Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan?
Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovia kristittyjä kohtaan.
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia? 2.0
60
143
Vastaukset 60
- Anonyymi00001
Edellinen tulikin nopeasti täyteen.
- Anonyymi00002
Kyllä. Mnot sai kuulla kunniansa.
- Anonyymi00003
Tässä vielä täyteen tullut edellinen ketju.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19547764/mnot-miksi-sinulle-on-tarkeaa-solvata-uskovia - Anonyymi00004
Uskonto on yhteiskunnan syöpä.
Mennään mieluummin tosiasioilla.- Anonyymi00005
Totta, mutta elävä usko on yhteiskunnan pelastus.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Aamen!
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
"Totta, mutta elävä usko on yhteiskunnan pelastus."
Elävä usko on uskonnon harjoitusta eli osa uskontoa. - Anonyymi00018
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä näin on. Yhteinen uskomme on vaikeinakin aikoina pitänyt Suomen toimivana, kansan yhtenäisenä ja vaikeudet on voitettu yhdessä.
Muistutukseksi vielä kuuluisa lause: Ora et labora! Rukoile ja tee työtä!
k_v - Anonyymi00022
Mennään sitten. Tosiasiassa Euroopan kirkot ja uskonnot ovat olleet ja toimineet vuosituhansia ennen ateistitrolleja! Vuorituhansia sitten oli jo "yliopistoja" ja monenlaista korkeatasoista opetusta ja vielä keskiajalla kirkko ja luostarilaitos olivat ne kansanopetusta antavat laitokset, siis paljon ennenkuin ateistilla oli edes ruskeat housuissa!!!! Kansanopetus tapahtui kirkon ja luostarilaitoksen voimin.
- Anonyymi00037
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kyllä näin on. Yhteinen uskomme on vaikeinakin aikoina pitänyt Suomen toimivana, kansan yhtenäisenä ja vaikeudet on voitettu yhdessä.
Muistutukseksi vielä kuuluisa lause: Ora et labora! Rukoile ja tee työtä!
k_v"Ora et labora! Rukoile ja tee työtä!"
Tuo on työn orjille tarkoitettu käsky, kun taas omistava luokka elää pääomiensa koroilla ja palkkaorjien riistämisellä, missä järjestelmässä kirkkolaitokset ovat toimineet pönkkäpuuna kautta aikojen. - Anonyymi00041
Anonyymi00005 kirjoitti:
Totta elävä usko on pelastus,mutta uskovat ovat kovia vihaamaan lähimmäisiään.
- Anonyymi00006
Mnot toteuttaa Jeesuksen profetiaa ...
Joh. 15:19
Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.- Anonyymi00012
Kukahan mahtaa todellisuudessa laittaa sanoja ja kenen suuhun?!
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kukahan mahtaa todellisuudessa laittaa sanoja ja kenen suuhun?!
Kaikkien evankeliumeiden tarkoitus on vain uskon synnyttäminen juuri siihen, minkä vastustamisesta Jeesus tapettiin.
- Anonyymi00008
Mnot on houru-ukko.
Aito-lainen taas loistaa. Kirjoittaa avauksen plus sen jälkeen puolet kommenteista kun kommentoi anona omia tekstejään....
- Anonyymi00009
Se on varmaan oppinut sen sinulta!
Aina äänessä. - Anonyymi00011
Et sinäkään.ymmärrä, ettei se uskonnon Jumala edes ole Jumala ollenkaan.
- Anonyymi00024
"Aito-lainen taas loistaa. Kirjoittaa avauksen plus sen jälkeen puolet kommenteista kun kommentoi anona omia tekstejään...."
Tässä asiassa olette ihan samanlaisia, sinä olet kuitenkin kovempi jankuttaja. - Anonyymi00026
Et sitten muuta keksinyt kun kysymys on sinulle kiusallinen?
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Et sitten muuta keksinyt kun kysymys on sinulle kiusallinen?
Mikäli kommenttisi oli minulle, siis; 2026-09-25 10:10:19, niin kumpikaan ette kuuluisi tänne ketään herjaamaan.
Heh,en kyllä näe tässä mitään kysymystä.
- Anonyymi00010
Valitettavasti kyseinen nimimerkki ei edes ymmärrä mistä on kyse ja mitä solvaa.
