Datakeskus vie jopa miljoonalitraa päivässä VETTÄ....ja näitä jos tulee 100 ja jopa enemmän niin mitä me sitten käytetään ..Erin bronkowitch filmi toistaa itseään. usa/suomi. kusessa ollaan.
maaseutu ei saa enää vettä ja silloin saamme nappiruokaa. mitä faucci ,bill gates hoitaa sitten kiltisti meille. nwo 2030 aloitus siis data keskuksilla.
Kukaan ei omista mitään mutta on onnellinen?? aloitus....666
Datakeskukset sähkö ja vesisyöppöjä, päälle luontokatoa, pirstaloituvat maisemat
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Datakeskus ei vie mitään miljoonaa litraa vettä päivässä. Älä tärise. Rauhoitu.
- Anonyymi00003
Datakeskukset on sähkösyöppöjä. Tämä tiedettiin jo ennenkuin Orpo ryhtyi punaista mattoa niille Suomeen levittämään. Yksin Irlannissa datakeskusten sähkönkulutus on kaikesta kulutuksesta viidenneksen !
Sen lisäksi datakeskukset kaupittelee yrityksille tekoälyä. Taas tulee lisää työttömiä ! Entä, onko ajateltu sitäkään, kuinka paljon vettä (ja sähköäkin) meren rantoihin ( ! ) pystytettävät vetytehtaat kuluttaa. Pitäisikö jo hyvissä ajoin selvittää.
- Anonyymi00004
Eikö ne tata keskukset aikonu tuuva sähkön tullessaan. Vissiin repulla sitä kantaat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as311062Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu132865Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396