Ja se tapahtui Jeesuksen taivaaseen astumisen jälkeen!
Siitä kerrotaan Ilmestyskirjan ensimmäisessä luvussa. Lukutaitoiset voivat sieltä lukea.
Ei ole siis mitenkään ihmeellistä, että Jeesus Paavalillekin ( Saulille ) ilmestyi.
Jeesus Kristus ilmestyi myös apostoli Johannekselle
29
<50
Vastaukset 29
- Anonyymi00001
Aamen! Ei Jeesus koko aikaa siellä Isän vieressä istu.
- Anonyymi00006
Jeesus tulee takaisin maan pääälle vasta ajastaan, kuten oikeille
12 apostolille on ilmoitettu. Paavali ei siihen joukkoon kuulunut.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."
Jeesus on taivaassa. Ei hiippaile haamuna missään murhamiesten porukoissa Syyrian erämaissa.
Joh.3:13
Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa. - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jeesus tulee takaisin maan pääälle vasta ajastaan, kuten oikeille
12 apostolille on ilmoitettu. Paavali ei siihen joukkoon kuulunut.
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."
Jeesus on taivaassa. Ei hiippaile haamuna missään murhamiesten porukoissa Syyrian erämaissa.
Joh.3:13
Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.Eli et siis usko Ilmestyskirjan totuuteenkaan? Miten on Teuvo? Mihin sinä enää uskot? Kaikki on sinulle palturia, mitä Raamatussa lukee?
- Anonyymi00002
Ei Jeesus ilmesty laittomuuden tekijöille.
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.- Anonyymi00003
Matt. 25:40
Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
- Anonyymi00004
Mitä yhteistä on Kristuksella ja Beliarilla ?
- Anonyymi00005
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä. - Anonyymi00007
Matt. 24:26
Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko. - Anonyymi00009
Jeesus meni taivaaseen ja tulee sieltä takaisin vasta ajastaan.
Jeesus antoi oikeille 12 apostolilleen toisen puolustajan, oman Henkensä eli Totuuden Hengen maan päällä ollessaan. Johanneksella oli Totuuden Henki (ei Paavalilla).
Joh. 20:22
Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki.23 Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt. - Anonyymi00010
ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän." Suljetuilla osastoilla voi hyvinkin nykyäänkin tapahtua näitä jeesuksen kohtaamisia. Niitä ei kuitenkaan tapahdu sellaisille jotka eivät ole koskaan jeesuksesta kuulleet.
Ja Nalle Puh elää yhä Puolen Hehtaarin Metsässä.- Anonyymi00011
Todellakin. Jeesus Kristus on Kaikkivaltias. Ei hän kysele pieniltä ihmisiltä, saako Hän ilmestyä ja saako tehdä sitä tai tätä! 😊
- Anonyymi00012
Jumala on eri Persoona kuin Jeesus. Jeesus on Jumalan poika.
Jes. 44:24
Näin sanoo Herra, sinun lunastajasi, hän, joka jo kohdussa muovasi sinut: -- Minä olen Herra, olen tehnyt kaiken! Yksinäni minä leväytin auki taivaan, muovasin maan kenenkään auttamatta.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.
Ei Jumala ole kuollut, eikä mitään testamentteja tehnyt. Ei vanhempia eikä uudempia. - Anonyymi00029UUSI
Jeesukselle Kristukselle kiitos ja kunnia ja kirkkaus iankaikkisesti!
- Anonyymi00013
Jeesus ei itse pitänyt itseään Jumalana, vaikka hänestä on sellainen tehty.
Luuk. 18:19
Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu."- Anonyymi00014
Jeesus kehotti rukoilemaan suoraan Isäänsä, ei itseään...Isä meidän, joka olet taivaissa...
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jeesus kehotti rukoilemaan suoraan Isäänsä, ei itseään...Isä meidän, joka olet taivaissa...
