Näykkelis on ihana ihminen ja hyvä työssään.

Anonyymi-ap

Näykkelis on ihana ihminen ja hyvä työssään.

28

145

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei ole hyvä työssään

• Anonyymi00002

Laitappas näykkelis korkkinsiellä kiinni äläkä tee avauksia

• Anonyymi00006

Miksei ole, onko valittamista jostain?

• Anonyymi00003

Hyvä johtaja ja ajaa kunnan etua kun ei ole paikallinen niin ei pystytä noin vaan puhua ympäri

• Anonyymi00004

Surkea on

• Anonyymi00005

Kuka antaa työkavereille potkut? No itsekäs i hmi nen

• Anonyymi00007

Väärä mies tänne joku lapualainen turhake.

• Anonyymi00009

Se osoittaa jämäkkyyttä ja johtajuutta, vai pitäisikö kuntalaset maksaa veronkorotuksilla kaikkien työkavereiden palkat siksi, että suhmuroinnille annetaan jalansijaa, täällä on ihan liian kauan suosittu jopa vuosikymmeniä palkkamisissa sukulaisia/sukuja ja kavereita, ja pätevimmät jätetty palkkaamatta.

Olen erittäin tyytyvänen näihin erottamisiin.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Se osoittaa jämäkkyyttä ja johtajuutta, vai pitäisikö kuntalaset maksaa veronkorotuksilla kaikkien työkavereiden palkat siksi, että suhmuroinnille annetaan jalansijaa, täällä on ihan liian kauan suosittu jopa vuosikymmeniä palkkamisissa sukulaisia/sukuja ja kavereita, ja pätevimmät jätetty palkkaamatta.

Älä nyt näykkelis viitsi itseäsi kehua.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Älä nyt näykkelis viitsi itseäsi kehua.

Ei näykkis tiedä kymmenien vuosien takaisia asioita, oletko hel,´. tyhmä.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tähän helppo yhtyä!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tähän helppo yhtyä!

Kenen sukulainen vapaa-aikasihteeri on, eikö hän ole näyttänyt hyvää esimerkkiä ja muuttanut muualta ASUMAAN tänne kun sai työpaikan. Nyt ollaan ajamassa pois. Haloo kuntapäättäjät

• Anonyymi00028
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kenen sukulainen vapaa-aikasihteeri on, eikö hän ole näyttänyt hyvää esimerkkiä ja muuttanut muualta ASUMAAN tänne kun sai työpaikan. Nyt ollaan ajamassa pois. Haloo kuntapäättäjät

Nyt oli kysymyksessä ns. työkaverit, ei sukulaiset, hyvä johtaja on sellainen ettei suosi ketään, ei sitten kuinka hyvä kaveri.

• Anonyymi00008

Hyvä on ja saakin lähteä ylimielinen vapaa-aikasihteeri on kuin joku iso johtaja ja ei ymmärrä varojen käytöstä yhtään mitään.

• Anonyymi00010

Samaa mieltä, tullut varmaan kunnalle kaikkien kalliimmaksi palkalliseksi työ/hyötysuhteessa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Samaa mieltä, tullut varmaan kunnalle kaikkien kalliimmaksi palkalliseksi työ/hyötysuhteessa.

Tälläistä soopaako näykkis on hallituksen kokouksessa suoltanut. Kyllä esittelijän pitää kertoa rehellisesti, mitä vapaa-ajansihteerin tehtäviin on kuulunut ja mitä hän on kunnassa tehnyt. Vai onko näykki edes tehtäviensä tasolla

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tälläistä soopaako näykkis on hallituksen kokouksessa suoltanut. Kyllä esittelijän pitää kertoa rehellisesti, mitä vapaa-ajansihteerin tehtäviin on kuulunut ja mitä hän on kunnassa tehnyt. Vai onko näykki edes tehtäviensä tasolla

Näykkelikselle monoa!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ihan tavallisena kuntalisena kirjoitan, näykiksen olen nähnyt vain vilaukselta kylänraitilla, en tiedä hänestä sen enempää, mutta tamä va-pan kanssa ole jonkun verran asioinut.

Ei kannata keksiä omia tarinoita toisten kirjoituksen päälle.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ihan tavallisena kuntalisena kirjoitan, näykiksen olen nähnyt vain vilaukselta kylänraitilla, en tiedä hänestä sen enempää, mutta tamä va-pan kanssa ole jonkun verran asioinut.

Kyllä näytti karvansa saman tien ja olisiko koeaikapurku?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jaa, nytkö sitä ollaankin ihan tavallinen kuntalainen. Tavallinen kuntalainen ei tiedä kuka kunnan työntekijä on tullut kaikkien kallimmaksi työ/hyötysuhteessa. Oma veikkaukseni olisi kunnanjohtaja, joka on kaikkien kallein työntekijä työ/hyötysuhteessa, sitten on nämä, joilla ovat paljon poissaoloja

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kyllä näytti karvansa saman tien ja olisiko koeaikapurku?

Siis, pitäisikö kunta pitää kaikki työntekijänsä silti vaikka ei ole mitään töitä, pian työntekijöitä on enemmän kuin kunnassa muita asukkaita.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Jaa, nytkö sitä ollaankin ihan tavallinen kuntalainen. Tavallinen kuntalainen ei tiedä kuka kunnan työntekijä on tullut kaikkien kallimmaksi työ/hyötysuhteessa. Oma veikkaukseni olisi kunnanjohtaja, joka on kaikkien kallein työntekijä työ/hyötysuhteessa, sitten on nämä, joilla ovat paljon poissaoloja

Katsoppas hänen saavutuksiaan, onko kannattavia hankkeita ollut hänellä, ei yhtään.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Katsoppas hänen saavutuksiaan, onko kannattavia hankkeita ollut hänellä, ei yhtään.

Talvella vain jäätä,sahaamaan Se tuo kuntaan työtä ja toimeentuloa

• Anonyymi00022

Juuri näin. Itseään täynnä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ei ole eikä muutakaan.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kenellä niitä on kunnassa sitten ollut

• Anonyymi00026

Minä olin aikonaan hyvä työssäni, mutta yhden tietyn henkilön takia menetin sen työn!

• Anonyymi00027

Ja sitä olen surrut joka ikinen päivä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      52
      1266
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      86
      986
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      164
      917
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      105
      854
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      30
      843
    6. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      201
      762
    7. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      24
      729
    8. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      44
      718
    9. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      707
    10. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      25
      667
    11. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      123
      654
    12. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      43
      606
    13. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      602
    14. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      12
      575
    15. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      137
      533
    16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      83
      528
    17. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      520
    18. 39
      495
    19. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      490
    20. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      487
    Aihe