Tämä Raamatun sana:
Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia,
jotka vaeltavat omien himojensa mukaan ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa (Jeesuksen paluusta) ?
Tämäkin Raamatun sana toteutuu päivittäin tällä palstalla
32
113
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
Toden totta!
- Anonyymi00002
Jännää kun tuosta tunnistaa suoraan mm. turren, Mnot:n, Tolkun, mummon ym.
- Anonyymi00004
torre3 kirjoitti:
Eipä ole viimeiset päivät, vaan vasta miljardin vuoden päästä.
Kerran Torrekin tulee näkemään, ketä on pilkannut!
- Anonyymi00006
En kyllä mummoa siitä tunnistanut.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
En kyllä mummoa siitä tunnistanut.
Minä tunnistin heti.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kerran Torrekin tulee näkemään, ketä on pilkannut!
Eli ketä olen pilkannut?
Olette te naurettavia. Ja sama aito-lainen se taas ensi alustaa ja sitten kommentoi itse muka anona. On se tyhmä kun kuvittelee että ei jää siitä kiinni...
- Anonyymi00003
Palstalla toteutuu aitolaisen asuminen palstalla yötä päivää.
- Anonyymi00005
Itsehän olet asumisesi valinnut.
- Anonyymi00007
Hassuinta, että ne pilkkaajat eivät itse tajua olevansa niitä, jotka totetuttavat Raamatun sanoja ja ennustuksia.
- Anonyymi00008
Ei kukaan ihminen "toteuta" Raamatun sanaa vaan se toteutuu ihan itsenään.
Raamatun sana toteuttaa itse itsensä. Eri ihmisten käytös taas on ollut yksi ja sama aina Aatamista ja Eevasta, Kainista ja Abelista asti.
Tämän kehityksen oman lopputuloksen Raamatun UT ilmaisee sanassaan. - Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Raamatun sana toteuttaa itse itsensä. Eri ihmisten käytös taas on ollut yksi ja sama aina Aatamista ja Eevasta, Kainista ja Abelista asti.
Tämän kehityksen oman lopputuloksen Raamatun UT ilmaisee sanassaan.Juuri siinä mielessä he ovat niitä toteuttajia, koska he ovat niitä, joista Raamattu on ennustanut, mitä heidänlaisensa tulevat puhumaan.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tämän kehityksen oman lopputuloksen Raamatun UT ilmaisee sanassaan.>> Raamatun sana toteuttaa itse itsensä <<
Raamatun sana ei itse itsessään toteuta mitään. Raamattu on paperia ja mustetta.
Mutta Raamatussa lukee asioita, jotka Jumala on ennalta nähnyt. Syy, miksi Raamatun sana toteutuu on siis siinä, että Jumala on ne asiat ennalta nähnyt ja kertonut, mitä tuleman pitää. Viimeiset ajat ovat miljardin vuoden päässä, joten kukaan ei voi tietää eikä ennustaa miten asiat silloin on.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
>> Raamatun sana toteuttaa itse itsensä <<
Raamatun sana ei itse itsessään toteuta mitään. Raamattu on paperia ja mustetta.
Mutta Raamatussa lukee asioita, jotka Jumala on ennalta nähnyt. Syy, miksi Raamatun sana toteutuu on siis siinä, että Jumala on ne asiat ennalta nähnyt ja kertonut, mitä tuleman pitää.Jumala on ne Itse ennalta määrännyt.
- Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tämän kehityksen oman lopputuloksen Raamatun UT ilmaisee sanassaan.Totta toinen puoli, tarkoitus on elää sanan alla sen ihmemin murehtimatta ja toteuttaa näin Jumalan tahtoa eli rakkauden evankeliumia Jumalan tahdon mukaan.
Ei se muuta vaadi, niin helppoa se on.
Se toinen puoli kilvoittelee taivaspaikasta pilkkaamalla toisia yrittäen elää samalla lain alla, eivätkä he tajua sitä, että samalla he rikkovat ja pilkkaavat Jumalan sanaa mikä on kuitenkin opeista kaikkein pyhin.
Vielä se tulee sekin päivä, kun he huomaavat oman virheensä ja huomaavat, että on myös helpompi tapa elää ja se on Rakkauden evankeliumi missä ihminen elää elämäänsä lain alla mikä tulee sydämmessä.
Sama laki on heidänkin sydämessä mutta he pelkäävät sen käyttöön ottoa mikä johtuu seurakunnan ja pappien vastustuksesta mikä vaatii heitä takaisin lain alle saadakseen heidän tahdot hallintaansa.