- Anonyymi00015
Onko aloittaja siis ehtinyt palsta toimminnaltaan vedellä jo roiskeet?
- Anonyymi00025
Sinä vetelet kiitä omaan käteesi.
- Anonyymi00016
minä fanaattinen ateisti vihaan uskovaisia siksi , koska näen heidän valintojensa seuraukset 😠😠😠
- Anonyymi00017
Paavalin herjaaja itseasiassa on aika lähellä ateistia.
Itseasiassa jopa jumalattomampi.
- Anonyymi00019
Paavalin herjaaja ainakin paljon tyhmempi. Jankkaa ja jankkaa samaa asiaa eikä osaa edes kunnolla herjata, vaan toistaa samoja herjoja miten muut ovat laittomuuden tekijöitä, hurmostelijoita sekä muita kun eivät usko siihen että Paavali on valehtelija ja murhamies.
Idiotismin tasoa sellainen on eikä ketään pesunkestävää ateistia voi edes verrata sellaiseen, että niin perusteellisesti munaisi itsensä.- Anonyymi00020
Mitä herjaamista Paavalissa on?! Hän näppärästi osoitti luonnostaan vihattavat uskojat petollisella perisyntivalheella ja Jeesuksen herjaajat, jotka - kun on Jeesuksen tuleminen - poistetaan maapallolta ja saamme oikeudenmukaisen maailman.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mitä herjaamista Paavalissa on?! Hän näppärästi osoitti luonnostaan vihattavat uskojat petollisella perisyntivalheella ja Jeesuksen herjaajat, jotka - kun on Jeesuksen tuleminen - poistetaan maapallolta ja saamme oikeudenmukaisen maailman.
No ei tämä nyt kyllä ilman Paavalia olisi onnistunut.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
No ei tämä nyt kyllä ilman Paavalia olisi onnistunut.
Ei tietenkään Paavalissa mitään herjaamista ole.
Harhaoppinen lahko vain pitää häntä valehtelijana ja murhamiehenä, joka toi pelkän eksytyksen eikä mitään uskoa. - Anonyymi00036
Anonyymi00020 kirjoitti:
Se Jeesukseksi mainittuhan petti lupauksensa tulla pian takaisin Maan päälle tuomitsemaan ihmiset.
Matteus 16:27-28
"27Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan.
28Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."
- Anonyymi00027
Kuten olemme huomanneet niin Mnotn JOKAINEN viesti sisältää jotain poikkipuolista Jeesukseen uskovia kohtaan tai sitten jokin loukkaava kysymys mikä ei ole mitenkään relevantti.
- Anonyymi00029
On se katkera.
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
On se katkera.
Sairas mieleltään.
- Anonyymi00033
Kyllä meitä uskovia saa arvostella. Mnot on terävä huomaamaan virheemme ja valheemme. Kiitos! Me olemme usein sokeita omille virheillemme ja synneillemme.
- Anonyymi00035
Jeesus on Raamatun mielikuvitustarinakokoelman roolihahmo, eivätkä mielikuvitusolennot ole minkään sortin kunnioituksen väärtejä.
- Anonyymi00039
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kyllä meitä uskovia saa arvostella. Mnot on terävä huomaamaan virheemme ja valheemme. Kiitos! Me olemme usein sokeita omille virheillemme ja synneillemme.
Mikä se sinun syntyisi on, uskovana esiintymisen lisäksi?
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Mikä se sinun syntyisi on, uskovana esiintymisen lisäksi?
Onko uskovana oleminen sinun mielestäsi synti? Olen kuvitellut sinunkin olevan uskovainen.
- Anonyymi00044
Anonyymi00040 kirjoitti:
Onko uskovana oleminen sinun mielestäsi synti? Olen kuvitellut sinunkin olevan uskovainen.
Tuskin uskovana oleminen on synti, mutta sellaisena esiintyminen on.
- Anonyymi00050
Anonyymi00044 kirjoitti:
Tuskin uskovana oleminen on synti, mutta sellaisena esiintyminen on.
Kuten Mummomuori?
- Anonyymi00030
Ei kuitenkaan mene sanomaan pyhästä apostolista, että on hullu murhamies.
- Anonyymi00032
Vähän häpyä sentään.
