Onkä täällä muita VW Polo id:tilanneita?Omani tulee keltaisena ja kaikilla varusteilla ja kauppa käy kuumana,kun ei meinannut sopivaa autoa saada ja joka tapauksessa auto luovutetaan ensi vuoden puolella.
Vastaukset 35
- Anonyymi00001
En tiedä onko täällä, mutta Suomessa teitä onnekkaita on paljon ja koko maailmassa valtavasti. Uusi Polo on haluttu auto.
- Anonyymi00003
Uusi Polo on ylihintainen romu kuten on kaikki VW:n paskat sähköautot. Lisäksi vain idiootit ostavat koeajamatta sitä itse. Autolehdet ovat nykyaikana arvottomia sontalehtiä ja autotoimittajat pelkkiä huijareita. Renault 5:takin kehuttiin vaikka se on paska laaduton pikkuauto.
Ja oikeastaan mitään ei ikinä kannata ostaa ensimmäisten joukossa. Autonkin kohdalla kannattaa odottaa 1-2 vuotta ennen kuin edes harkitsee auton hankintaa.
Ja ensi vuonna ei ole Polon kohdalla minkäänlaisia jonoja vaan niitä on varastossa vaikka kuinka paljon.
Ja muutenkin, jos olen vaihtamassa autoa niin haluan auton heti tai korkeintaan 2 viikon aikana. Jos jono on yli kuukauden mittainen niin ostan toisen auton. En jonota ikinä mitään tavaraa, en myöskään autoa. Aivan kuten en kuuntele jonotusmusiikkia puhelimessa 5 minuuttia kauempaa. - Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Uusi Polo on ylihintainen romu kuten on kaikki VW:n paskat sähköautot. Lisäksi vain idiootit ostavat koeajamatta sitä itse. Autolehdet ovat nykyaikana arvottomia sontalehtiä ja autotoimittajat pelkkiä huijareita. Renault 5:takin kehuttiin vaikka se on paska laaduton pikkuauto.
Ja oikeastaan mitään ei ikinä kannata ostaa ensimmäisten joukossa. Autonkin kohdalla kannattaa odottaa 1-2 vuotta ennen kuin edes harkitsee auton hankintaa.
Ja ensi vuonna ei ole Polon kohdalla minkäänlaisia jonoja vaan niitä on varastossa vaikka kuinka paljon.
Ja muutenkin, jos olen vaihtamassa autoa niin haluan auton heti tai korkeintaan 2 viikon aikana. Jos jono on yli kuukauden mittainen niin ostan toisen auton. En jonota ikinä mitään tavaraa, en myöskään autoa. Aivan kuten en kuuntele jonotusmusiikkia puhelimessa 5 minuuttia kauempaa.Ketään ei kuule kiinnosta tuo sinun narsistinen purkautumisesi.
- Anonyymi00025
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja muutenkin, jos olen vaihtamassa autoa niin haluan auton heti tai korkeintaan 2 viikon aikana. Jos jono on yli kuukauden mittainen niin ostan toisen auton. En jonota ikinä mitään tavaraa, en myöskään autoa. Aivan kuten en kuuntele jonotusmusiikkia puhelimessa 5 minuuttia kauempaa.Kateutta selvästi havaittavissa.
- Anonyymi00032
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kateutta selvästi havaittavissa.
Miksi kukaan tulisi kateelliseksi Polon kaltaisesta surkeasta laaduttomasta pikkuautosta? Kukaan tuskin edes huomaa sitä liikenteessä, koska se näyttää samalta kuin kaikki muut autot.
- Anonyymi00002
Toivottavasti älysit ottaa sen 52 kWh akulla..
