LÄHI-IDÄN AINOA "DEMOKRATIA"...joopa joo...

Anonyymi-ap

Tätä "demokratiaa" ei saa kritisoida millään tavalla tai on antisemitisti ja joutuu "helvettiin"!!!

https://www.facebook.com/reel/1743951333494134

Google käännös
"Kuunnelkaa tämä hyvin tarkasti. Kyse on etnisestä ylivertaisuusajattelusta, ja sen viimeisimmät merkittävät kannattajat olivat natsit.
Likud-puolueen kansanedustaja ja knessetin jäsen Hanoch Milwidsky toteaa, etteivät muita kansakuntia sitovat lait koske Israelia; hän perustelee tätä sillä, että juutalaiskansan erityislaatu ja jumalallinen tehtävä vapauttavat sen yleispätevistä säännöistä.
Milwidsky painottaa, ettei kansa ole ”kuin muut, ja siksi kaikkiin sovellettavat lait eivät voi koskea meitä”. Perustellen poikkeusasemaa kansainvälisistä normeista tällä erityislaatuisuudella hän katsoo, ettei Israelin politiikkaa tulisi sitoa globaaleilla näkökohdilla tai muita valtioita koskevilla laeilla."

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/israelilaisministeri-30-40-gazalaista-murhattava-joka-yo/9378962

"Israelislaisministerin mukaan Gazaan tulisi suorittaa "kohdennettuja salamurhia".

Israelin kansallisen turvallisuuden ministeri Itamar Ben-Gvir vaatii julkisesti, että kymmeniä gazalaisia tulisi murhata joka yö.

– Mielestäni Gazassa pitäisi suorittaa kohdennettuja salamurhia, joissa kuolisi 30–40 ihmistä joka yö, Ben-Gvir sanoi.

– Eikä vain niitä, jotka ovat välitön uhka, vaan siellä on ihmisiä, jotka eivät ole elämän arvoisia. Heidän ei pitäisi elää. He eivät ole edes ihmisiä, Ben-Gvir jatkoi."

19

102

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

1Moos.3:22 Ja Herra Jumala sanoi: katso, Adam on ollut kuin yksi meistä, tietäen hyvän ja pahan; mutta nyt ettei hän ojentaisi kättänsä, ja ottaisi myös elämän puusta, söisi ja eläisi ijankaikkisesti. Biblia (1776)

• Anonyymi00004
    • Anonyymi00005

Jotkut uskovat eivät uskalla mitään kritisoivaa sanoa, koska Jumala VTssa uhkaa kirouksella niitä, jotka eivät siunaa juutalaisia. Mutta ei Jumala koskaan ole käskenyt kenenkään vääriä tekoja siunata. Muutenkin se siunaaminen tarkoittaa ensisijaisesti sitä, että myös heille viedään evankeliumia.

• Anonyymi00007

Näin se Israelin propaganda toimii:

- se tekee uskovista aivopestyjä kulttiuskovia, jotka eivät uskalla ajatella omilla aivoillaan

- nämä kulttiuskovat hylkäävät Jeesuksen selvät opetukset ja uskovat kaiken, mitä Israel heille syöttää

- Jeesuksen sijasta Israel/Israelin siunaaminen (omat teot) pelastaa heidät

- se tekee Jeesuksen seuraajista murhaajien seuraajia

Monet varmaan ovat miettineet, miten on ollut mahdollista, että menneisyydessä kristityt ovat hyväksyneet Katolisen ja Luterilaisen kirkon murhat sekä natsien murhat, mutta kannattaa katsoa peiliin ja miettiä, miten itse hyväksyy nyt siionistien tekemät lastenkin murhat ?

• Anonyymi00009

Jos siunaaminen tarkoittaisi sitä, että Israelia ei saa kritisoida mistään, niin silloin Jeesus olisi pahin antisemitisti ja Israelin kiroaja, kuten myös Vanhan testamentin profeetatkin, jotka tuomitsivat Israelin pahat teot.

