En ole tehnyt mihään väärää. Olen fiksu, hauska ja empaattinen mies. Jos olisit mun kanssa yhdessä, näkisit sen heti. Meillä olis tosi hauskaa yhdessä.
Vastaukset 29
- Anonyymi00001
Sitten pitää viettää aikaa yhdessä
- Anonyymi00004
Niin pitäisi. Olin jo lähettämässä viestiä yksi päivä, mutta kun mietin palstan kirjoitusten takia, että onko hän jostain syystä vihainen. Mä uskallan ottaa yhteyttä vain, jos tiedän, että yhtfydenottoa on kaivattu.
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin pitäisi. Olin jo lähettämässä viestiä yksi päivä, mutta kun mietin palstan kirjoitusten takia, että onko hän jostain syystä vihainen. Mä uskallan ottaa yhteyttä vain, jos tiedän, että yhtfydenottoa on kaivattu.
En ole yhtään vihainen sinulle. On vaan kova ikävä ollut ja pelko etten enää näe sinua.
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olen odottanut viestiäsi monta viikkoa ja itkenyt kun ei kuulu. Itken nytkin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mä lähetän kyllä viestiä sulle vielä. Mul on ollut muutaman sellaista juttua, miksi en ole vielä laittanut. Ei mitään meidän väleihin liittyvää, paitsi se että mua jännittää kyllä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mä lähetän kyllä viestiä sulle vielä. Mul on ollut muutaman sellaista juttua, miksi en ole vielä laittanut. Ei mitään meidän väleihin liittyvää, paitsi se että mua jännittää kyllä.
Odotan sinun viestiä todella paljon. Oli sinulla sitten mitä asiaa vaan, niin älä jännitä turhaan. Totuus on aina parasta kuulla. Rakastan sinua.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kun mieli on ollut välillä vähän maassa joistain syistä ja olen nukkunut vähän huonosti. Haluan, että oon täysissä sielunvoimissa kun nään sut.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kun mieli on ollut välillä vähän maassa joistain syistä ja olen nukkunut vähän huonosti. Haluan, että oon täysissä sielunvoimissa kun nään sut.
Ymmärrän sen kyllä. Onhan niin ennenkin ollut. Minä olen tottunut näkemään sinut väsyneenäkin. En minä sitä säikähdä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mut ei ole siis koko ajan mieli maassa. Oon myös tehnyt kivoja asioita. Älä siis huoli rakas. Mä vaan haluan, että olisin silleen onnellisemmassa mielentilassa kun nähdään.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mut ei ole siis koko ajan mieli maassa. Oon myös tehnyt kivoja asioita. Älä siis huoli rakas. Mä vaan haluan, että olisin silleen onnellisemmassa mielentilassa kun nähdään.
En tiedä, että onko sillä sulle väliä, vaikken olisi niin iloinen kuin yleensä, mutta ihan oman mielenterveyden kannalta...
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Voi kulta. Minä rakastan sinua sellaisena kuin sinä olet. Ymmärrän silti että haluat jaksaa paremmin. On ollut kova huoli sinusta kyllä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Voi kulta. Minä rakastan sinua sellaisena kuin sinä olet. Ymmärrän silti että haluat jaksaa paremmin. On ollut kova huoli sinusta kyllä.
Olet ihana ja rakastan sua
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Minäkin rakastan maailman eniten
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
En tiedä, että onko sillä sulle väliä, vaikken olisi niin iloinen kuin yleensä, mutta ihan oman mielenterveyden kannalta...
Minulle on eniten ollut väliä sillä että saan olla sinun kanssa. Tietenkin omajaksaminen on tärkeää aina.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
💕💕💕💕💕
- Anonyymi00026
Anonyymi00004 kirjoitti:
En ole vihainen. Haluan tietää yhden asian ennenkö mennään tutustelussa eteenpäin.
- Anonyymi00027
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kesällä? Myöhäistä. Maaliskuun alku on etappi. Piste.
- Anonyymi00002
Onko sanonut sulle että et kelpaa?
- Anonyymi00007
Palstan kirjoitusten takia en ole varma, mitä hän tuntee.
- Anonyymi00003
Aloitus ei ole minulta.
- Anonyymi00005
"Kelpaat kelle vaan..." 🎵
- Anonyymi00006
Oot ihana, älä sure.
- Anonyymi00008
Kun mä kaipaan häntä niin paljon. Hän on mulle tosi tärkeä...
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kun mä kaipaan häntä niin paljon. Hän on mulle tosi tärkeä...
Laita viestiä hänelle. Mitään et menetä, jos laitat, mutta jos et laita, niin voit menettää.
- Anonyymi00023
Olet täys kahjo stalkkeri.
- Anonyymi00024
Ikävä palstalle kirjoittelu ei ole stalkkausta. Kahjoa ehkä.
- Anonyymi00028
No, lämpiääkö sauna tänään.? 😇
- Anonyymi00025
Olet olet mutta miettisit kuitenkin sen hauskuutes myöhempään tuttavuuteen. Voit loukata pahasti haavoittuvaa hauskoilla letkautuksillasi koska et voi tietää vielä toisen heikkouksista.
- Anonyymi00029
Tuuheaa että "fiksun, hauskan ja empaattisen miehen" pitää mainostaa palstalla olevansa sellainen. Eiköhän se totuus tule yleensä muiden suusta eikä omasta. Taidat olla samalla myös henkilö joka muutenkin kehuskelee itseään ja painaa muita maahan vai mitä gubbe?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää62773Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25740- 156739
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98712Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193626- 22582
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35516- 39455
- 57445
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit76431Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74412- 54408
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397