Demarivinervassarit naluavat kaikki mandolliset maananmuuttajat kaikkialta tänne Suomeen asumaan. Lupailemalla näille kaikenlaista kivaa, he saavat näistä itselleen kilttejä äänestäjiä. Ja onhan se nähty, että näille tulokkaille kaikenlaista kivaa riittää.
Helsingissä täytyy työpaikkaan rekrytoidessa suosia maahanmuuttajaa ja samalla syrjiä suomalaista. Muualla ihmiset puolustavat omia arvojaan, mutta täällä suomalaisen täytyy alkaa ovimatoksi, johon kaikenmaailman maahanvaeltajat saavat pyyhkiä sandaalinsa. Suomen kieltä ei tarvitse osata, vaan kohta suomalainen kai joutuu opettelemaan näiden maahanmuuttajien kielet.
Demarivohetvassarit tuhoavat Suomen
18
<50
Vastaukset 18
- Anonyymi00001UUSI
Viner vassarit vai oliko ne daLaspulat. Keksusta took on niin hauskaa! Vinervaldissa kävin kerran Mtk matkala, oli moni keksustaline mukana, muta ei olut komumsisteja.
- Anonyymi00007UUSI
Demokrates kirjoitti:
Huva kijrotud sula.👍🇫🇮
Alkaa sinulta Suomi pikkuhiljaa lustamaan.
Kirjoitustaito kehittyy hitaammin. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Alkaa sinulta Suomi pikkuhiljaa lustamaan.
Kirjoitustaito kehittyy hitaammin.Kielenä suomi kirjoitetaan pienellä.
- Anonyymi00002UUSI
Taas on persua sorsittu!
- Anonyymi00003UUSI
Se on keksustalaine ja sitä solsitaan.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se on keksustalaine ja sitä solsitaan.
Ei, kyllä se siihen mallin uhriutuu, että persu se on.
- Anonyymi00004UUSI
Tuli taas kirjoitettu muudeltuatotuutta.
Persut ja Kokoomus ja kaikkein eniten ottanut pakolaisia Suomeen.- Anonyymi00009UUSI
Sannan yökerho-hallitus ~200000 sekin piti viiner sossun valehdella.
Demarivohetvassarit 😹👍
Demarivinervassarit 😹👍- Anonyymi00006UUSI
"Demarvohetvassarit"?
"Demarivinervassarit"?
" ..naluavat"?
Eipä ole sinunkaan suomess kehumista.
Mutta persetrölli, tämä palsta on edelleen tarkoitettu keskusteluun Suomen Keskustasta, kertoisitko miten ääretön muukalaisvihasi liittyy palstan aiheeseen.
Ihan omin sanoin vaan, naapurin Jaskan puolesta kyselen.- Anonyymi00010UUSI
Oletko Esko Nurmijärveltä kihikihi
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oletko Esko Nurmijärveltä kihikihi
En.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
En.
Tää feikkiesko on persutrolli.
- Anonyymi00013UUSI
Kuka sinä olet ? Esko sanoi ettei hän. Oletko Pankkolängvitsi joka keskustan palstalla räkii persua ? Vai salaperäinen Samuel SKP Tampereen piiri ?
Luulisin kihittäjä olevasi, joka aiemmin oli yhdistetty tähän 600 kirjoitusten poistajaan. - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kuka sinä olet ? Esko sanoi ettei hän. Oletko Pankkolängvitsi joka keskustan palstalla räkii persua ? Vai salaperäinen Samuel SKP Tampereen piiri ?
Luulisin kihittäjä olevasi, joka aiemmin oli yhdistetty tähän 600 kirjoitusten poistajaan.Jaa'a, kukahan olen?
Mieti persutrolli sitä. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Luulisin kihittäjä olevasi, joka aiemmin oli yhdistetty tähän 600 kirjoitusten poistajaan."Et sie minnuu tunne"?
"Mie oon Roka Antti, maanvijelijä Kannakselt, nykysellää Tikkakoske mannekiini"!!
Lainaus:
"Tuntematon sotilas".
Anteks Väinö Linna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu581442- 251063
- 80925
- 65786
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69764- 47722
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695- 89690
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.11672Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i14646- 36630
- 108611
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140581- 4572
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24503- 18502
- 37487
- 38481