Jatkuva Jeesustelu ja Jeesuksesta Herran tekeminen ei takaa oikeata kristinuskoa.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jatkuva Jeesustelu ja Jeesuksesta Herran tekeminen ei takaa oikeata kristinuskoa.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Ei ihme ollenkaan, että laittomuuden tekijät hokee, että lait ja käskyt on historiaa, eikä niistä tarvi mitään välittää.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista. - Anonyymi00021
Jeesus oli Jumalan poika, niin se menee. Jeesususkovat korottavat Jeesuksen Isäksi vaikka Jeesus sanoi Isän olevan korkeampi.
Sanataekasti en muista onko oikein, mutta se ei ole tarkoitus tässä tapauksessa vai onko? - Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei ihme ollenkaan, että laittomuuden tekijät hokee, että lait ja käskyt on historiaa, eikä niistä tarvi mitään välittää.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.Uuden testamentin ajatus ja oppi on, että jokaisella on laki sydämeen kirjoitettu. väitätkö ettet tunne pistosta jos teet väärin. oletko paaduttanut itsesi lain alle, niin voi käydä jos seuraa tarkasti kirjoitetta lakia eikä kuuntele sydämen ääntä.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jeesus oli Jumalan poika, niin se menee. Jeesususkovat korottavat Jeesuksen Isäksi vaikka Jeesus sanoi Isän olevan korkeampi.
Sanataekasti en muista onko oikein, mutta se ei ole tarkoitus tässä tapauksessa vai onko?Jeesus oli Daavidin juurivesa, mikä tarkoittaa sitä, että Marian hedelmöitykseen on käytetty Joosefin siittiösolua, vaikka Pyhä Henki hoiti sen operaation.
- Anonyymi00018
Riivaajatkin uskoo Jeesukseen ja tunnustaa kaatuilemalla ja huutamalla uskoaan ihan samalla tavalla kuin hurmoslahkoissa tehdään, siellä kontataan lattialla.
Luuk. 8:28
Jeesuksen nähdessään hän parkaisi, heittäytyi hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika? - Anonyymi00019
14. ”Hänen päänsä ja hiuksensa hohtivat valkoisina kuin valkoinen villa, kuin lumi, ja hänen silmänsä olivat kuin tulen liekki.15. Hänen jalkansa välkehtivät kuin uunissa hehkutettu messinki, ja hänen äänensä oli kuin suurten vesien pauhu.16. Hänellä oli oikeassa kädessään seitsemän tähteä, ja hänen suustaan lähti terävä, kaksiteräinen miekka. Hänen kasvonsa olivat kuin loistava keskipäivän aurinko.
Kuvaus ei millään muotoa vastaa ihmistä eikä ihmisen poikaa. Paavali kuvasi nähneensä pelkän valon ja kuuli äänen joten vastaavuus kuvauksen perusteellakaan ei ole yhtenevä.
Toisaalta se, että ilmestyy yhdelle olisi ilmestynyt myös toiselle, tuollainen päättely ei johda mihinkään.
Kyseinen väite ei todista Paavalin esiin tuomaa asiaa todeksi, päinvastoin se kumoaa sen Johanneksen kuvaukseen perustuen, näky ei ollut sama. Johannes ei sokeutunut, ainakaan se ei käy ilmi tekstistä ja teksti on mitä ilmeisemmin Johanneksen oma tuotos. - Anonyymi00020
Aamen! Hän ilmestyy milloin haluaa ja milloin on tarkoituksellista.
- Anonyymi00023
Totta! 😊
- Anonyymi00024UUSI
Jeesus näki ne Damaskontien tapahtumat jo etukäteen. Valon välähdykset, sokaistumiset ja hevosten säikähtäminen.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
Luuk. 10:18
Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.- Anonyymi00025UUSI
Mark. 13:6
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.
- Anonyymi00027UUSI
Jeesus varoitti Damaskontien henkijeesuksista ja uusista Paavalin kaltaisista julistajista, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa.
Matt.24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin. - Anonyymi00028UUSI
Jeesuskaan ei ollut täydellinen.
Ei hänkään olisi ollut unelmavävy. Jos olisi ollut naisiinmenevä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen351779- 791321
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔841271Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m131156Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t1291065Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.93970- 74969
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok147781Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast52742Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.86717Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää56670Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t13659Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27648- 43635
- 146634
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93622- 28618
- 51617
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.95605- 47577