Kukahan se voisi olla?
Mistä tunnistamme hänet?
Onko jossain poliitikkoluetteloa?
Ja heistä joitakin epäilyksiä herättäviä ominaispiirteitä ehdokkaksi antikristukseksi?
Leo Meller sanoi antikristuksen olevan Syyriasta. Ja että se lukee Raamatussa muutamaan kertaan.
Itse en ole sitä kohtaa löytänyt. Oletko sinä?
Antikristus on varmaankin politiikassa mukana tällä hetkellä?
17
75
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Luullakseni antikristus on nykyään henkivaltana ja näin se vaikuttaa useissa poliitikoissa. Politiikka ilman kristinuskoa, siitä tunnistaa. Totta on jotta antikristus henkilöityy jossain vaiheessa johonkin poliitikkoon. Siinä on silloin entistä voimakkaampi eksytys.
- Anonyymi00002
Minä en sano, että Trumpin vävy Jared Kushner olisi Antikristus, mutta... Helluntailaislähteiltä saamieni tietojen mukaan hän on juutalaista sukua ja omistaa asunnon Jerusalemissa. Hän teki viime vuosikymmenellä maailman kalleimman rakennuskaupan ostamalla New Yorkin keskustasta pilvenpiirtäjän osoitteesta 666 Fifth Avenue (nykyään katunumeroksi on muutettu 660). Rakennuksen hinta oli 1,8 miljardia dollaria eli 6 sataamiljoonaa + 6 sataamiljoonaa + 6 sataamiljoonaa. Hänen nimestään tulee numerologialla arvo 666. Hän on se mies, joka suunnitteli ns. Aabrahamilaiset askelmerkit rauhan luomiseksi Lähi-itään. Bisnesmiehenä hänellä on tiiviit yhteydet teknologiayrityksiin, jotka suunnittelevat mm. maailman rahaliikenteen kontrolloimista ja erityisesti Palantir-yhtiöön, joka toimittaa valvontatyökaluja ja tietojärjestelmiä valtioiden ja armeijoiden käyttöön.
- Anonyymi00003
Viimeisimpiä uutisia hänestä taitaa olla se, että hän kaavailee tai ainakin haaveilee siitä, että hän muuttaisi Gazan yhdeksi suureksi tekoälyalueeksi. Ja joidenkin kristittyjen mukaan tekoäly olisi tuleva peto tai antikristus. Ja appiukko Trump on henkeen ja vereen myös tekoälyn kannalla.
Googlen Gemini:
Jared Kushner on esitellyt Gazan jälleenrakennussuunnitelman, johon kuuluu tekoälyohjattuja älykaupunkeja, datakeskuksia ja korkean teknologian teollisuusalueita. Kushner julkisti tämän noin 25–30 miljardin dollarin arvoisen ”Master Plan” -suunnitelman (kutsuttu myös nimellä Project Sunrise) Maailman talousfoorumissa (WEF) Davosissa. Suunnitelma perustuu ajatukseen Gazan rakentamisesta kokonaan uudelleen vapaan markkinatalouden pohjalta, mikäli Hamas riisutaan kokonaan aseista.
Suunnitelman keskeisimmät tekoälyyn ja teknologiaan liittyvät kohdat ovat:
Tekoälyohjatut älykaupungit:
Alueelle visioidaan 6-8 ”älykkäästi suunniteltua kaupunkia” (AI-powered smart planned cities), joiden infrastruktuuria ja hallintoa ohjattaisiin pitkälle teknologian ja datan avulla.
Datakeskukset ja teknologia-alueet:
Suunnitelmaan kuuluu suurten datakeskusten (data centers), logistiikkakäytävien ja korkean teknologian teollisuuspuistojen rakentaminen asuinalueiden läheisyyteen.
Ranta-alueen kaupallistaminen:
Kushner, joka on taustaltaan kiinteistösijoittaja, herätti laajaa huomiota kuvailemalla Gazan rannikkoa arvokkaaksi kiinteistöalueeksi (waterfront property). Suunnitelmassa rannikolle kaavaillaan noin 170–180 luksushotellia ja pilvenpiirtäjää matkailukäyttöön.
