Oletko tavannut parisielusi? Parisielu ja on vain yksi mutta sukulais-sieluja monta.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
AP:lle on jo niin monta kertaa annettu vastauksia samoihin kysymyksiin, mutta hän ei vieläkään ole tyytyväinen. Ei ole mitään järkeä vastata, jos vastaus ei kelpää. Olen vastannut muinaisten tekstien perusteella, mutta jos ei kelpaa, turha jatkaa.
- Anonyymi00002
Haastan sinut tekemään aloituksen jossa on uutta asiaa reinkarnaatioon liittyen.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Haastan sinut tekemään aloituksen jossa on uutta asiaa reinkarnaatioon liittyen.
Minua se ei kiinnosta, koska minulle on kaikki selvää!
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vastaukseni perustuvat vain teksteihin – toisin sanoen en ole keksinyt vastauksia itse – mutta se ei riitä AP:lle.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vastaukseni perustuvat vain teksteihin – toisin sanoen en ole keksinyt vastauksia itse – mutta se ei riitä AP:lle.
"Haastan sinut tekemään aloituksen jossa on uutta asiaa reinkarnaatioon liittyen."
Miksi tässä tarvitaan mitään uutta, kun kaikki on jo selitetty teksteissä yksityiskohtaisesti, erittäin perusteellisesti ja selvästi? - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
"Haastan sinut tekemään aloituksen jossa on uutta asiaa reinkarnaatioon liittyen."
Miksi tässä tarvitaan mitään uutta, kun kaikki on jo selitetty teksteissä yksityiskohtaisesti, erittäin perusteellisesti ja selvästi?Monissa eri muinaisissa teksteissä, eri koulukuntien ja traditioiden kirjoituksissa?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Monissa eri muinaisissa teksteissä, eri koulukuntien ja traditioiden kirjoituksissa?
Tekstejä on paljon, ei vaan yksi teksti!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tekstejä on paljon, ei vaan yksi teksti!
Jos kerran aiemmin annetut vastaukset eivät kelpaa AP:lle, miksi pitäisi jatkuvasti antaa uusia vastauksia samaan kysymykseen? Varsinkin kun vastaukset perustuvat moniin eri muinaisiin teksteihin, eri koulukuntien ja traditioiden kirjoituksiin, eikä vain yhteen tekstiin. Mitä uutta tässä enää pitäisi keksiä, jos asia on jo käsitelty näissä lähteissä perusteellisesti?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos kerran aiemmin annetut vastaukset eivät kelpaa AP:lle, miksi pitäisi jatkuvasti antaa uusia vastauksia samaan kysymykseen? Varsinkin kun vastaukset perustuvat moniin eri muinaisiin teksteihin, eri koulukuntien ja traditioiden kirjoituksiin, eikä vain yhteen tekstiin. Mitä uutta tässä enää pitäisi keksiä, jos asia on jo käsitelty näissä lähteissä perusteellisesti?
AP:lle on jo niin monta kertaa annettu vastauksia samoihin kysymyksiin, mutta hän ei vieläkään ole tyytyväinen. Ei ole mitään järkeä vastata, jos vastaus ei kelpaa. Olen vastannut muinaisten tekstien perusteella, mutta jos sekään ei kelpaa, on turha jatkaa samaa keskustelua loputtomasti. Eri koulukunnat ja traditiot voivat antaa hieman erilaisia vastauksia ja painottaa asioita eri tavoin, mutta perusasiat ovat niissä pitkälti samat. Siksi ei ole mielekästä vaatia jatkuvasti jotain täysin uutta, kun samasta aiheesta on jo olemassa paljon muinaisia tekstejä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
AP:lle on jo niin monta kertaa annettu vastauksia samoihin kysymyksiin, mutta hän ei vieläkään ole tyytyväinen. Ei ole mitään järkeä vastata, jos vastaus ei kelpaa. Olen vastannut muinaisten tekstien perusteella, mutta jos sekään ei kelpaa, on turha jatkaa samaa keskustelua loputtomasti. Eri koulukunnat ja traditiot voivat antaa hieman erilaisia vastauksia ja painottaa asioita eri tavoin, mutta perusasiat ovat niissä pitkälti samat. Siksi ei ole mielekästä vaatia jatkuvasti jotain täysin uutta, kun samasta aiheesta on jo olemassa paljon muinaisia tekstejä.
Uutta voidaan toki tuoda esiin esimerkiksi vertailemalla eri traditioita tai pohtimalla, miten niiden opetuksia voidaan soveltaa nykyajan tilanteisiin, mutta silloin kyse on olemassa olevien opetusten syventämisestä ja soveltamisesta – ei siitä, että itse perusasioista pitäisi keksiä aina jotain uutta.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Uutta voidaan toki tuoda esiin esimerkiksi vertailemalla eri traditioita tai pohtimalla, miten niiden opetuksia voidaan soveltaa nykyajan tilanteisiin, mutta silloin kyse on olemassa olevien opetusten syventämisestä ja soveltamisesta – ei siitä, että itse perusasioista pitäisi keksiä aina jotain uutta.
Et voi keksiä reinkarnaatiosta jatkuvasti jotain uutta, koska kaikki on jo selitetty perusteellisesti. Se on universumin laki, ja vaikka joku haluaisi siitä jotain uutta, laki on laki eikä se muutu miksikään.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Et voi keksiä reinkarnaatiosta jatkuvasti jotain uutta, koska kaikki on jo selitetty perusteellisesti. Se on universumin laki, ja vaikka joku haluaisi siitä jotain uutta, laki on laki eikä se muutu miksikään.
Voihan siitä toki tehdä jonkinlaisen fantasian tai oman tulkinnan, mutta silloin se ei perustu mihinkään lähteeseen. Olen jo aiemmin antanut linkkejä ja viitannut lähteisiin, mutta mikään niistä ei tunnu kelpaavan AP:lle. En kuitenkaan voi alkaa keksimään reinkarnaatiosta uusia asioita vain siksi, että aiemmat, lähteisiin perustuvat vastaukset eivät kelpaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261504
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain1081436Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1491355Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2461238Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571096Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925191086- 741082
- 84931
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S43776- 66744
Suolahden ostokeskus
Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.51682- 37676
- 102652
- 42640
- 36625
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin15608- 103587
- 67569
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28569En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40568