- Anonyymi00034
Me uskonnottomat suomalaiset olemme asiallisia ja väkivallattomia, emmekä esimerkiksi uhkaile jonkun johtajistamme kiduttavan ikuisesti niitä kanssasuomalaisia, jotka eivät ajattele ja toimi kuten me.
Mitenkäs ovat siellä uskovaisten puolella nämä asiat?- Anonyymi00038
Anna mun nauraa! 😆😂😆😂😆
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
Anna mun nauraa! 😆😂😆😂😆
Pitääkö sinun kysyä nauramiseenkin uskonlahkosi lupa?
- Anonyymi00049
Anonyymi00042 kirjoitti:
Pitääkö sinun kysyä nauramiseenkin uskonlahkosi lupa?
Missä hän niin sanoi?
- Anonyymi00053
Anonyymi00049 kirjoitti:
Missä hän niin sanoi?
Ei missään.
- Anonyymi00043
Ei sen enempää kuin sinunkaan tekstisi.
- Anonyymi00048
Mikä teksti esimerkiksi?
- Anonyymi00051
Anonyymi00048 kirjoitti:
Mikä teksti esimerkiksi?
Ei mikään.,
- Anonyymi00045
Ei uskottomat sentään Paavalia herjaa.
Eivät siten riko uskonrauhaa.
Vain paholaisen kätyri sen tekee. - Anonyymi00046
Se MNOT, on vaan painitaidoillaan pullisteleva naismainen käärme.
Terävä kielenkärjestään ja jokin motiivi hänellä on tulla "keskustelemaan".
Olen funtisinut asiaa useastikin, vaikka en niin aina kärkkäästi toimisikaan.
Miksi siis olisin samanlainen, kuin hän, kyseinen kirjoittaja.
Onhan hän sanonut, ettei usko teidän jumalaanne.
Joten kuka pakottaa ja ketä?
Ihan hyviä aloituksia välillä hänelläKIN on. Ja sitten ne taas "lipsahtavat" ketjun jatkuessa hekotteluihin, ja luonteensa mukanatuomiin lapsellisuuksiin. Ja yleensä hänen ketjunsa täyttyvät hyvinkin ripeään tahtiin satojen kommenttien ketjuksi, josta kukaan ei viiden minuutin päästä muista enää mitään. Siis MUISTA. - Anonyymi00047
Siinä se raja menee, että rikkooko uskonrauhaa vai esittää vain kritiikkiä kun joku oikeasti kahjopää. Jos joku juoksee uskonsa vuoksi päin seinää, niin voi tietenkin sanoa, että varsin hullulta näyttää.
Mutta jos pyhän tekstin häpäisee ja tyrkyttää sen tilalle rankkaa harhaoppia, niin siinä astuu sellaiselle alueelle mikä ei ole enää vain uskovien kritisointia, vaan on myynnyt itsensä paholaiselle. - Anonyymi00052
Jos nyt kuitenkin lähdetään siitä että uskovaiset tulevat hallitsemaan kunhan pääsemme sinne asti.
Vai luuleeko joku että karvakoipi on tuleva hallitsija, hehe ei ole, peto vangitaan syvyyden vankilaan valtakautensa kohtaa lopun. - Anonyymi00054
Joko Mnot on saanut homoseuraa?
- Anonyymi00055
Ei ole, yrittää pokata vain heteroita.
- Anonyymi00056UUSI
Mnot on katkera vanhus. Samoin on turre.
- Anonyymi00057UUSI
Sen johtopäätöksen olen tehnyt heidän kirjoituksistaan.
- Anonyymi00058UUSI
Jos ei ymmärrä miten maailmankaikkeus on syntynyt ei vielä ole katkera vanhus.
Jos herjaa Paavalia, niin silloin on. - Anonyymi00059UUSI
Kun pitäytyy uskossakin vain ulkoisissa asioissa, minkä ikäinen maapallo on tai jossain muissa selkeissä harhaoppisten oudoissa väittämissä, niin ei siinä mitään, on aivan oikealla asialla. Mutta jos lähtee Paavalia herjaamaan, niin silloin astuu siihen kuiluun joka vie syvyyksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25848Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää68845- 160818
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.104784Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks38602- 22602
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78500Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12475- 39475
- 57465
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111465- 73461
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437