Vastaanotto ja kritiikki:
Palestiinalaiset ja ihmisoikeusjärjestöt ovat tuominneet Kushnerin suunnitelman jyrkästi. Kriitikoiden mukaan suunnitelma sivuuttaa alueen todelliset asukkaat, pyyhkii pois Gazan historian ja muuttaa alueen sijoittajia palvelevaksi, raskaasti valvotuksi ”kapitalistiseksi dystopiaksi” ilman, että palestiinalaisilta itseltään on kysytty asiasta mitään. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Viimeisimpiä uutisia hänestä taitaa olla se, että hän kaavailee tai ainakin haaveilee siitä, että hän muuttaisi Gazan yhdeksi suureksi tekoälyalueeksi. Ja joidenkin kristittyjen mukaan tekoäly olisi tuleva peto tai antikristus. Ja appiukko Trump on henkeen ja vereen myös tekoälyn kannalla.
Googlen Gemini:
Jared Kushner on esitellyt Gazan jälleenrakennussuunnitelman, johon kuuluu tekoälyohjattuja älykaupunkeja, datakeskuksia ja korkean teknologian teollisuusalueita. Kushner julkisti tämän noin 25–30 miljardin dollarin arvoisen ”Master Plan” -suunnitelman (kutsuttu myös nimellä Project Sunrise) Maailman talousfoorumissa (WEF) Davosissa. Suunnitelma perustuu ajatukseen Gazan rakentamisesta kokonaan uudelleen vapaan markkinatalouden pohjalta, mikäli Hamas riisutaan kokonaan aseista.
Suunnitelman keskeisimmät tekoälyyn ja teknologiaan liittyvät kohdat ovat:
Tekoälyohjatut älykaupungit:
Alueelle visioidaan 6-8 ”älykkäästi suunniteltua kaupunkia” (AI-powered smart planned cities), joiden infrastruktuuria ja hallintoa ohjattaisiin pitkälle teknologian ja datan avulla.
Datakeskukset ja teknologia-alueet:
Suunnitelmaan kuuluu suurten datakeskusten (data centers), logistiikkakäytävien ja korkean teknologian teollisuuspuistojen rakentaminen asuinalueiden läheisyyteen.
Ranta-alueen kaupallistaminen:
Kushner, joka on taustaltaan kiinteistösijoittaja, herätti laajaa huomiota kuvailemalla Gazan rannikkoa arvokkaaksi kiinteistöalueeksi (waterfront property). Suunnitelmassa rannikolle kaavaillaan noin 170–180 luksushotellia ja pilvenpiirtäjää matkailukäyttöön.
Vastaanotto ja kritiikki:
Palestiinalaiset ja ihmisoikeusjärjestöt ovat tuominneet Kushnerin suunnitelman jyrkästi. Kriitikoiden mukaan suunnitelma sivuuttaa alueen todelliset asukkaat, pyyhkii pois Gazan historian ja muuttaa alueen sijoittajia palvelevaksi, raskaasti valvotuksi ”kapitalistiseksi dystopiaksi” ilman, että palestiinalaisilta itseltään on kysytty asiasta mitään.Itse asiassa tuo kuulostaa jopa ihan hyvältä suunnitelmalta. Tuohon sisältyy ajatus, että luodaan palestiinalaisille uudet hyvät asunnot ja tarjotaan hyväpalkkaisia töitä, niin väki vaurastuu ja länsimaistuu eikä jaksa enää lähteä riehumaan ja terrorisoimaan. Toki liika kontrolli on pahasta ja eteen tulee myös kysymys siitä, kuka Gazan omistaa. Ei siitä ainakaan voi USA:n uusinta osavaltiota tehdä, vaikka lomaparatiisi tehtäisiinkin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Itse asiassa tuo kuulostaa jopa ihan hyvältä suunnitelmalta. Tuohon sisältyy ajatus, että luodaan palestiinalaisille uudet hyvät asunnot ja tarjotaan hyväpalkkaisia töitä, niin väki vaurastuu ja länsimaistuu eikä jaksa enää lähteä riehumaan ja terrorisoimaan. Toki liika kontrolli on pahasta ja eteen tulee myös kysymys siitä, kuka Gazan omistaa. Ei siitä ainakaan voi USA:n uusinta osavaltiota tehdä, vaikka lomaparatiisi tehtäisiinkin.
Raamatun ilmouksen mukaan, johon uskon kuin Jeesukseen, Kassa on jääväksisöityvä autijoiselliseksi.Raamattu on Jumalan ilimootuus ihmisilleisille. Toiset sitä ponjaa, toiset on ponjaamatta, että se totta on, kaikkineensa ja kaikinkinpuolin kaikinnallisesti kaikkikkaastisesti.
Milloin?
