Onko tän Ateisti-palstan piirissä infoa yhdestä siaresta, on nikki. Joka härsksti esiintyen hyökkää ja haastaa riitaa joillakin s24 palstoill?
Vastaukset 56
- Anonyymi00001
Onko se riidan haastaa kun kyselee asioita ja tarkennuksia.
Mikä mielestäsi on keskustelupalstan tarkoitus?"Onko se riidan haastaa kun kyselee asioita ja tarkennuksia."
On, ainakin ilmeisesti monen uskovan mielestä. Väitteisiin liittyviin kysymyksiin vastaaminen ja väitteiden lisäperustelu ajatellaan yleensä keskustelun oleellisesti osaksi. Monesti käy niin, että uskovat tulevat keskustelupalstalle, osallistuvat keskusteluun ja sitten hermostuivat, kun muut odottavat heiltä keskustelua.
"Joka härsksti esiintyen hyökkää ja haastaa riitaa joillakin s24 palstoill?"
Osaat varmaan antaa esimerkin härskistä esiintymisestäni ja riidanhaastamisestani? On kovin vaikea puolustautua syytökseltä, jos ei kerrota mitä syytös tarkalleen koskee.siare on nilkki.💩
- Anonyymi00004
Sinä edustat mainiosti tyypillistä valehtelevaa kaatumaseuralaista.
Jeesus kiittää tästä ansiokkaasta tominnasta. Anonyymi00004 kirjoitti:
Jeesus kiittää tästä ansiokkaasta tominnasta.Mummos on kaatumaseuralainen.🎃
- Anonyymi00012
Demokrates kirjoitti:
Mummos on kaatumaseuralainen.🎃
Kiitos kun todistit asian.
Jeesus kiittää tästäkin valehtelustasi. Anonyymi00012 kirjoitti:
Kiitos kun todistit asian.
Jeesus kiittää tästäkin valehtelustasi.RÖH RÖH!🐷🐽
- Anonyymi00013
Demokrates kirjoitti:
RÖH RÖH!🐷🐽
Aitoa teistiläisen kommunikointia.
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jeesus kiittää tästä ansiokkaasta tominnasta.Hän on ihan itse kertonut olevansa trolli. Vain ohita hänen juttunsa.
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hän on ihan itse kertonut olevansa trolli. Vain ohita hänen juttunsa.
TROLLOLLOO🎃
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hän on ihan itse kertonut olevansa trolli. Vain ohita hänen juttunsa.
Trolliksi naamioitunut hihhuli on helppo tunnistaa ulosannin älykkyyden tasosta :D
Anonyymi00018 kirjoitti:
Trolliksi naamioitunut hihhuli on helppo tunnistaa ulosannin älykkyyden tasosta :D
Vierivä kivi ei kerää kastiketta.🥸
- Anonyymi00002
En ole ikinä nähnyt hänen hyökänneen tai haastaneen riitaa. Itse asiassa hän on harvinaisen kärsivällinen ja asiallinen kysymyksiensä kanssa kun ottaa huomioon häneen kohdistuvien vastauksen yleinen taso.
Hän osaa myös kärsivällisesti selittää asioita. Hän on meinaan oikonut massiivisesti suoranaisia valheita pitkään.
Itse asiassa tänään on palstalla pyörinyt joku, joka rähisee kun olisi kännissä vähän kaikille. Oletkohan se sinä aloittaja? - Anonyymi00003
Itse haistatan uskovaisille pierun,
koska se on sitä aitoa Pyhää Henkeä.
Vai ovatko uskovaiset saaneet hajun
jostain muusta hengestä?- Anonyymi00016
Kyllä me vanhurskaat tykkäämme pierun hajusta,
koska siitä saamme konkreettisen otteen elämään.
Pierutta elomme on vain haaleaa surkeutta.
Jumala loi pierun seuraksemme. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyllä me vanhurskaat tykkäämme pierun hajusta,
koska siitä saamme konkreettisen otteen elämään.