- Anonyymi00004
Ja tuollainen 52 kWh on myös minimaalisen pieni akku. Mielestäni jopa tällaisessa pikkuautossa pitää saada 30 000 euron hintaan yli 70 kWh akku ja yli 200 kW latausnopeus. Nämä ovat ihan kohtuullisia vaatimuksia nykyaikana.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja tuollainen 52 kWh on myös minimaalisen pieni akku. Mielestäni jopa tällaisessa pikkuautossa pitää saada 30 000 euron hintaan yli 70 kWh akku ja yli 200 kW latausnopeus. Nämä ovat ihan kohtuullisia vaatimuksia nykyaikana.
Lisään... Etenkin kun nykyisin lähes puolessa uusista sähköautoista löytyy yli 70 kWh akku ja yli 200 kW latausnopeus. Nämä Polon surkean pienet akut ja järkyttävän hidas pikalatausnopeus ei oikein vakuuta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Älä polttoPena viitsi olla typerä.
Jos auto on kaupunkiajoon pääosin hankittu, niin miksi hankkia turhan kallis auto ja iso akusto? - Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos auto on kaupunkiajoon pääosin hankittu, niin miksi hankkia turhan kallis auto ja iso akusto?Ei, tuo yli 70 kWh akku ja yli 200 kW latausnopeus pitäisi olla jo 30 tonnia maksavassa sähköautossa. Jos autossa on vaivainen 52 kWh akku ja surkea 105 kW latausnopeus niin ei se ole uutenakaan edes 15 tonnin arvoinen.
Tämä ID Polo on ylihintainen heikkolaatuinen romu ja kilpailijat ovat menneet jo ajat sitten VW:stä ohi. VW tuottaa tehtaistaan lähinnä laadutonta sontaa.
Ja on lähes varmaa, että VW menee konkkaan jo seuraavien muutaman vuoden aikana. - Anonyymi00021
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos auto on kaupunkiajoon pääosin hankittu, niin miksi hankkia turhan kallis auto ja iso akusto?Ja sellaista asiaa kuin kaupunkiauto ei ole olemassa. On vain pieniä autoja ja isompia autoja.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ja sellaista asiaa kuin kaupunkiauto ei ole olemassa. On vain pieniä autoja ja isompia autoja.
Haluatko vängätä periaatteen vuoksi vai oletko vaan muuten typerys joka epätoivoisesti yrittää päteä netissä?
Jos auton käyttötarve on pääosin kaupungissa tai muuten lyhyemmässä ajossa niin isosta akusta ei ole tuolloin mitään hyötyä. Paremminkin vain haittaa koska isompi akku painaa enemmän. - Anonyymi00029
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos auto on kaupunkiajoon pääosin hankittu, niin miksi hankkia turhan kallis auto ja iso akusto?Siis tuo Polo sopii vain kakkosautoksi
kaupunkiin . Ok . - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Siis tuo Polo sopii vain kakkosautoksi
kaupunkiin . Ok .Ei kukaan niin sanonut, opettele pelle lukemaan ja mielellään vielä ymmärtämään lukemasi.
- Anonyymi00031
Anonyymi00024 kirjoitti:
Haluatko vängätä periaatteen vuoksi vai oletko vaan muuten typerys joka epätoivoisesti yrittää päteä netissä?
Jos auton käyttötarve on pääosin kaupungissa tai muuten lyhyemmässä ajossa niin isosta akusta ei ole tuolloin mitään hyötyä. Paremminkin vain haittaa koska isompi akku painaa enemmän.Jos kerran autossa on pieni akku niin hinnankin pitää olla pieni. Tästä Polosta ei kannata maksaa edes 15 tonnia uutenakaan.
Edelleenkin kaikki asiat näyttävät, että Polo on ylihintainen paska romu.
- Anonyymi00006
Itse olisin ostanut Dacia Sanderon, tai bensa-pikkuauton
Sähköautoissa ei ole enään mitään järkeä akku-uudistuksen tullessa- Anonyymi00011
Kerro tuosta akku uudistuksesta mitä joka paikkaan väännät.
