Raamattupalsta: SatuSedät syyskiireissään.. (23.9.2026)
S24 Raamattupalsta
Tässä: SatuSedät vauhdissa Raamatun Sanan kumoamisyrityksessään, harhautusliike!
Joku outo hoppu on noilla ”satusedillä” kun yrittävät epätoivon vimmallakin sepittää ikäänkuin Anti- Raamattua, versus 2026?
Joko niiden lukutaito on ihan kadonnut?
Taikka on likaiset silmälasit?
Taikka lukemisen ymmärrys on pudonnut kelkasta?
Mikä onneton liekään?
Mutta faktaa on tämä: Heidän Satunsa eivät todista MITÄÄN virallisten Raamattujen sisältöä. Onko kyseessä:
1. misinformaatio vaiko se pahempi
2. disinformaatio, vaiko…
-
1) Otetaanpas kissa pöydälle syyniin!
---------------------------
Anonyymi-ap 2026-09-19 10:27:38
"Herra Jeesus sanoi". "Herra Jeesus rohkaisi". Paavalin omia juttuja ei lasketa Jeesuksen sanomisiksi. Ei ole todistajia että Jeesus olisi Herra Paavalille unessa noin sanonut. Kieroilta vaikuttaa Paavalin puheet. Valehtelee."
LÄHDE:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19548954/herra-paavali-todistaa-itse-itsestaan--herra-paavalin-omia-sanomisia-ja-rohkaisuja-itselleen-
2) OIKAISUA
------------------
Nämä ”satusedät” eivät siis ole tutustuneet edes alkeellisella tavalla ja tasolla! Mihin?
1. Apostolien Tekojen sisältöön (josta lainaavat sanoja)
2. Ovat ”pihalla kuin lumiukot” taikka ”linnunpelättimet” – mistä?
3. Siitä, KUKA kirjoitti noita sanoja:
• "Herra Jeesus sanoi".
• "Herra Jeesus rohkaisi"
3) FAKTAA: Ei Paavali noita kirjoittanut!
------------------------------------
Vaan lääkäri Luukas on Apostolien Tekojen kirjoittaja. Copyrigh. Kuten kirjoitti myös Luukkaan evankeliumin.
Nämä hosuhousut eivät siis ole perehtyneet edes ALKEISIIN.
* Kristinuskon historiaan, perusasioihin,
* Jeesuksen ja apostolien ajan kultuuriin ja faktoihin.
* Eivät tunne Raamatun sisältöä!
Ja silti esiintyvät kuin Suuret Tietäjät! Päästelevät suustaan sammakoita. Täyttä pötyä!
4) Jos joku on JULKINEN VALEHTELIJA, se on tämän aloituksen tekijä:
Herra Paavali todistaa itse itsestään. Herra Paavalin omia sanomisia ja rohkaisuja itselleen.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19548954/herra-paavali-todistaa-itse-itsestaan--herra-paavalin-omia-sanomisia-ja-rohkaisuja-itselleen-
5) Ja kuin TODISTEENA saatanallisesta sanasaasteesta?
Aloitus ei sisällä mitään LÄHDETTÄ. Ei ainoatakaan Raamatun Sanan kohtaa, jaetta, josta voisi tarkistaa nuo väitteet ( Paavalista).
Tällainen kierous, kavaluus, hämäysyritys? Ne ovat saatanan konsteja. Yritys pimittää alkuperäinen tekstitieto.
Jeesus lausui: Johanneksen mukaan 8:44 FB92
”Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.”
”Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.”
ELI?
Eli, teille jotka syötte ja nautitte saatanan valhemenuja? Jotka peukutatte niitä tekstejä?
Herra Jeesus sanoo teille, mitä? Juudaskin sai palkkansa, 30 hopearahaa. Miten ne auttoivat?
Raamattupalsta: SatuSedät syyskiireissään! (23.9.2026)
19
<50
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Lopeta tuollainen typerä massapostitus.
- Anonyymi00002
Lopeta itse lukeminen. Ei ole lukemisen pakkoa. Hopi-hopi. Vamos.