Pierutta elomme on vain haaleaa surkeutta.
Jumala loi pierun seuraksemme.Jeesuskin on vanha pieru.
Palstalla kommentoivan, Pielavedellä asuvan juutalaisen evl. evp:n kanssa meillä oli tarkoitus tavata Pielaveden ABC-llä tulomatkallani Lappiin 22.9.
Eilen matkustin, mutta se tapaaminen ei onnistunut. (Ko. keskustelu poistettiin palstalta).
Se olisi ollut ystävällinen tapaaminen.
Nyt olen jo Lapissa, talven yli .
Olisi ollut mukava keskustella armeijan asioista: Kuuden päivän sodasta, jossa olet ollut, ym.
Olin RUK 150 50 v kurssijuhlassa parisen viikkoa sitten.
Sain esittää kysymyksiä yleisötilaisuudessa armeijan miehelle.
Kysyin Daavidin Lingosta ja siitä onko Suomi tilannut hävittäjiin yhteensopivia erinomaisia ammuntajärjestelmiä. (Olin kuullut siitä erään henkilön kertovan).
Eipä hänellä ollut näistä erikoisempaa tietoa, tai ei halunnut kertoa.
Nythän puolustusministeri Häkkänen matkusti Israeliin päivittämään Davidin Linkoa.
Vaiko hävittäjien asejärjestelmän hankintaa ?- Anonyymi00005
Hävittäjien asejärjestelmät ja Daavidin lingot saattavat olla salassa pidettävää tietoa.
Ja viherpiiperot ja palestiina-aktivistit muuttuvat kiukusta punaisiksi jos niitä hankitaan Israelista.
🤢🤢🤢😡😡😡 - Anonyymi00006
Miten tämä liittyy ketjun aiheeseen?
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miten tämä liittyy ketjun aiheeseen?
---->Miten tämä liittyy ketjun aiheeseen?
"... siaresta, on nikki. Joka Joka härsksti esiintyen hyökkää ja haastaa riitaa joillakin s24 palstoill?"
ooo
En tarkoita tätä "siarea", kommentoin vain että olisi hauska keskustella face to face tämän pielaveteläisen evl. kanssa.
Onhan me hänen kanssaan keskusteltu kitkerästikin, kun hän on ateisti ja minä uskovainen, mutta pitääkö meidän aina keskustella ateisteista, kristityistä ja uskon asioista - eikö me voida keskustella joskus ihan "tavallisista" asioista.
Varmaan ajattelet että niistä pitää keskustella muilla palstoilla, mutta poikkeuksiakin on.- Anonyymi00015
Aijalon kirjoitti:
---->Miten tämä liittyy ketjun aiheeseen?
"... siaresta, on nikki. Joka Joka härsksti esiintyen hyökkää ja haastaa riitaa joillakin s24 palstoill?"
ooo
En tarkoita tätä "siarea", kommentoin vain että olisi hauska keskustella face to face tämän pielaveteläisen evl. kanssa.
Onhan me hänen kanssaan keskusteltu kitkerästikin, kun hän on ateisti ja minä uskovainen, mutta pitääkö meidän aina keskustella ateisteista, kristityistä ja uskon asioista - eikö me voida keskustella joskus ihan "tavallisista" asioista.
Varmaan ajattelet että niistä pitää keskustella muilla palstoilla, mutta poikkeuksiakin on.Tämä oli vaihteeksi piristävä kommentti teistiltä. Et saa häntä käännettyä, mutta ihan perus juttelu voi olla hauska kokemus. En usko teidän kummankaan olevan mitenkään häiriöksi toisillenne vaikka tapaisitte.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hävittäjien asejärjestelmät ja Daavidin lingot saattavat olla salassa pidettävää tietoa.
Ja viherpiiperot ja palestiina-aktivistit muuttuvat kiukusta punaisiksi jos niitä hankitaan Israelista.