Mikäpä ettei jo pijakkoinsa. Olen yllättänyllisöitynyt jos se vielä kerran rakennetaan, mutta jos rakennettaisiinkin , niin aitijooksilliiksilliisteiseeksi se on kuitenkin jäävällisöivä, joten jos vielä kertaalleen rakennetaan niin se on ajan ja manin tuhlaallisoimista.
Joku tuos ketjus 21:01:08 totejaa että älkee Lejo Melleriillistä kuunekselko, mutta juur aikoinaansa Lejo Mellerilliistymä on tuo herrasmies, joka totesi mieleenpainuvaisesti mulle että kun jonakin päivänä näjet Israjelin armeijallisteisin aseellistuneellisoituneinjoukkoin mänevän Kassaan sotimaan niin ei käykään niin että he poistuvat sieltä, vaan he jäävät sinne, ja silloin hän kommentoi jurkin sitä Raamatun lukuisuus kohtan jakeellisuutta, kussa lueksikoitti että Kassa on jäävä autijoksi.
Itte mietin että jos kerran juutalaiset valloittaa sen jääjen sinne niin eihän Kassa ole silloin autijo. Eikö autijo tarkoita autijota, vai tarkoittaako se sitten kontekstissaallisuuvessaansa sitä että se jää juutalaisten henkeä vaanivaisista ihmisistä autijokkaaks?
Raamatus on se just kun sielt ikäänku on poisolleisteellisteis joitakin sanoi lauseista jakeijen. Sellasii sanoi, jotka olisi ja kuuluis olla siellä, jotta asija olisi selvällinen ymmärtää.
Onnellinen sälli suomalainen,
Selef Urge
- Anonyymi00006
Älkää kuunnelko mitään mitä kertoo tämä Leo Meller niminen mies. Herätkää ja älkää kuunnelko häntä!
18-35 vuotiaat eivät hänestä ole kuulleetkaan. Jos olivat kuulleetkaan ovat tulleet ymmärrykseen että mies on rahanahne paha mies. Välttelevät myös menestysevankeliumia ja erilaisia harhoja eivätkä anna niiden turhille opetuksille mitään arvoa.- Anonyymi00007
Usein Jeesukseen uskovaiset nuoret puhuvat Uskonsana ja muu protestanttinen menestysevankeliumi erittäin kriittisesti.
Eivätkä halua kuunnella perinnäissääntöjä jos ne rikkovat uskoa, raamattua, vakaumusta vastaan. - Anonyymi00010
Pitäydyn Adventisti ylifariseus_1:sen näkemyksiin. Suurelta osin Mellerin näkemyksiin en pitäydy.
Mitä hengelliseen musiikkin tulee, siinä olen Mellerin kanssa samoilla linjoilla.
1700-luvun Luterilaiset virret kertovat. VIRSI 240. 12. Me rukoilem' sua Jesu Christ', Pääst' meit' pahan Paawin orjuust', Kuin on se ANTICHRISTUS wissist', Meit' kerit' sen kowast' koiruust: O Herra Christ'! Sinä olet wissist', Kuin yksinäs woit meit' auttaa! Synnist' estä, hädäst' päästä, Piinas ja kuolemas kautta.
ylifariseuksen kirjoituksesta: ILMESTYSKIRJAN PETO TUNNISTETTU.
Pedon muuttama lepopäivä "SUNNUNTAI" on ollut pedonmerkkinä siitä alkaen, kuin se on ollut katolisen vallan tunnusmerkki, eli vuodesta 321 jKr. lähtien. Tuomioiden julistaminen on eri asia, kuin merkin aikaansaaminen paavin toimesta keskiajoista lähtien, mutta merkki säilyy muuttumattomana ajan loppuun saakka.
VERTAILUKOHTEET: 2.Moos.31:12-18. ja Ilm.13:11-18 5.Moos.6:1-8
Jumalan merkki sapatti, ja pedon merkki sunnuntai vastakkain. Rangaistuskin sama, eli kuolemantuomio.
JUMALAN MERKIN RIKKOMISESTA TUOMIO ON IANKAIKKINEN. Pedon merkin kohdalla, se on pedon aikakauteen liittyvä rangaistus.
1234567--- - Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Usein Jeesukseen uskovaiset nuoret puhuvat Uskonsana ja muu protestanttinen menestysevankeliumi erittäin kriittisesti.
Eivätkä halua kuunnella perinnäissääntöjä jos ne rikkovat uskoa, raamattua, vakaumusta vastaan.Mitä perinnäissääntöjä, eivät halua kuunnelle ?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitä perinnäissääntöjä, eivät halua kuunnelle ?
