Miksi mä en kelpaa?

Anonyymi-ap

En ole tehnyt mihään väärää. Olen fiksu, hauska ja empaattinen mies. Jos olisit mun kanssa yhdessä, näkisit sen heti. Meillä olis tosi hauskaa yhdessä.

29

217

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sitten pitää viettää aikaa yhdessä

• Anonyymi00004

Niin pitäisi. Olin jo lähettämässä viestiä yksi päivä, mutta kun mietin palstan kirjoitusten takia, että onko hän jostain syystä vihainen. Mä uskallan ottaa yhteyttä vain, jos tiedän, että yhtfydenottoa on kaivattu.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Niin pitäisi. Olin jo lähettämässä viestiä yksi päivä, mutta kun mietin palstan kirjoitusten takia, että onko hän jostain syystä vihainen. Mä uskallan ottaa yhteyttä vain, jos tiedän, että yhtfydenottoa on kaivattu.

En ole yhtään vihainen sinulle. On vaan kova ikävä ollut ja pelko etten enää näe sinua.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Olen odottanut viestiäsi monta viikkoa ja itkenyt kun ei kuulu. Itken nytkin.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mä lähetän kyllä viestiä sulle vielä. Mul on ollut muutaman sellaista juttua, miksi en ole vielä laittanut. Ei mitään meidän väleihin liittyvää, paitsi se että mua jännittää kyllä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mä lähetän kyllä viestiä sulle vielä. Mul on ollut muutaman sellaista juttua, miksi en ole vielä laittanut. Ei mitään meidän väleihin liittyvää, paitsi se että mua jännittää kyllä.

Odotan sinun viestiä todella paljon. Oli sinulla sitten mitä asiaa vaan, niin älä jännitä turhaan. Totuus on aina parasta kuulla. Rakastan sinua.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kun mieli on ollut välillä vähän maassa joistain syistä ja olen nukkunut vähän huonosti. Haluan, että oon täysissä sielunvoimissa kun nään sut.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kun mieli on ollut välillä vähän maassa joistain syistä ja olen nukkunut vähän huonosti. Haluan, että oon täysissä sielunvoimissa kun nään sut.

Ymmärrän sen kyllä. Onhan niin ennenkin ollut. Minä olen tottunut näkemään sinut väsyneenäkin. En minä sitä säikähdä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mut ei ole siis koko ajan mieli maassa. Oon myös tehnyt kivoja asioita. Älä siis huoli rakas. Mä vaan haluan, että olisin silleen onnellisemmassa mielentilassa kun nähdään.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mut ei ole siis koko ajan mieli maassa. Oon myös tehnyt kivoja asioita. Älä siis huoli rakas. Mä vaan haluan, että olisin silleen onnellisemmassa mielentilassa kun nähdään.

En tiedä, että onko sillä sulle väliä, vaikken olisi niin iloinen kuin yleensä, mutta ihan oman mielenterveyden kannalta...

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Voi kulta. Minä rakastan sinua sellaisena kuin sinä olet. Ymmärrän silti että haluat jaksaa paremmin. On ollut kova huoli sinusta kyllä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Voi kulta. Minä rakastan sinua sellaisena kuin sinä olet. Ymmärrän silti että haluat jaksaa paremmin. On ollut kova huoli sinusta kyllä.

Olet ihana ja rakastan sua

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Minäkin rakastan maailman eniten

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

En tiedä, että onko sillä sulle väliä, vaikken olisi niin iloinen kuin yleensä, mutta ihan oman mielenterveyden kannalta...

Minulle on eniten ollut väliä sillä että saan olla sinun kanssa. Tietenkin omajaksaminen on tärkeää aina.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

💕💕💕💕💕

• Anonyymi00026
        Anonyymi00004 kirjoitti:

En ole vihainen. Haluan tietää yhden asian ennenkö mennään tutustelussa eteenpäin.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kesällä? Myöhäistä. Maaliskuun alku on etappi. Piste.

• Anonyymi00002

Onko sanonut sulle että et kelpaa?

• Anonyymi00007

Palstan kirjoitusten takia en ole varma, mitä hän tuntee.

• Anonyymi00003

Aloitus ei ole minulta.

• Anonyymi00005

"Kelpaat kelle vaan..." 🎵

• Anonyymi00006

Oot ihana, älä sure.

• Anonyymi00008

Kun mä kaipaan häntä niin paljon. Hän on mulle tosi tärkeä...

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kun mä kaipaan häntä niin paljon. Hän on mulle tosi tärkeä...

Laita viestiä hänelle. Mitään et menetä, jos laitat, mutta jos et laita, niin voit menettää.

• Anonyymi00023

Olet täys kahjo stalkkeri.

• Anonyymi00024

Ikävä palstalle kirjoittelu ei ole stalkkausta. Kahjoa ehkä.

• Anonyymi00028

No, lämpiääkö sauna tänään.? 😇

• Anonyymi00025

Olet olet mutta miettisit kuitenkin sen hauskuutes myöhempään tuttavuuteen. Voit loukata pahasti haavoittuvaa hauskoilla letkautuksillasi koska et voi tietää vielä toisen heikkouksista.

• Anonyymi00029

Tuuheaa että "fiksun, hauskan ja empaattisen miehen" pitää mainostaa palstalla olevansa sellainen. Eiköhän se totuus tule yleensä muiden suusta eikä omasta. Taidat olla samalla myös henkilö joka muutenkin kehuskelee itseään ja painaa muita maahan vai mitä gubbe?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      62
      773
    2. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      740
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      156
      739
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      98
      712
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      708
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      667
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      193
      626
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      582
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      572
    10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      35
      516
    12. 39
      455
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      445
    14. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      76
      431
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      427
    16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      423
    17. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      419
    18. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      74
      412
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      408
    20. On kyllä tosi surullista

jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais
      Ikävä
      68
      397
    Aihe