- Anonyymi00007
Ei taida olla Polon cell-to-pack akku mitenkään korjattavissa kennojen tai kotelon osalta? Onko joku saanut tarkempaa tietoa korjattavuudesta tai vaihtoakun hintatietoja?
"Lommo koteloon -> auto paaliin"?- Anonyymi00008
Ei sähköautoihin saa vaihtoakkuja enää, lähes koskaan
Se on todella monesti akun ollessa vaihtokunnossa luokiteltu ongelmajätteeksi, jolloin akku pitäisi vaihtaa kokonaan uuteen.
Itse kiertäisin kaukaata sähköautoista - Anonyymi00012
Lommo koteloon ja vakuutusyhtiö korvaa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei sähköautoihin saa vaihtoakkuja enää, lähes koskaan
Se on todella monesti akun ollessa vaihtokunnossa luokiteltu ongelmajätteeksi, jolloin akku pitäisi vaihtaa kokonaan uuteen.
Itse kiertäisin kaukaata sähköautoistaÄlä poika keksi satuja.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Älä poika keksi satuja.
Satuja?
Kaikki tieto on julkista ja haettavissa
- Anonyymi00014
Milloin ap saa autonsa ja olisitko kiinnostunyt myymään sen? Hinasta toki sovitaan, koska en haluaisi jonottaa.
- Anonyymi00016
PYSYKÄÄ KAUKANA SÄHKÖAUTOISTA!!!
- Anonyymi00017
Volkswagen ID. Polo GTI tekniset tiedot
Vetotapa MEB+, etuveto
Teho 166 kW (226 hv)
Huippunopeus 175 km/h
0–100 km/h 6,8 s.
Akku 52 kWh
DC-lataus 105 kW
Mihin verrataan?
415Km Cruising Range (up to)
3.7s 0-100 km/h
18 min Charging Time
https://www.zeekr.eu/models/x- Anonyymi00018
Se on kuten EX30:ssä, ajo-ominaisuudet ei vastaa suorituskykyä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja ID Polo on laaduton romu surkeilla spekseillä kuten muutkin VW:n autot joten eipä ajo-ominaisuudet paljon auta.
- Anonyymi00033
Anonyymi00018 kirjoitti:
Missä käytössä ei vastaa suorituskykyä?
Ei kai Polo ole mikään urheiluauto.
- Anonyymi00022
Minun tulee
sateenkaarenväreissä ja pakoputkessa on 4
ulostuloa.
Syöksee kukkasia asfaltille.
Seta- wokettajat kylvävät ruusunnuppuja tielle
kun köröttelen s- autollani
Sdp puoluetoimistolle
ryypiskelemään
ilmaista alkoholia. - Anonyymi00023
Uusi ID Polo on kaunein uusi auto. Itsellä nyt 6 vuotta vanha Polo RLine, ei yhtään vikaa tuona aikana. Parin vuoden päästä voisi vaihtaa ID Poloon
Olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Aiemmin ollut Audeja A6, A4 ja A3 ja huh kuinka paljon vikoja noissa olikaan - Anonyymi00026
Ilmeisesti bensan haistelu hävittää aivosoluja,kuten yhden jankkaajan kateelisessa yksinpuhelusta on huomattavissa.
- Anonyymi00027
Mitä tekee autolla millä ei voi ajaa kusematta Lappiin kärry perässä.
- Anonyymi00028
Suomen päättäjät teki yksityiskuluttajien osalta sähköautojen järkevyydestä täysin mahdottoman. ID.POLOn ajoitus on täällä huonoin mahdollinen, sähköautoa ei enää kantsii
- Anonyymi00034
En ostaisi sähköautoa
- Anonyymi00035
osta valmiiksi obd lukija..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.135755Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48632- 70619
- 81561
- 39529
- 46500
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36465- 21458
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja261449- 92424
Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko36401Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80395Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.85381Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U32376- 13375
- 29374
- 20367
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain63362