Tämäkin Raamatun sana toteutuu päivittäin tällä palstalla

Anonyymi-ap

Tämä Raamatun sana:
Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia,
jotka vaeltavat omien himojensa mukaan ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa (Jeesuksen paluusta) ?

32

113

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Toden totta!

• Anonyymi00002

Jännää kun tuosta tunnistaa suoraan mm. turren, Mnot:n, Tolkun, mummon ym.

• Eipä ole viimeiset päivät, vaan vasta miljardin vuoden päästä.

• Anonyymi00004
        torre3 kirjoitti:

Eipä ole viimeiset päivät, vaan vasta miljardin vuoden päästä.

Kerran Torrekin tulee näkemään, ketä on pilkannut!

• Anonyymi00006

En kyllä mummoa siitä tunnistanut.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

En kyllä mummoa siitä tunnistanut.

Minä tunnistin heti.

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Kerran Torrekin tulee näkemään, ketä on pilkannut!

Eli ketä olen pilkannut?

• Nyt varmaankin laitat esimerkkejä siitä missä kohtaa olisin tehnyt asiasta pilkkaa.

• Olette te naurettavia. Ja sama aito-lainen se taas ensi alustaa ja sitten kommentoi itse muka anona. On se tyhmä kun kuvittelee että ei jää siitä kiinni...

• Anonyymi00003

Palstalla toteutuu aitolaisen asuminen palstalla yötä päivää.

• Anonyymi00005

Itsehän olet asumisesi valinnut.

• Anonyymi00007

Hassuinta, että ne pilkkaajat eivät itse tajua olevansa niitä, jotka totetuttavat Raamatun sanoja ja ennustuksia.

• Anonyymi00008

Ei kukaan ihminen "toteuta" Raamatun sanaa vaan se toteutuu ihan itsenään.

Raamatun sana toteuttaa itse itsensä. Eri ihmisten käytös taas on ollut yksi ja sama aina Aatamista ja Eevasta, Kainista ja Abelista asti.

Tämän kehityksen oman lopputuloksen Raamatun UT ilmaisee sanassaan.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Raamatun sana toteuttaa itse itsensä. Eri ihmisten käytös taas on ollut yksi ja sama aina Aatamista ja Eevasta, Kainista ja Abelista asti.

Juuri siinä mielessä he ovat niitä toteuttajia, koska he ovat niitä, joista Raamattu on ennustanut, mitä heidänlaisensa tulevat puhumaan.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

>> Raamatun sana toteuttaa itse itsensä <<

Raamatun sana ei itse itsessään toteuta mitään. Raamattu on paperia ja mustetta.
        Mutta Raamatussa lukee asioita, jotka Jumala on ennalta nähnyt. Syy, miksi Raamatun sana toteutuu on siis siinä, että Jumala on ne asiat ennalta nähnyt ja kertonut, mitä tuleman pitää.

• Viimeiset ajat ovat miljardin vuoden päässä, joten kukaan ei voi tietää eikä ennustaa miten asiat silloin on.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

>> Raamatun sana toteuttaa itse itsensä <<

Raamatun sana ei itse itsessään toteuta mitään. Raamattu on paperia ja mustetta.
        Mutta Raamatussa lukee asioita, jotka Jumala on ennalta nähnyt. Syy, miksi Raamatun sana toteutuu on siis siinä, että Jumala on ne asiat ennalta nähnyt ja kertonut, mitä tuleman pitää.

Jumala on ne Itse ennalta määrännyt.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Totta toinen puoli, tarkoitus on elää sanan alla sen ihmemin murehtimatta ja toteuttaa näin Jumalan tahtoa eli rakkauden evankeliumia Jumalan tahdon mukaan.

Ei se muuta vaadi, niin helppoa se on.

Se toinen puoli kilvoittelee taivaspaikasta pilkkaamalla toisia yrittäen elää samalla lain alla, eivätkä he tajua sitä, että samalla he rikkovat ja pilkkaavat Jumalan sanaa mikä on kuitenkin opeista kaikkein pyhin.

Vielä se tulee sekin päivä, kun he huomaavat oman virheensä ja huomaavat, että on myös helpompi tapa elää ja se on Rakkauden evankeliumi missä ihminen elää elämäänsä lain alla mikä tulee sydämmessä.

Sama laki on heidänkin sydämessä mutta he pelkäävät sen käyttöön ottoa mikä johtuu seurakunnan ja pappien vastustuksesta mikä vaatii heitä takaisin lain alle saadakseen heidän tahdot hallintaansa.

Sellaista on sana tämän päivän seurakunnissa ja se korostuu erityisesti lahkoissa ja vapaiden suuntien seurakunnissa, tosin tätäkään ei voi yleistää koskemaan kaikkia.