Isiltä opittua sunnuntaipyhää. Olen huomannut, että se ei olekaan pyhä.
- Anonyymi00008
Tärkeintä on nuorille evankeliumi. Taivaaseen pääsy ja että toisetkin Taivastielle, Jeesus Tielle tulevat ja ahtaasta portista sisälle kulkevat.
- Anonyymi00011
1700-luvun Luterilaiset virret kertovat pedosta antikristuksesta paavista.
VIRSI 240. 6. Nuori wanha, waimo ja mies, Sen tietämän pitää sangen, Ett' lesabel' ja Babylon myös, On nyt maahan langenn', Kuin oli kunnias', tek' itsens wiisaaks', Wallits' ylpeytens' wallas', JUMALAN KÄSKYI WASTAAN RÄYSKYI, Rauwenn' on jo itese altans'.
UUTINEN COP27-ilmastokonfferenssista, jossa maailman johtavat tahot pyrkivät löytämään ratkaisuja ilmaston lämpenemisen estämiseen. Paavi Franciscus lähetti terveisensä kokoukseen ja muistutti osallistujia ajatuksestaan sunnuntain asettamisesta koko maailman lepopäiväksi maailman pelastamiseksi, kuten hän esitti jo vuonna2015.
1234567--- - Anonyymi00015
Kyllä voisi luulla ellei sitten tule myöhemmin ja nouse esiin nopeasti kuin sieni sateellisella maan povekseesta, joku poliitikassa oleva poliittinen henkilöhahmous, kussa yhjistyy epäjumalanpalvontaisuus, jolla hän onnistuneellistoituneesti saa valehteltua juutalaisen kansaksen uskomaan antikristukseen oikejanaksenaan Jumalanaan, hehäkset eksyväkset sikeksiesti, kun het eiväthe tunne Kirjoituksija, juurikaansa Uuven Liiton Raamatulliselta puolelliselta.
Senmosta se on. Kun aattelee asijaa, niin itte arvoon hänen olevan mukana ainakin joko politiikassa tai epäjumalanpalvonnassa, ja juurkin epäjumalanpalvonnassa hän lieneekin ollut mukana jo nuareeestaansa astikkaasti.
Mikä lie ikäisyytensä, sekin noustaantuu mielleekseen, eikö vaan? Sehän voi olla vaikka 14-75v välillä ihan hyvinki. Mutta pijanhan hänet tunnistaa siitä, että hän on klopaalin yhjistetyn maajilman johtajaksikas, ja silloon, sinä hetkeisyytenä kun tuo kelvoton koira, antikristus, saavuttavi laajakkaisen polliittieseen, talouvelliseen ja sotilaalliseen vallakseen pääsemykksensä pettämäksellä kaiket maan päällisel asuvaiset kansat valheisilla rauhanajanlupauksilla, hän kuitenkin samalla miettii kuinka pääsee pijakkoin tekemään suuren tuhoksisuutensa maajilmaan, hänhän koittavi viel saaha juutalaisen kansan pois henkiltäänsä, koska silloon ei voi Jumalan Raamatus ennalt ilmoittama/ilmoittsmakset roohveetiaat toteutua, jaa siitä tietää että nyt ollaan petonmerkin ajas, kun silloon on olemassa vain yks tapa maksoo virallisesti ostoksiinsa ja myyvä myytävyksiinsä, tämä tapahtumoituu Petoksen Merkillisellä, joka on mikrosiruite tai vastaavoite teknilokinne ihmisen ihokkaaalle oikejaan käteiseen tai ottaan ilmeisesti ihoisen alle laitettava laitteisuus, jossa on myös kaikki muutkiin ihmisen tietokkeet hänestä kuten ikä, omistuksensa, sukupuolensa, työsopimuksensa, siin kaikki on, Petoksen Merkki on se. Hanmaslääkärillekään ei hanpahaassa olevaa plakki raaputtaan eikä reikee täytteemään. Kaik männöö petonmerkin etenkin maksuliikenteen hallihtevuuven alaisuuteen.
Ja se on hyvä asija, oon miettiny tätä mun elämee. Mulla on omaisuutta paljollisesti, myönnän sen menettämisen olleen mulle välillä kivulijasta aatella, mutta kuitenkin Jumala ilmeisesti on saanunna mut tajujamaan että mä saan omistamusteni tilalle paljon parenpaa, ja oon sen toki ynmärtänykki että niinhän se on ihan muistellessain mitä RAAMATUSSA sanoksitaan , lupaillaan niille ketkä loppuun asti sätkii voittoon asti Herrassa Jeesukses, Herraa avukseen huutaen, yksistäänsä Häneekseen turvaten.
