Jos kuvitellaan, että uuteen autoon tehdään täyssuojaus (siis alustat, jne.. kaikkine ovikoteloineen) ja työ oletetaan tehtävän huolella (molemmat ruoste-estoliikkeet tehneet hommaa jopa kymmenien vuosien kokemuksella), kumpaa ainetta käyttävä voisi olla teoreettisesti parempi (käytettyjen kemikaalien koostumusta hiukan maallikon vaikea arvioida kestoltaan ja suojausteholtaan jne..)?
Vai "ihan sama" - ota halvempi?
Onko ko. aineiden parissa työskenteleviä, jotka voivat esittää jotain ihan eksaktia tietoa tai vertailua?
Kumpi "parempi" aine..?
6
2399
Vastaukset
- Tietysti
on jo niin monta kertaa tehty ruoste-testit suolaruiskutuksineen labrassa peltipaloilla ja aina on tullut voitto reilusti tectyl-käsitellylle pelleille.
miksi ihmeessä suojaatte autojanne jollakin "pate"-vene pohjatervalla,kun tietää mitä tiesuola aiheuttaa auton pohjalle ja korirakenteelle...
voi,voi..oli jossakin vanhassa testissä se kaikista kelvottomin ruostesuoja-aine. Itseltä samoilta ajoilta samat kokemukset. Lieneekö laatu parantunut?
- tectyl aineet
sitroen kirjoitti:
oli jossakin vanhassa testissä se kaikista kelvottomin ruostesuoja-aine. Itseltä samoilta ajoilta samat kokemukset. Lieneekö laatu parantunut?
ohjeen mukaisesti käsiteltyinä olivat parempia kuin kilpailijansa.
erillaisissa suolasumu-testeissä/kosteudessa.
löytyy tee-se-itse pakettia ohjeistuksella - jurpo
tectyl aineet kirjoitti:
ohjeen mukaisesti käsiteltyinä olivat parempia kuin kilpailijansa.
erillaisissa suolasumu-testeissä/kosteudessa.
löytyy tee-se-itse pakettia ohjeistuksellatuuli lasi testasi muistaakseni joskus -97 koteloaineet ja tectyl oli selvästi kilpailijoitaan parempi! tuskin se siitä ainakaan on huonontunut!
- suojamestari
Paras Kendall Bradcote, kestää parhaiten. Saatavuus heikko!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651