Ja jokainen tietee kuinka Ukraina tekee sen eli pudottaa lämmöt ryssän kämpästä...
Yksikään venäläisvirkamies ei koskaan kuvitellut, että vuosisatojen ajan Venäjän puolella taistellut ”kenraali Talvi” vaihtaisi jonain päivänä puolta ja tukisi niitä, jotka puolustautuvat Venäjää vastaan.
Me saamme tämän tapahtumaan tänä talvena, jos Venäjä jatkaa hyökkäyksiään energiajärjestelmäämme ja lämmitysjärjestelmäämme vastaan.
Ukrainalaiset ymmärtävät, että tästä talvesta voi tulla meille hyvin ankara. Meillä ei kuitenkaan ole muuta vaihtoehtoa kuin tehdä talvesta tuskallinen myös Venäjälle.
Juuri siksi sanommekin, että ennen talvea tarvitaan toimia tilanteen liennyttämiseksi.
Zele kertoi venäläisille tulevasta talvesta
17
50
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Venäjä murtaa Ukrainan kansan selkärangan tuhoamalla sen infrastruktuurin. Ensi talvena ei ole sähköä eikä lämmitystä ja polttoainekin on kortilla. Kansa vaatii sodan lopettamista kalliilla hinnalla. Se ei sovi Zelenskyille ja kansa nousee vastarintaan. Hallinto kaadetaan.
- Anonyymi00003
Olisi karmeeta jos meillä olisi tuollainen sadisti pressana vaikka toki emme tiedä jos meillä onkin. Sen näkee vasta sodassa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olisi karmeeta jos meillä olisi tuollainen sadisti pressana vaikka toki emme tiedä jos meillä onkin. Sen näkee vasta sodassa.
Yhtä sekopäinen taitaa olla meidänkin pressa, jos ei vielä pahempi.
- Anonyymi00009
Ukrainan FP-9 ballisten ohjusten tuotanto alkaa juuri talvikautta ennen ja kantama 855 km riittää oikein hyvin. Moskova ja Pietari ovat talvipakkasilla todella kylmiä ilman energiainfraa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
Voit varautua että venäjällä aina on.
- Anonyymi00017
Anonyymi00006 kirjoitti:
Yhtä sekopäinen taitaa olla meidänkin pressa, jos ei vielä pahempi.
Kyllä teidän putin on sekopäisempi.🤣
- Anonyymi00002
Eli sotahimoisella ei ole aikomustakaan sopia rauhasta.
Luuleeko hitlerin kansa ukrainalaiset että hitler itse kyyhöttää kylmässä? Matkustaa mieluummin etelän lämpöön talveksi.
Ulkomaan reportterille sanoi "olen valmis olen valmis sopimukseen venäjän kanssa" eli valehteli kännissä. - Anonyymi00004
Ei zelensKYYllä ole kylmä ensi talvena vaikka olisi millaiset tulipalopakkaset. Ei häntä kiinosta mikään muu kuin omien taskujensa täyttäminen rahalla. Tavallinen kansa saa taas kärsiä...
- Anonyymi00005
Taas jonkun haaveijan kirjoitus, miten te kehtaatte?
- Anonyymi00007
Kallista on lämmittäminen Suomessakin, jos on sähköstä tai polttoöljystä riippuvainen, mutta meille öljy- ja sähköyhtiöiden osakkeiden omistajille asia on positiivinen uutinen.
- Anonyymi00008
Ukraina on pitänyt Venäjän öljyn, muuntajat yms sillä tasolla että lämpöä ei tule talveksi jos Putin ei suostu.
Eli korjaukset menee harakoille koska niihin isketään samantien. - Anonyymi00010
Pietarin kaasuputkiin vähän osumaa niin Pietarissa saa kokata nuotiolla.
Zelenski on ollut tähän asti aika lepsu.- Anonyymi00014
Lepsuus johtuu varmaan siitä kun kolan nuuskaaminen vie kaiken ajan.
- Anonyymi00015
Venäjällä juostaan jo poltoaineen loppumisista
- talvella sitten oikein LAUKATAAN KUN KAIKKI ON LOPUSSA - Anonyymi00016
Pommittaisivat toisensa ihan topoliksi, loppuisi sota ja paluu takaisin rauhaan ilman Ukrainaa ja Venäjää.
Paras ratkaisu olisi atomipommi molempiin maihin, savuavista raunioista nousisi uusi rauhaisa hyvinvointi ilman mitään tekosyitä miksi tuhlaamme miljardeja?
Tekosyyt romukoppaan. - Anonyymi00018
Kannattaa alkaa moskovassa ja pietarissa keräillä risuja ja käpyjä poltettavaksi, voi tulla holotna.🥶
- Anonyymi00019
Meitä rikkaita porvareita ei polttoaineiden hinnannousu paljon hetkauta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa501178Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää84925- 164887
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105834Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29795Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197720Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks42683- 25637
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24629Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122615- 61602
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43586Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12545On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 79502
- 39485
- 57485
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75477- 55477