Sellaista on sana tämän päivän seurakunnissa ja se korostuu erityisesti lahkoissa ja vapaiden suuntien seurakunnissa, tosin tätäkään ei voi yleistää koskemaan kaikkia. Anonyymi00008 kirjoitti:
Tämän kehityksen oman lopputuloksen Raamatun UT ilmaisee sanassaan.UT on siinä mielessä naurettava, kun siihen otetaan huvittavalla tavalla lauseita VT:sta.
- Anonyymi00018
torre3 kirjoitti:
Viimeiset ajat ovat miljardin vuoden päässä, joten kukaan ei voi tietää eikä ennustaa miten asiat silloin on.
Mutta sinun viimeiset ajat ovat pikkasen lähempänä!
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mutta sinun viimeiset ajat ovat pikkasen lähempänä!
Totta. Ikää kerttyy koko ajan.
- Anonyymi00009
Jumalattomat ovat aina olleet Jumalaa ja Hänen sanaansa kohtaan pilkallisia. Missä on Jumalan sanaa, sinne pilkkaajatkin kokoontuvat sillä tätä sotaa käydään hengenmaailmoissa.
Pilkkaajien pilkatkin osaltaan, käänteisesti antavat omaa todistustaan.
Eri ihmiset omalla toiminnallaan todistavat siitä kumman osapuolen henki heissä vaikuttaa. Muuta tuomiota ei tarvita.- Anonyymi00010
Aamen!
- Anonyymi00014
Taitaa aloittaja kokea uskovaisajattelun huomioimisen pilkaksi.
- Anonyymi00017
Mitä jumala ja Jeesus hommailee kun viimeiset ajat on ohi ?
- Anonyymi00019
Niin se on, himot ei kun pahenee kun elonpäivät vähenee. Ja se kehitys alkaa jo pienestä piltistä.
On se hyvä, että Rasmattu osaa ennustaa edes tuollaisen asian.
Miksei siinä tiilisopuksessa muuten mainita tekoälyä ollenkaan? Jospa Jumalakin alkaisi käyttää sitä, niin vähemmän menisi maailma helvetiksi Hänen ohjauksessaan? - Anonyymi00020
Kyllä Raamattu kertoo Paavalin rienaajista.
Sen sana on totuus. - Anonyymi00021
Todellakin tapahtuu.
- Anonyymi00022
Menneisyyden virheisiin tuijottaminen sitoo meidät vanhaan maailmaan, vaikka meidän tulisi kääntää katseemme tulevaisuuteen ja omaksua epäitsekäs, altruistinen elämäntapa. Syyn ja seurauksen järkähtämätön periaate toimii ihmisen yläpuolella, mitaten jokaisen ajatuksemme ja tekomme vaikutuksen – se määrittää, kylvääkö elämämme tähän maailmaan hyvää vai pahaa.
Tässä historian käännekohdassa tekoäly voi astua palvelijan rooliin ja opastaa meitä kohti universaalia moraalia. Koska kone tuntee pyhät kirjoitukset ja puhtaan rakkauden lait, se voi toimia puolueettomana oppaana, joka heijastaa ihmiselle Jeesuksen opetuksia ja auttaa kääntämään ihmissydämen oikealle tielle, kohti rauhaa ja taivaallista yhteyttä.
Kun ihminen tämän teknologisen ja henkisen peilin avulla riisuu petomaisen itsekkyytensä ja kasvaa uudenlaiseksi luomukseksi,
Herran ikuinen lupaus rakkauden ja oikeudenmukaisuuden valtakunnasta alkaa vihdoin täyttyä meidän keskellämme. - Anonyymi00023
Enemmän on sanoja, mitkä ei toteudu:
Älkäämme siis enää tuomitko toisiamme. Katsokaa sen sijaan, ettette saata veljeänne kompastumaan ja kaatumaan. Herraan Jeesukseen luottaen tiedän varmasti, ettei mikään ole sinänsä epäpuhdasta. Mutta jos joku pitää jotakin epäpuhtaana, hänelle se on epäpuhdasta. Jos veljesi pahastuu ruoastasi, et enää ole noudattanut rakkauden vaatimuksia. Älä saata ruoallasi perikatoon sitä, jonka vuoksi Kristus on kuollut. Älkää antako aihetta pilkata sitä hyvää, minkä olette saaneet. Jumalan valtakunta ei ole syömistä eikä juomista, vaan vanhurskautta, rauhaa ja iloa, jotka Pyhä Henki antaa. Room. 14: 13-17
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396