- Anonyymi00003
Oletko itse typerä kun luet? Unohdit ettei Suomi24 järjestelmä enää tunne termiä "massapostitus"! Koeta tulla ajan tasalle, ja pane vihmissiosi jäihin. Ei auta.
- Anonyymi00010
Lopeta lukeminen, niin stressi helpottaa. Mut ei se paholainen sua irti päästä.
- Anonyymi00014
Kukaan palstan käyttäjä ei vallitse palstaa.
- Anonyymi00004
Tuo on se sama tyyppi, vihamissiosta, joka hyökkää tiettyjen aloitusten ja aloittajan kimppuun! Nähty on vuosia! Sen vakiolause on:
"lopeta jo typerä massapostitus!"
Tuttu juttu. Mutta iskee kirvestään kiveen, vuodesta toiseen...- Anonyymi00006
Joo, ja sitten kun se ei muuta keksi, niin pistää hap-arvoista provokaatiota, jonkun YouTuben,
- Anonyymi00005
Että joku kehtaakin sepittää tuollaista satua Paavalista. Tekee ittensä niin naurettavaksi kuin olla voi. No, kun saatana sitoo ja naruttaa eikä päästä irti. Niin siinä sitten on VALHEEN kehässä, ja puskee valhetta kuin....
- Anonyymi00007
Tämän kaiken vihamission Paavalia kohtaan on käynnistänyt ja sitä ylläpitää vain ja ainoastaan herjaaja Teuvo Suni.
- Anonyymi00008
Äläpäs viitsi taas sälyttää tekojasi toisen syyksi. SINÄ jatka tätä vihamissiota, sinä olet se paavalivihaaja. Älä edes yritä valehdella ja piiloutua jonkun Teuvon taakse. Lopeta tuo sonta. Ja pane tur---pa tukkoon.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Äläpäs viitsi taas sälyttää tekojasi toisen syyksi. SINÄ jatka tätä vihamissiota, sinä olet se paavalivihaaja. Älä edes yritä valehdella ja piiloutua jonkun Teuvon taakse. Lopeta tuo sonta. Ja pane tur---pa tukkoon.
Palstaparjaaja Paavalia vastaan, paatunut paholaisen palkollinen koettaa sysätä omia sontakirjoituksia Sen Teukan syyksi.
HYI, hyi tuota sontaa. - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä me tiedämme, että paha ( TS ) edelleen jatkaa pahuuttaan. En vaikene,
Totuus ei pala tulessakaan! - Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minä sitäpaitsi kunnioitan apostoli Paavalia.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Palstaparjaaja Paavalia vastaan, paatunut paholaisen palkollinen koettaa sysätä omia sontakirjoituksia Sen Teukan syyksi.
HYI, hyi tuota sontaa.Olen ollut ja olen edelleen Paavalin kirjoitusten puolella enkä ymmärrä, miksi jotkut valehtelevat hänestä ja herjaavat häntä!
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olen ollut ja olen edelleen Paavalin kirjoitusten puolella enkä ymmärrä, miksi jotkut valehtelevat hänestä ja herjaavat häntä!
ITSE herjaat, ja väität sitä tuon T.S.n teoksi.
- Anonyymi00016
Ei voi kukaan piiloutua Jumalalta pakoon.
- Anonyymi00018
On helppo pilkata, kun voi vierittää sen TOISEN tekemäksi! Piiloutua sen taakse, ja moni haksahtaa ja uskoo vuon kieron valheen.
- Anonyymi00019
Palstan satusedät, jotka yhdestä tai kahdesta jakeesta sepittävät puuta-heinää-silakkaa-perunaa- olkia-roskia korviensa välistä.... ovat nyt aika heikoilla ja hermona. Kun kaikki näkevät heidän säälittävät yrityksensä pönkittää valheitaan!! Voi rassukoita, paholaisen työorjia.
- Anonyymi00020
Takaisin ylös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa721487Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää941106Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as29991- 164977
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30903Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105894Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55829Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu129784- 27754
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.183742Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93727- 64664
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48658Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12605- 85568
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191567On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78540sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75507- 55507
- 47500