🤢🤢🤢😡😡😡T&T 25.9.26
Suomi saa F-35-hävittäjiin aivan eri asejärjestelmiä kuin alun perin tarjottiin – Eversti: ”Kyky lamauttaa ja tuhota”
Suomen F-35-häivehävittäjien uudet aseet sekä kohentavat suorituskykyä, mutta myös tuovat Ilmavoimille mahdollisuuden suorittaa aivan uudenlaisia tehtävätyyppejä. Yksi kyky on Venäjän naapurissa varsin suureksi hyödyksi. F-35-hankejohtaja, eversti evp. Henrik Elo kertoo, mitä kaikkea on luvassa.- Anonyymi00020
Aijalon kirjoitti:
T&T 25.9.26
Suomi saa F-35-hävittäjiin aivan eri asejärjestelmiä kuin alun perin tarjottiin – Eversti: ”Kyky lamauttaa ja tuhota”
Suomen F-35-häivehävittäjien uudet aseet sekä kohentavat suorituskykyä, mutta myös tuovat Ilmavoimille mahdollisuuden suorittaa aivan uudenlaisia tehtävätyyppejä. Yksi kyky on Venäjän naapurissa varsin suureksi hyödyksi. F-35-hankejohtaja, eversti evp. Henrik Elo kertoo, mitä kaikkea on luvassa.Suomi + Ruotsin + Norjan
Ilmavoimat aluksi vastassa.
Melko vahvaa ja tuhoisaa.
Venäjän uhittelut ovat nykyään
arkipäivää, peloittelut. Mutta
vastassa ei ole sama käytäntö.
- Anonyymi00007
me olemme ruutipetterin kanssa pahimmat ateistit
- Anonyymi00008
Ateisti palstan kovimmaat viha-mollaajat ovat Luterilaiset.
- Anonyymi00019
Vieläkö palstan "Luterlainen" kirjoittelee tänne.
- Anonyymi00009
Raamattu on kokoelma ihmisten kirjoittamia mielikuvitustarinoita ja jokainen täysijärkinen ihminen ymmärtää tämän tosiasian.
- Anonyymi00010
Uskovaiset: tekin olette ateisteja muita jumalia kuin omaanne kohtaan, me aidot_ateistit olemme kuitenkin edellänne dissattavien jumalien määrässä.
- Anonyymi00011
>Mikä tyyppi on ateisti-siare, joka haastaa riitaa?>
Kristityiltä opittu!
- Anonyymi00021
Tässä on täydellinen esimerkki palstasta. Joku huuhaa tyyppi tekee aloituksen ateistia tai ateismia vastaan eikä ikinä vastaa tai lue sen vastauksia. Tämä on mitä teismi edustaa täällä ihan dominoivasti. Tämä on todistus jo itsessään ettei jumalia ole olemassa, kun argumentti taso on olematon.
Jos joku jumala olisi olemassa, niin se osaisi lähettää fiksuja ihmisiä kertomaan siitä, mutta ihan aina sieltä tulee henkilöitä joiden yleissivistys on alle maan keskiarvon.
Tämä ero meinaan palstan teistejen ja ateistejen välillä on massiivinen. - Anonyymi00022
Tämä Siare on ahkeroinut satoja kommentteja, kiusantekoa, herjaa, jumalan pilkkaa, mut ei ansaitse edes mainintaa. kuka nyt kakkakasoja nostaisi haisemaan..
- Anonyymi00024
Jeesus haisee sinun housuissasi
ja ihan siltä ihteltään. - Anonyymi00026
ootteko sokeita vai naiiveja
- Anonyymi00027
Ramavit kirjoitti:
Epämääräiset syytökset ovat huonoa keskustelua. Mitä sinä pidät kiusantekona?
sitähän se siare just tekee epämääräisiä vätteitä
"Tämä Siare on ahkeroinut satoja kommentteja, kiusantekoa, herjaa, jumalan pilkkaa"
Mutta et antanut edes yhtä ainoaa esimerkkiä näistä sadoista kommentoeista.Anonyymi00027 kirjoitti:
sitähän se siare just tekee epämääräisiä vätteitä
Mitä epämääräisiä väitteitä olen esittänyt? Olen aina vastannut tarkentaviin kysymyksiin parhaani mukaan. On tosin mahdollista että jokin kysymys on jäänyt minulta huomaamatta, mutta korjaan asian, jos siitä minulle huomautetaan.