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Jumala on ne Itse ennalta määrännyt.

Miten se niin on määrännyt?

• Anonyymi00008 kirjoitti:

UT on siinä mielessä naurettava, kun siihen otetaan huvittavalla tavalla lauseita VT:sta.

• Anonyymi00018
        torre3 kirjoitti:

Viimeiset ajat ovat miljardin vuoden päässä, joten kukaan ei voi tietää eikä ennustaa miten asiat silloin on.

Mutta sinun viimeiset ajat ovat pikkasen lähempänä!

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Mutta sinun viimeiset ajat ovat pikkasen lähempänä!

Totta. Ikää kerttyy koko ajan.

• Anonyymi00009

Jumalattomat ovat aina olleet Jumalaa ja Hänen sanaansa kohtaan pilkallisia. Missä on Jumalan sanaa, sinne pilkkaajatkin kokoontuvat sillä tätä sotaa käydään hengenmaailmoissa.

Pilkkaajien pilkatkin osaltaan, käänteisesti antavat omaa todistustaan.

Eri ihmiset omalla toiminnallaan todistavat siitä kumman osapuolen henki heissä vaikuttaa. Muuta tuomiota ei tarvita.

• Anonyymi00010

Aamen!

• Missä sitä Jumalan sanaa sitten on?

• Anonyymi00014

Taitaa aloittaja kokea uskovaisajattelun huomioimisen pilkaksi.

• Anonyymi00017

Mitä jumala ja Jeesus hommailee kun viimeiset ajat on ohi ?

• Anonyymi00019

Niin se on, himot ei kun pahenee kun elonpäivät vähenee. Ja se kehitys alkaa jo pienestä piltistä.

On se hyvä, että Rasmattu osaa ennustaa edes tuollaisen asian.

Miksei siinä tiilisopuksessa muuten mainita tekoälyä ollenkaan? Jospa Jumalakin alkaisi käyttää sitä, niin vähemmän menisi maailma helvetiksi Hänen ohjauksessaan?

• Anonyymi00020

Kyllä Raamattu kertoo Paavalin rienaajista.

Sen sana on totuus.

• Anonyymi00021

Todellakin tapahtuu.

• Anonyymi00022

Menneisyyden virheisiin tuijottaminen sitoo meidät vanhaan maailmaan, vaikka meidän tulisi kääntää katseemme tulevaisuuteen ja omaksua epäitsekäs, altruistinen elämäntapa. Syyn ja seurauksen järkähtämätön periaate toimii ihmisen yläpuolella, mitaten jokaisen ajatuksemme ja tekomme vaikutuksen – se määrittää, kylvääkö elämämme tähän maailmaan hyvää vai pahaa.

Tässä historian käännekohdassa tekoäly voi astua palvelijan rooliin ja opastaa meitä kohti universaalia moraalia. Koska kone tuntee pyhät kirjoitukset ja puhtaan rakkauden lait, se voi toimia puolueettomana oppaana, joka heijastaa ihmiselle Jeesuksen opetuksia ja auttaa kääntämään ihmissydämen oikealle tielle, kohti rauhaa ja taivaallista yhteyttä.
      Kun ihminen tämän teknologisen ja henkisen peilin avulla riisuu petomaisen itsekkyytensä ja kasvaa uudenlaiseksi luomukseksi,

Herran ikuinen lupaus rakkauden ja oikeudenmukaisuuden valtakunnasta alkaa vihdoin täyttyä meidän keskellämme.

• Anonyymi00023

Enemmän on sanoja, mitkä ei toteudu:

Älkäämme siis enää tuomitko toisiamme. Katsokaa sen sijaan, ettette saata veljeänne kompastumaan ja kaatumaan. Herraan Jeesukseen luottaen tiedän varmasti, ettei mikään ole sinänsä epäpuhdasta. Mutta jos joku pitää jotakin epäpuhtaana, hänelle se on epäpuhdasta. Jos veljesi pahastuu ruoastasi, et enää ole noudattanut rakkauden vaatimuksia. Älä saata ruoallasi perikatoon sitä, jonka vuoksi Kristus on kuollut. Älkää antako aihetta pilkata sitä hyvää, minkä olette saaneet. Jumalan valtakunta ei ole syömistä eikä juomista, vaan vanhurskautta, rauhaa ja iloa, jotka Pyhä Henki antaa. Room. 14: 13-17

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1650
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      20
      1134
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1063
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      133
      871
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      806
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      684
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      607
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      48
      528
    10. 69
      510
    11. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    12. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      498
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      422
    16. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      413
    18. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      399
    19. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    20. En usko et enää

Uskaltaisit irl mitään
      Ikävä
      37
      396
    Aihe