Olisi pakko jotenkin selviytyä tilanteesta vaikka olis kuinka kiusallista ☺️ olen liian kiltti tahallaan järjestämään sellaista mutta salaa silti toivon että niin kävis.
Vastaukset 33
- Anonyymi00001
Minusta se olisi hienoa. Olen tässä miettinyt.
- Anonyymi00002
En kokisi kiusalliseksi vaikka sanattomaksi jäisin, paitsi sellaista ihmettä tuskin nähtäisiin. Ajattelen näin; ei mihinkään tilanteeseen kuole tai jos kuolee, joutaakin sitten pois. Lisäksi pidän naisen läsnäolosta lähelläni, sama kun hän ei tekisi yhtään mitään kuin vain olisi siinä lähelläni.
- Anonyymi00005
Joo se olisi kiinnostavaa vaikkei mitään tapahtuisi erilaisten "juonellisten" kliseiden mukaan. Saattaisi riittää vain kokea sen mihin suuntaan tunnelma tiivistyy. ☺️
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joo se olisi kiinnostavaa vaikkei mitään tapahtuisi erilaisten "juonellisten" kliseiden mukaan. Saattaisi riittää vain kokea sen mihin suuntaan tunnelma tiivistyy. ☺️
Jotain treffejä täällä jo suunnitellaan selvästikin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
”Ja takasin et enää tuu ja herrajumala, anna se kahvikuppi takasin, se on mun ainoo!” 😄
- Anonyymi00019
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ku avaat hoitohuoneessas kaasuhanat, ku mies tuo marsuaan hoitoon, ni tiivistyy kyl tikkausliimatki ihan ittekseen. -sivu
- Anonyymi00026
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ku avaat hoitohuoneessas kaasuhanat, ku mies tuo marsuaan hoitoon, ni tiivistyy kyl tikkausliimatki ihan ittekseen. -sivu
Joo, voit pysyä myös jatkossa sivussa.
- Anonyymi00003
Mikä siitä sitten tekisi kiusallista?
- Anonyymi00004
En ole ap, mutta tietenkin kun ihmiset tapaavat kunnolla, kaksistaan, eka kertaa; onhan siinä olemassa kynnys; niinkuin minkä tahansa asian aloittamisessa tässä elämässä.
- Anonyymi00007
Käviskö sellainen pikkuhissi. Hiemanko vaivaannuttavaan oli kun jouduin käytännössä tuntemattomaan mieheen kiinni kun hissi oli niin pieni.
- Anonyymi00008
Vain muutaman sekunnin tähden ilman nappien räpläämistä. Voimakas hajuveden tuoksu täytti hissin, sitä oltiin viihteelle menossa.
- Anonyymi00009
En pystyisi tällä hetkellä. Ajatuksestakin tulee joku stressireaktio.
- Anonyymi00010
Siinähän tulis sitten juteltua kaikki asiat halki poikki ja pinoon ja jos olisi joku pelottava tai todella ahdistava tilanne, niin ottaisit minut varmaan kainaloosi turvaan ja lohduttaisit jos olet mies. Sen myötä siinä varmaan tapahtuisi jotain muutakin sitten jos tilanne pitkittyisi, se muu jääköön arvailujen varaan... :)
- Anonyymi00013
Kyllä, olen oikeasti rauhoittava ja turvallinen mies.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä, olen oikeasti rauhoittava ja turvallinen mies.
Se vaan, ettei sinusta ole kukaan kiinnostunut, turhaan kommentoit kirjoituksia.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Se vaan, ettei sinusta ole kukaan kiinnostunut, turhaan kommentoit kirjoituksia.
Sinä kateellinen mies, kommentointisi on maailman turhinta.
- Anonyymi00012
Siinä saattaisi huulet osua yhteen
- Anonyymi00014
Kyllä, tuskin niin huono lähinäkö olisi, jotta menisi ohi.
- Anonyymi00015
Joo. Ai että kun se mies tunkisi ostarissa samaan hissiin mun kanssa. Painaisin heti stop-nappia ja ...
- Anonyymi00016
Uuh. Ei menisi monta sekuntia lähikontaktiin.
- Anonyymi00020
En tunne oloani kiusalliseksi kenenkään lähellä, kaikista vähiten hänen.
Olen nainen joka voi istua toisen vieressä määräämättömän ajan puhumatta ja silti meillä on yhteys.
Tarvitaan vain kaksi samanlaista joilla ajatukset ja tunteet käy yksiin.- Anonyymi00022
Niin, jos tunnemaailma ja ajatukset käy yksiin ja yhteys on, miten voisi tuntea itsensä kiusalliseksi tai sitten voi tuntea itsensä kiusalliseksi yksinkin ollessaan.
- Anonyymi00021
Mitä jos lähden nyt ajamaan sinne päin ja nähtäisiin siellä jossain? -mies
- Anonyymi00023
Luin just kommenttias, ku vihlas polvesta (vanha kremppa). Ootko joku ukkosenjohdatin? :D
-sivu - Anonyymi00024
Kenelle naiselle oli?
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kenelle naiselle oli?
E naiselle pohjoiseen.
- Anonyymi00027
Tehkää oma ketju.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tehkää oma ketju.
Oma ketju? Kenen ketju tämä on? Kuka on ketjun aloittanut ja kenelle se on tarkoitettu?
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Oma ketju? Kenen ketju tämä on? Kuka on ketjun aloittanut ja kenelle se on tarkoitettu?
Sillä ei sinänsä väliä, tulitte vaan selvästi sivustä härkkimään, mutta ei se mitään, jatkakaa ihan rauhassa.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sillä ei sinänsä väliä, tulitte vaan selvästi sivustä härkkimään, mutta ei se mitään, jatkakaa ihan rauhassa.
Ei tässä mitään härkkimässä olla. Mutta jos sotkin jotain sinun senssejäsi täällä niin pyydän anteeksi.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei tässä mitään härkkimässä olla. Mutta jos sotkin jotain sinun senssejäsi täällä niin pyydän anteeksi.
Ei tässä mitään vakavaa ole tapahtunut, pieni "tyylivirhe" vain sinulta kun alat ketjussa omia treffejäsi sopimaan.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei tässä mitään vakavaa ole tapahtunut, pieni "tyylivirhe" vain sinulta kun alat ketjussa omia treffejäsi sopimaan.
Ok...
Sehän ois kauheaa. Kotiin tulis ikävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as311062Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu132865Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396