Osaat varmasti perustella väitteesi, etkä heittänyt vain epämääräistä syytöstä minua kohti?
- Anonyymi00023
Olen lukenut kymmenittäin siaren kommentteja, useat ovat hyviä. Hänen keskustelutyylinsä on tiukka mutta asiallinen.
- Anonyymi00028
et oo lukenu siitä joissa....
- Anonyymi00030
Jeesus huuhtelusta.
Onkohan kirjoittajille selvää, että Jeesus historiallisena henkilönä oli sielutieteen - oli silloin yhdistetty psykologia ja filosofia - sekä metafysiikan (tietoa todellisuuden olemuksesta) opettaja, joka surmattiin jumalanpilkkasyytteellä juuri kristittyjen syntioppiuskonnon vastustamisesta saman henkilön toimesta, joka loi kristinuskon?
Kristus taas on pelkkä kulttihahmo, piispa Huovisen sanoin uusi nimi Auringonjumala Sol Invictukselle.- Anonyymi00031
Ja jos pysytään ateismiajatuksessa - Jeesus on maailman kuuluisin ateisti. Hänen nimensä hyväksikäyttö kristinuskossa, on tehty hänen pilkkaamisekseen.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ja jos pysytään ateismiajatuksessa - Jeesus on maailman kuuluisin ateisti. Hänen nimensä hyväksikäyttö kristinuskossa, on tehty hänen pilkkaamisekseen.
Ja koko kristinuskokin on uskovaisten pilkkaa.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ja koko kristinuskokin on uskovaisten pilkkaa.
Tässä kristinuskon luoneen Paavalin mielipide uskojistaan Raamatusta:
2.Kor. <<<11:19 Tehän hyvin suvaitsette mielettömiä, kun itse olette niin mieleviä. Tehän suvaitsette, että joku teidät orjuuttaa, että joku teidät syö puhtaaksi, että joku teidät saa saaliiksensa, että joku itsensä korottaa, että joku lyö teitä kasvoihin.<<< - Anonyymi00035
En osaa kuvitella sivistyksen piiristä kuvottavampaa näkyä, kuin pääsiäisenä, kun kulkueissa kannetaan runneltua, puolialastonta ja veristä Jeesus-ruumista ristiin naulattuna pitkin katuja.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
En osaa kuvitella sivistyksen piiristä kuvottavampaa näkyä, kuin pääsiäisenä, kun kulkueissa kannetaan runneltua, puolialastonta ja veristä Jeesus-ruumista ristiin naulattuna pitkin katuja.
Mikään muu ei tätä selitä, kuin se, että ihmisten päissä on oltava jotakin todella pahasti vialla.
siare kuulostaa ihan italialaiselta konmunistiltä.🇻🇳🧨✨️🎈🎖
- Anonyymi00037
Sinä kuulostat ihan putleria ihailevalta hihhulilta.
Anonyymi00037 kirjoitti:
Sinä kuulostat ihan putleria ihailevalta hihhulilta.
Perse tissi kikkeli hihii! 😹👍
- Anonyymi00038
Siaren jutut nousee julki...
- Anonyymi00039
siare kirjoitti:
Se on hyvä. Tietenkin toivon että kommenttini saavat mahdollisimman paljon lukijoita.
Oletko itserakas?
Anonyymi00039 kirjoitti:
Oletko itserakas?
En, mutta toivon, että asiat ja huomiot, joita tuon julki viesteissäni, leviäisivät mahdollisimman monen tietoisuuteen, sillä juuri siksi minä niistä puhun.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa611346Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää911028- 164937
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30863Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25808Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks46760Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu127714- 27714
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.167633VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187511sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497