Näykkelis on ihana ihminen ja hyvä työssään.
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
Ei ole hyvä työssään
- Anonyymi00002
Laitappas näykkelis korkkinsiellä kiinni äläkä tee avauksia
- Anonyymi00006
Miksei ole, onko valittamista jostain?
- Anonyymi00003
Hyvä johtaja ja ajaa kunnan etua kun ei ole paikallinen niin ei pystytä noin vaan puhua ympäri
- Anonyymi00004
Surkea on
- Anonyymi00005
Kuka antaa työkavereille potkut? No itsekäs i hmi nen
- Anonyymi00007
Väärä mies tänne joku lapualainen turhake.
- Anonyymi00009
Se osoittaa jämäkkyyttä ja johtajuutta, vai pitäisikö kuntalaset maksaa veronkorotuksilla kaikkien työkavereiden palkat siksi, että suhmuroinnille annetaan jalansijaa, täällä on ihan liian kauan suosittu jopa vuosikymmeniä palkkamisissa sukulaisia/sukuja ja kavereita, ja pätevimmät jätetty palkkaamatta.
Olen erittäin tyytyvänen näihin erottamisiin. - Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se osoittaa jämäkkyyttä ja johtajuutta, vai pitäisikö kuntalaset maksaa veronkorotuksilla kaikkien työkavereiden palkat siksi, että suhmuroinnille annetaan jalansijaa, täällä on ihan liian kauan suosittu jopa vuosikymmeniä palkkamisissa sukulaisia/sukuja ja kavereita, ja pätevimmät jätetty palkkaamatta.
Olen erittäin tyytyvänen näihin erottamisiin.Älä nyt näykkelis viitsi itseäsi kehua.
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Älä nyt näykkelis viitsi itseäsi kehua.
Ei näykkis tiedä kymmenien vuosien takaisia asioita, oletko hel,´. tyhmä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olen erittäin tyytyvänen näihin erottamisiin.Tähän helppo yhtyä!
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tähän helppo yhtyä!
Kenen sukulainen vapaa-aikasihteeri on, eikö hän ole näyttänyt hyvää esimerkkiä ja muuttanut muualta ASUMAAN tänne kun sai työpaikan. Nyt ollaan ajamassa pois. Haloo kuntapäättäjät
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kenen sukulainen vapaa-aikasihteeri on, eikö hän ole näyttänyt hyvää esimerkkiä ja muuttanut muualta ASUMAAN tänne kun sai työpaikan. Nyt ollaan ajamassa pois. Haloo kuntapäättäjät
Nyt oli kysymyksessä ns. työkaverit, ei sukulaiset, hyvä johtaja on sellainen ettei suosi ketään, ei sitten kuinka hyvä kaveri.
- Anonyymi00008
Hyvä on ja saakin lähteä ylimielinen vapaa-aikasihteeri on kuin joku iso johtaja ja ei ymmärrä varojen käytöstä yhtään mitään.
- Anonyymi00010
Samaa mieltä, tullut varmaan kunnalle kaikkien kalliimmaksi palkalliseksi työ/hyötysuhteessa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Samaa mieltä, tullut varmaan kunnalle kaikkien kalliimmaksi palkalliseksi työ/hyötysuhteessa.
Tälläistä soopaako näykkis on hallituksen kokouksessa suoltanut. Kyllä esittelijän pitää kertoa rehellisesti, mitä vapaa-ajansihteerin tehtäviin on kuulunut ja mitä hän on kunnassa tehnyt. Vai onko näykki edes tehtäviensä tasolla
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tälläistä soopaako näykkis on hallituksen kokouksessa suoltanut. Kyllä esittelijän pitää kertoa rehellisesti, mitä vapaa-ajansihteerin tehtäviin on kuulunut ja mitä hän on kunnassa tehnyt. Vai onko näykki edes tehtäviensä tasolla
Näykkelikselle monoa!
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ihan tavallisena kuntalisena kirjoitan, näykiksen olen nähnyt vain vilaukselta kylänraitilla, en tiedä hänestä sen enempää, mutta tamä va-pan kanssa ole jonkun verran asioinut.
Ei kannata keksiä omia tarinoita toisten kirjoituksen päälle. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ihan tavallisena kuntalisena kirjoitan, näykiksen olen nähnyt vain vilaukselta kylänraitilla, en tiedä hänestä sen enempää, mutta tamä va-pan kanssa ole jonkun verran asioinut.
Ei kannata keksiä omia tarinoita toisten kirjoituksen päälle.Kyllä näytti karvansa saman tien ja olisiko koeaikapurku?
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei kannata keksiä omia tarinoita toisten kirjoituksen päälle.Jaa, nytkö sitä ollaankin ihan tavallinen kuntalainen. Tavallinen kuntalainen ei tiedä kuka kunnan työntekijä on tullut kaikkien kallimmaksi työ/hyötysuhteessa. Oma veikkaukseni olisi kunnanjohtaja, joka on kaikkien kallein työntekijä työ/hyötysuhteessa, sitten on nämä, joilla ovat paljon poissaoloja
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kyllä näytti karvansa saman tien ja olisiko koeaikapurku?
Siis, pitäisikö kunta pitää kaikki työntekijänsä silti vaikka ei ole mitään töitä, pian työntekijöitä on enemmän kuin kunnassa muita asukkaita.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jaa, nytkö sitä ollaankin ihan tavallinen kuntalainen. Tavallinen kuntalainen ei tiedä kuka kunnan työntekijä on tullut kaikkien kallimmaksi työ/hyötysuhteessa. Oma veikkaukseni olisi kunnanjohtaja, joka on kaikkien kallein työntekijä työ/hyötysuhteessa, sitten on nämä, joilla ovat paljon poissaoloja
Katsoppas hänen saavutuksiaan, onko kannattavia hankkeita ollut hänellä, ei yhtään.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Katsoppas hänen saavutuksiaan, onko kannattavia hankkeita ollut hänellä, ei yhtään.
Talvella vain jäätä,sahaamaan Se tuo kuntaan työtä ja toimeentuloa
- Anonyymi00022
Juuri näin. Itseään täynnä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei ole eikä muutakaan.
- Anonyymi00025
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kenellä niitä on kunnassa sitten ollut
- Anonyymi00026
Minä olin aikonaan hyvä työssäni, mutta yhden tietyn henkilön takia menetin sen työn!
- Anonyymi00027
Ja sitä olen surrut joka ikinen päivä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa521266Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää86986- 164917
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105854Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30843Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201762Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24729Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks44718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 25667
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu123654VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43606- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12575Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.137533- 83528
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 39495
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo185490sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75487