunnasta.
Droonit ja miehittämättömät maa-ajoneuvot etenivät hyökkäyksissä jalkaväen edellä.
– Kolmas armeijakunta aloitti ensimmäisenä maailmassa maataistelurobottien pudottamisen ilmasta. Raskaat pommittajadroonimme toimittavat räjähderobotteja yli kymmenen kilometrin päähän vihollisen selustaan, Biletskyi sanoo armeijakunnan julkaisemassa lausunnossa.
Tykistö ja miehittämättömät järjestelmät iskivät Venäjän komentopaikkoihin, viestiyhteyksiin, huoltoon, joenylityksiin ja reserveihin.
Ukraina rakensi Vivaldi-operaatiota varten Lymanin pohjoispuolelle elektronisen sodankäynnin ”suojakuplan”. Kolmannen armeijakunnan mukaan sen avulla häirittiin tai estettiin yli 20 000 venäläisen droonin tehtävä.
Ukraina vapautti jo kolme aluetta, operaatio Vivaldilla
16
59
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Hienoa!
Vanja saa sitä mitä tilasikin, ihan Vivaldin tahtiin.
Jos putte taas tietäisi niin kuolisi vitutukseen.Niimpä ... Vivaldin teos 4 vuodenaikaa. Nyt on siis menossa "syksy".
https://www.youtube.com/watch?v=UIdwCrfDNjU
Hihiiii44.Div kirjoitti:
Niimpä ... Vivaldin teos 4 vuodenaikaa. Nyt on siis menossa "syksy".
https://www.youtube.com/watch?v=UIdwCrfDNjU
HihiiiiAntti oli ollut aika lailla unohduksissa sarjassa ynnä ja muut ennen kuin joku kapellimestari, en muista kuka, nosti sen 40-luvun lopulla esiin ja sanoi että kuunnelkaa vittu kuinka hienoa. Loppu onkin sitten legendaa. 🎻
- Anonyymi00002
"HÖLYNPÖLYUUTISIA"!!!
- Anonyymi00005
"NIITÄ TARJOAA TASS"!!!
- Anonyymi00003
Kaikki uutiset jotka koskevat Venäjän tumpulointia ovat hyviä!
- Anonyymi00004
Ukraina "vapautti" jo kolme aluetta, operaatio Vivaldilla ja on nyt niissä "miehittäjänä" Venäjän motittamana.
- Anonyymi00006
Jo 4,5 vuotta jatkuvaa motittamista, seuraavaksi Venäjän pitää valmistautua Atlantin ylitykseen kun Eurooppa on hoidettu.
- Anonyymi00007
Mahtipontista.
- Anonyymi00008
Ukraina vapauttaa alueitaan Venäjän hallintaan operaatio Vivaldilla.
The Kharkiv Cauldron Is Finished; DOBROPILLIA IS ABOUT TO COLLAPSE... - Anonyymi00009
Miten 40 päivän vivaldi on edistynyt? 🤡
- Anonyymi00010
Odotan jo innolla Vivaldin seuraavaa vuodenaikaa ...
- Anonyymi00011
Vivaldin 40 vuodenaikaa?
Montako on jo mennyt hukkaan?
- Anonyymi00012
Kyllä venäjällä tapatettavia riittää vaikka sadoiksi vuosiksi ...
- Anonyymi00013
Ukraina ei ole mittään vapauttanut, päinvastoin päistikkaa ovat paenneet Harkovan tienoiltakin kun jäivät pussituksiin...osa sai surmansa, osa haavoittui, osa antautui.
Sotarkikosista joita Ukronatsijohto harrastaa vaietaan mediassa jatkuvasti...tässä pahinta etovaa toimintaa:
Venäjän YK-suurlähettiläs Vasili Nebenzja kutsuu lännen reaktiota Ukrainan tappavaan hyökkäykseen Starobelskin korkeakouluun, joka tappoi 21 nuorta opiskelijaa ja haavoitti 63 muuta, ”moraaliseksi epäonnistumiseksi”. Venäjä on laajasti järkyttynyt länsivaltojen välinpitämättömyydestä kansalliseen tragediaan, jonka Kiovan joukot aiheuttivat häikäilemättömällä valtioterrorismilla Luganskissa. - Anonyymi00014
Operaatio Vivaldi vapauttaa miehitettyjä alueita.
"Venäjä on järkyttynyt"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66829Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa23819- 160818
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103779Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
- 61592
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks37586VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39475
- 57465
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.11458sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 73451
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111445- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437