Raamattu, kansat, Suomilaiva merellä 26.9.2026?
Se on menoksi nyt? Mikä? Menoksi se mikä tulossa.....
....
*** Eivät tienneet aikanaan kaikki Titanic-laivan matkustajat.
Vaikka täyhystäjät varoittivat että jäävuori on edessä… Ei?
Vaikka kapteenikin tiesi, epäili tähystäjää? Laiva kun oli varustamoteollisuuden Loistolaiva-Tähti. Uppoamattomaksi väitetty…
- Mutta? Reaalimaailmassa? Ei ole uppoamattomia laivoja.
*** Eivätkä tienneet Sodoman asukkaatkaan. Kun oli tuho jo oven takana. Ja kun ei löytynyt edes minimaalista määrää Jumalalle otollisia ihmisiä (joiden tähden paikka olisi säästynyt), vain Loot säästi henkensä kun pakeni tyttäriensä kanssa.
*** Eivät tienneet 1945 Japanin kaupungit, Hiroshima ja Nagasak, mitä kohtalo olisi edessä… Se kohtasi äkillisesti, yllättäen?
*** Suomilaiva merellä – 26.9.2026. Vain piskuinen joukko on hereillä, ja sitäkin pienempi joukko tietää, mitä edessä on! Ja vaikka ”tähystäjät” koettaisivat infota, mitä näkyy… ei kuunneltaisi. On illuussio että kyllä tässä pärjätään, onhan kalustoa ja na-to-juma-lan suoja… Entä JOS ei olekaan?
Ei ole mitään takuuta, joka olisi varmaa.
*** Euroopassa ollaan paremmin hereillä. Baltian maissa toden teolla. Siellä ei torkuta ja kuorsata prinsessa-ruususen-unessa! Mutta Suomessa – voi voi! Ja siksi se, mikä Suomilaivaa kohtaa, tulee suurelle osalle...hm… ja ovat hiljaa ...ne jotka nyt..
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9fc39b92-b11b-407e-8453-3838335479e5
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/dc172f1f-a803-430d-bfba-5f67b469e2dc
Venäjä julkaisi sodanjulistuksen ja poisti sen heti: "Siitä tulee erittäin lyhyt"
Ria Novostin sivuilta poistettu artikkeli herättää hämmennystä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19215801/suomen-etsikkoaika-finaalia---(osa-10)
Koettakoon kukin selviytyä parhaansa mukaan....
Raamattu -kansat - Suomilaiva merellä -26.9.2026? Mitä?
11
<50
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Se on NIIN surullista se, mikä....
- Anonyymi00002
Laiva voi upota, jotkut matkustajat pelastuivat. Titanicin turmassa.
- Anonyymi00007
Pelot sitovat.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19522828/maailmantilanne-ja-ihmisten-pelkotilat---osa-a---(29-8-2026)
- Anonyymi00003
Joskus on parempi ettei TIEDÄ.
- Anonyymi00008
Jeesus?
Niin syvästi Hän suri etukäteen ihmisten luisumista kadotuksen kuiluun! (Luukas 19:41- 44) Jeesus lähestyi Jerusalemin kaupunkia, ja… näkyi näin:
• ” Ja kun hän tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, itki hän sitä,
• ja sanoi: "Jospa tietäisit sinäkin tänä päivänä, mikä rauhaasi sopii! Mutta nyt se on sinun silmiltäsi salattu.
• Sillä sinulle tulevat ne päivät, jolloin sinun vihollisesi sinut vallilla saartavat ja piirittävät sinut ja ahdistavat sinua joka puolelta;
- Anonyymi00004
Siksi kansalta salataan tietoa ettei syntyisi paniikkia.
- Anonyymi00005
On illuusio, kuin taikausko, että jos ei puhuta ääneen, niin...Pitää kysyä että missä ne rohkeat ja urheat suomalaiset oikein on?
- Anonyymi00006
Aiheellinen kysymys.
- Anonyymi00009
24.9. 13:54
Media: CIA varoittanut Eurooppaa Venäjän drooni-iskuista
Yhdysvaltain keskustiedustelujärjestö CIA on varoittanut Euroopan valtioita siitä, että Venäjä valmistelee uusia drooni-iskuja Euroopassa, kertoo espanjalaislehti El Mundo.
- Anonyymi00010
Moni sulkee silmät ja korvat peloissaan.
- Anonyymi00011
näin se on aina näkynyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66829Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa23819- 160818
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103779Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
- 61592
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks37586VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39475
- 57465
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.11458sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 73451
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111445- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437