Tuollainen "siunaaminen" on Israelin palvojien ihan oman pään keksintöä tai siionistien vuosikymmeniä kestäneen propagandan tulosta. Sille ei löydy Raamatusta minkäänlaisia perusteita - ei Vanhasta eikä Uudesta testamentista.

• Anonyymi00006

Jumalan Sana eli Jeesus kertoo aivan selvästi, että siionistit eivät ole Aabrahamin lapsia, koska eivät pysy Jeesuksen sanassa, joten miksi itseään Jeesuksen seuraajina pitävät väittävät heitä vastoin Jeesuksen sanaa "Jumalan silmäteräksi" ?

Joh.8
      31 Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "JOS TE PYSYTTE MINUN SANASSANI, NIIN TE TOTISESTI OLETTE MINUN OPETUSLAPSIANI;
      32 JA TE TULETTE TUNTEMAAN TOTUUDEN, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
      33 He vastasivat hänelle: "Me olemme Aabrahamin jälkeläisiä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sitten sanot: 'Te tulette vapaiksi'?"
      34 Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
      35 Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti.
      36 Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.
      37 Minä tiedän, että te olette Aabrahamin jälkeläisiä; mutta te tavoittelette minua tappaaksenne, koska minun sanani ei saa tilaa teissä.
      38 Minä puhun, mitä minä olen nähnyt Isäni tykönä; niin tekin teette, mitä olette kuulleet omalta isältänne."
      39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "JOS OLISITTE AABRAHAMIN LAPSIA, NIIN TE TEKISITTE AABRAHAMIN TEKOJA.
      40 MUTTA NYT TE TAVOITTELETTE MINUA TAPPAAKSENNE, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
      41 Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
      42 Jeesus sanoi heille: "JOS JUMALA OLISI TEIDÄN ISÄNNE, NIIN TE RAKASTAISITTE MINUA, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
      43 Minkä tähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sen tähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
      44 TE OLETTE ISÄSTÄ PERKELESTÄ, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut MURHAAJA alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on VALHETTELIJA ja sen isä.
      45 Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.

• Anonyymi00017

Uskotko hamasmurhaajien valheisiin?

Mihin niistä?

Jos sinulla on murhaaja naapurissa joka sanoo murhaavansa sinut niin etkö halua hänet pois naapuristasi varsinkin kun jatkuvaa näyttöä saatanan pahuudesta on todisteina näiden murhaajien tekemistä murhista herransa saatanan nimeen.

• Anonyymi00018

Monellakin on murhaaja naapurina, joko tuleva tai jo tuomionsa kärsinyt.

Ei hänen taloaan silti pidä polttaa, vaan laillinen yhteiskunta hoitaa asiat siten kuten ne kuuluu hoitaa.

Mutta ovet ehkä kannattaa pitää lukossa ja hälytysjärjestelmä päällä ettei se murhaaja pääse kaikessa rauhassa mellastamaan talossa kun itse on muille askareilla.

• Anonyymi00019

En usko hamasmurhaajien valheisiin, enkä usko siionistimurhaajien valheisiin.

• Anonyymi00021

Miksi poistettiin muutama viesti jossa oli faktaa aatun sodasta ja lopputuloksesta?

Kaiken sen voi lukea vaikka mistä historian sivuilta!

• Anonyymi00022

Kun katsoo mitä ei ole poistettu, kysymykseni on turha.

• Anonyymi00024

Lähi-idän ongelma on Iran!
      Iran pitää panttivankeinaan:
      1. Omaa kansaa.
      2. Gazalaisia Hamasin avulla.
      3. Libanonilaisia Hisbollahin avulla.
      4. Jemeniläisiä Huthien avulla.

• Anonyymi00025

Mitä tapahtuisi jos juutalaiset tunnustaisivat Messiaan jansana?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      442
      1723
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      95
      1156
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      94
      960
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      63
      889
    5. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      793
    6. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      788
    7. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      763
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      123
      763
    9. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      740
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      39
      739
    11. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      61
      707
    12. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      37
      627
    13. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      626
    14. 45
      577
    15. 34
      575
    16. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    17. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      92
      556
    18. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      547
    19. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      51
      532
    20. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      85
      518
    Aihe