Mulla on muuten tosi hyvää kinuskikermakakkuu , jossa oli jo ostaessa aika hyvin kermavaahtoo, mutta ostin lisäkermavaahto ja se kannattikin, sillä sille tuli kyllä tarpeensa, kermaa ei olisi muuten riittänyt ihan joka kakun pinnalle, joka noin niinkun hintalaatusuhteellisesti oli ihan 4,75/5. Makuisuus yllätti.
Halujaisin jutella palstalla muijen kristittyjen kaa sellaisest aiheest että milt se tuntuu kun oma tosi läheinen ei tule millään uskoon, miltä se tuntuu, millaista on sitä käsitellä, kuinka saaha sen tiijon taakka pois hartehiilt, että oma äitee mänös helvettiin, hän kun omijen puheijensa mukkaan on kuolemaa lähestymässä, hän sanoo sen tuntevansa. Ja minullakin on silmää nähä kuolemaa lähestyvä ihminen, sen näkee monesta asijasta, ja äitini on ollut töissäänsä kuolevaisten ihmisten kanssa kun het ovat sairaalois kualleet.
Selef Urge
Ja erityistä huomijoitavaa on sekin että kuka tahansa ihminen sen petonmerkin vappaaehtoisuuves ottaa itteensä niin hänelt lähtee siin hetkes kun se nahas on, se mahtollisuus että voisi olla helvettiin joutumatta, näin sen voi itte kukin Raamatusta lukeaksia, jollei oo niin hyvin viel sattunna teköömään.
Myöskiin jonkinlainen antikristuksen Jumalaksi myöntäminen jollain tavalla, ainakin kumartamalla sitä ja kenties tunnustamalla hänet Jumalaksi ainojaaksi vaajitaan.- Anonyymi00017
1700-luvun Luterilainen virsi kertoo paljon.
VIRSI 240. 11. Syntymät' on se ihminen wiel', Kuin juonet kaikk' kirjoittaa taitaa, Joit joukkons' kans' Paavi on ajatell', Pettääksens' joka maan paikkaa, Monell' muodoll', Säätyins' seuroill', Kardinalein kawalill' neuvoill', Munkkein menoill', Jesuittain jumalattomain juonill.
1234567---
- Anonyymi00016
Niin sitä koitin tuos äsken sanoo, että äitinikin tunnistaa hyvin niin toisissa kuin ittessään lähestyvän kualeman merkit.
Ja sekin että rukoilen omat taakkani että Jeesus ne ottaa mun harteisilt omilleensa, niin silti mulla ei oo tässä asetelmassa kykyisyys iloita aina, vaikka ymmärrän että silleen olisi syvänmen oltava kaikest hualimatta, ja onhan mulla kuitenkin yllättävän hyvä olo , mutta ei se ole ilo, kun aattelen että äitini on helvetissä ikuisuuven , enkä saa puhuttuu evankelijumia niin että hän ottaa vastaan Jeesuksen ja silleen pelastuksen olla joutumatta helvettiin.
Minä kun tiijän helvetin olevan olemassa, mutta äitinipä ei sitä näytä ymmärtävän, hänen mielestään on vain "jotakin" tuonpeileisuutta ja sen näkee sitten vasta kualtua, ja silloinhan se onkiin myähäistä.
Pitäisköhän meijän jutella tääl täst aiheesta vähän ku sielunhoijolliseúuven tarpeest, kuinka itte ootte käsitelleet sitä olotilaa, joka tulee siitä että oma rakas läheinen on mänemäs kohti helvettii eikä vuosikausijen totuuspuhe evankeliumin oo saanu aikaan läpimurtoo.
Selef Urge- Anonyymi00018
Jumala ei ole sadisti, ikuisesti tulella poltteleva pelastumattomia.
Hyvä että sinun äidillesi on annettu aikaa, tehdä ratkaisunsa kääntyä Jeesuksen puoleen.
Raamatussakin on kehoitettu rukoilemaan, että Jumala varjelisi äkkikuolemalta.
1234567---
- Anonyymi00019
Jopa uskomaton tietää että antikristillinen henki vaikuttaa Suomen Hallituksessa.
Onhan siinä mukana kaksi kaksi helluntailaista ministeriäkin.
Kiitos kurjuudesta helluntailaisille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396