Heippa aikuinen mies, joka kaipaat seuraa miessukupuolesta, jota olet ehkä myös miettinyt!
Kiinnotaako sinua miesseura näin ollen, ehkä kestävämpi suhde, yhteiset harrastukset ym.?
Minuakin pitkä solakkaa btm- kaveri (70), seksissä jos siitä puhutaan minua kiinnostaa myös ns. panomies tyyppinen kunnon mies ( eli top-ukko), tavallinen rehti mies joka on sinut itsensä kanssa, itse asun Hesassa josta sinutkin parhaiten ehkä löytää?
Erotiikkaa eli seksiä ollut vähän pikiin aikoihin.
Mutta pakko tunnustaa kiinnostun ja kiihotun erityisen paljon kookkaan omaavasta ja nimenomaan vanhemmasta pitkästä mies tyypistä myös.
Tämä on ehkä syystä että kontakteja on ollut niukasti viime vuosina, mutta uskon voisimme löytää "yhteisen sävelen", jos sinulla vähän tai ei lainkaan mies kokemusta.
Jos tarve opastan myös sen verran kokemusta kuitenkin itselläni on, jos tilanne sitä vaatii ajan mittaan...
Kuntoilen ja olen hyvässä kuosissa, kuten sinäkin uskon, käyn mm. uimalassa viikottain. En juurikaan käytä alkoholia, samoin tupakka yms. ei ole mun juttu! Toivon kaverilta samaa tässä suhteessa.
Enkä innostu ns. anonyymeista seikkailijoista tai pikakontakteista.
Mutta jos tässä mielessä vaikka aloittelija tai jopa kokematon kaveri vielä löytyy kypsissä kymmenissä ehkä kuitenkin n. yli 60-v. - tässä voisi olla mahdollisuus!?
( Vinkkaa ja vihjaa... vaikka palsta ei suoranaisesti ole seuran hakuun, kiva silti jutellakin).
Ok.
😋👍
Aikuista miestä kaipaillaan kaverisuhteeseen - pks.
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Täällä ollaan ja seurataan tilannetta...
- Anonyymi00002
"Kirjoita vähintään kolme merkkiä"... s24 - niin pääset mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 46953
- 95943
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19785- 117736
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t82695- 43631
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34624Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke21554- 33543
- 36532
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.67519- 25502
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107493Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka133477- 44464
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7447