Demarit ovat kusipäisiä sikoja

Anonyymi-ap

Muuta eivät huuda kuin lisää veroja, lisää veroja.

21

67

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Täystuho Tuppurainen ja mummon pyörittäjä Antti.

• Anonyymi00014

Antti kun tulee niin vassujen verot nousee pilviin.

• Anonyymi00002

Juoppo rasänen ulisi puolustusverosta, kusipäinen kommunisti.

• Anonyymi00016

Unohdit alusta sanan tyhmä... ;D

• Anonyymi00003

Eikö persulla riitä rahat maksaa edes veroja? Joko on tullut kaikki taas ryypättyä?

• Anonyymi00004

Koska vassarit on veroja maksaneet. Mutta toukkahousut kyllä vaativat toisia maksaa heidän kela pummaus rahat vaikka mihin tarkoitukseen. Menee suurinpiirtein näin jos vassarille antaa satasen..niin alkaa huutaa mikset anna kahtasataa. Ja varmasti eivät velkojaan maksa takasi.

• Anonyymi00005

Syö paskaa kommunisti.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Koska vassarit on veroja maksaneet. Mutta toukkahousut kyllä vaativat toisia maksaa heidän kela pummaus rahat vaikka mihin tarkoitukseen. Menee suurinpiirtein näin jos vassarille antaa satasen..niin alkaa huutaa mikset anna kahtasataa. Ja varmasti eivät velkojaan maksa takasi.

Minä ainakin olen maksanut veroja enemmän kuin sinä, ja aina kannattanut vasemmistoa.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Syö paskaa kommunisti.

Syö vain ihan itse, oikeistolöllö.

Oletko olevinasi kovakin tyyppi? Oletko oikein vankilassa ollut, paskakasa?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minä ainakin olen maksanut veroja enemmän kuin sinä, ja aina kannattanut vasemmistoa.

Sun on pakko olla menestyvä liikemies, kaikki vihavasemmistolaisethan ovat?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Näin me olemme tehneet.
        Työtä tekemällä saa palkkaa ja siitä voi maksaa veroja meidän kaikkien hyväksi.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Oletkin mielisairas kusipää. Vain idiootti kehuu maksaneensa veroja enemmän kuin toinen. Vitun sairas vasuripaska.

• Anonyymi00009

Jos demarit ja vassarit voitaisiin vaihtaa viisaampiin ja ahkerampiin työntekijöihin, niin Suomi ei olisi tässä ahdingossa.

• Anonyymi00010

Demarit sikoja??ihan oikeestikko, minusta ne ovat itikoita itikan aivoilla .

• Anonyymi00013

Villisikoja, kantavat viruksia.

• Anonyymi00012

VIHA PERUSSUOMALAINEN

• Anonyymi00015

Umpitörppöjä....

• Anonyymi00019

Keskeiset veronkorotukset ja kiristykset vuonna 2026
      -Tupakka- ja nikotiinituotteet: Savukkeiden, nikotiinipussien ja sähkösavukenesteiden valmisteverot nousevat.
      -Alkoholivero: Alkoholiveroa korotetaan, ja korotukset sidotaan tulevaisuudessa indeksiin.
      -Virvoitusjuomavero: Virvoitusjuomaveroa korotetaan 1. huhtikuuta 2026 alkaen.
      -Kaivosvero: Kaivosmineraalien vero nousee 0,6 prosentista 2,5 prosenttiin.
      -Sähkön huoltovarmuusmaksu: Sähkön huoltovarmuusmaksu nousee 1. huhtikuuta 2026 alkaen.
      -Jäsenmaksut: Työmarkkinajärjestöjen jäsenmaksujen verovähennysoikeus poistuu (poislukien työttömyyskassan maksuosuus).
      -Työhuonevähennys: Kaavamainen työhuonevähennys palkkatuloista poistuu.
      -Kunnallisverot: Kunnallisveroprosentti nousee 36 kunnassa Manner-Suomessa.

Terveydenhoitomaksujen korotus 2026
      Terveyskeskuksen lääkärikäynti 30,20 € nousee 37,20 €+20 %
      Sairaalan poliklinikkamaksu71,30 € nousee 80,5 €+10 % (pyöristettynä)
      Hammashoito (perusmaksu)19,10 € nousee 21,00 €+10 %
      Erityistutkimusmaksu (esim. magneetti/TT) 60,30 €Uusi maksu
      Leikkaus- ja toimenpidemaksu Vain päiväkirurgia 264,10 €Uusi laajempi maksuperuste

Vuonna 2026 useita merkittäviä tulonhankkimiseen ja työhön liittyviä verovähennyksiä leikataan tai poistetaan kokonaan.
      Palkansaajien kaavamainen työhuonevähennys poistuu kokonaan vuoden 2026 verotuksesta.
      Omassa kodissa tai vapaa-ajan asunnossa tehty etätyö ei enää oikeuta automaattiseen, työpäivien määrään perustuvaan vähennykseen.
      Etätyöskentelyä varten kotiin hankittuja kalusteita (kuten työtuoleja tai työpöytiä) ei voi enää vähentää.

Pankkien ja muiden finanssilaitosten maksamat bonukset ja hyvitykset (esimerkiksi asuntolainasta kertyneet bonukset) muuttuvat veronalaiseksi pääomatuloksi.

Uusien työsuhdepolkupyörien verovapaus poistuu

• Anonyymi00020

Luulisi olevan vara maksaa veroja kun kunnallisverokaan ei ole kuin 10% luokkaa. Mutta eihän aloittaja sitäkään tiedä, kun ei ole niitä työstä saatuja ansioita.

• Anonyymi00021

Alottajan ei tarvitse murehtia veroista koska niitä ei makseta toimeentulotuesta.

• Anonyymi00022

Muslimisikoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      60
      1049
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      98
      1014
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      872
    4. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      60
      810
    5. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      135
      802
    6. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      123
      793
    7. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      25
      669
    8. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      666
    9. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      51
      650
    10. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      620
    11. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      607
    12. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      14
      605
    13. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      83
      586
    14. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      578
    15. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      35
      570
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      47
      568
    17. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      565
    18. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      125
      562
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      48
      527
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      9
      513
    Aihe