Rauhallista yötä

Anonyymi-ap

kauniita unia, täydenkuun yö, taikaunia, oman kullan kuvia

🙊🙉💌💌💌💌💌💌💌💌💌

🫴 💌!

52

273

Vastaukset 52

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Näen joka yö jotain seksiunia. 😧🧐enkä tajua mistä ne tulee

• Anonyymi00002

Ole huoleti kaikki kunnos.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ole huoleti kaikki kunnos.

No ei kyllä oo!!

• Anonyymi00003

Ootko Herra Tossavainen?🐒

• Anonyymi00005

Älä vittu matki minua täällä 🐒🥜

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Älä vittu matki minua täällä 🐒🥜

Turha kiroilla mulle koska oot mun apina.

T.Peppi Pitkätossu

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

T.Peppi Pitkätossu

Minä en tullut tänne leikkimään palstaleikkejä. 🐒

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

T.Peppi Pitkätossu

Peppi muista yöllä tossavainen tulee.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minä en tullut tänne leikkimään palstaleikkejä. 🐒

Noh ihan takuulla oot leikkinyt täällä jo toooosi pitkään. Älä nyt enää pissi ketään linsseihin...

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Noh ihan takuulla oot leikkinyt täällä jo toooosi pitkään. Älä nyt enää pissi ketään linsseihin...

Äläpä nyt jaksa. 🐒

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Peppi muista yöllä tossavainen tulee.

Tossavainen on varmaan tullut vuosien myötä useinkin joten....🦧 yöt ei ole sen kummempia tulevaisuudessakaan

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Äläpä nyt jaksa. 🐒

Ihmeesti oot apina jaksanut 🐒😅

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ihmeesti oot apina jaksanut 🐒😅

Mites posetiivarin laita.

• Anonyymi00012
      UUSI

Minä oon varmaan ainoa ihminen maailmassa joka on käyttänyt tätä palstaa ihan oikean kontaktin saamiseen ja kaivatun etsimiseen. Muut leikkii ja harrastaa jotain ihme pelailua.🐒

• Anonyymi00014
        UUSI

Ja onhan se jännä että käytät vaan tätä väylää yhteyden saamiseen kun muitakin olisi ollut käytössä. Minä näen tämän ihan samanlaisena pelailuna. Et ole rehellinen etkä aito. Luot illuusioita palstalle ja houkuttelet niillä palstan herkkiä naisia verkkoosi. Ei se ole sen kummempaa. Kun mietit asiaa syvimmiltään niin ymmärrät sen varmaan. Enkä halua loukata tai haavoittaa sinua mitenkään. Ymmärrä ujouden, haavoittuvuuden ym. Kaikki selitykset ovat ymmärrettäviä.
        T.Peppi

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ja onhan se jännä että käytät vaan tätä väylää yhteyden saamiseen kun muitakin olisi ollut käytössä. Minä näen tämän ihan samanlaisena pelailuna. Et ole rehellinen etkä aito. Luot illuusioita palstalle ja houkuttelet niillä palstan herkkiä naisia verkkoosi. Ei se ole sen kummempaa. Kun mietit asiaa syvimmiltään niin ymmärrät sen varmaan. Enkä halua loukata tai haavoittaa sinua mitenkään. Ymmärrä ujouden, haavoittuvuuden ym. Kaikki selitykset ovat ymmärrettäviä.
        T.Peppi

No minä en tiedä mitä kautta saan yhteyttä jos ei puhelimeen vastata ja sähköpostiin ei vastata ja. Kyllä minä mietin että pitääkö minun lähteä sinne asti ajamaan. 🐒

• Anonyymi00017
        UUSI

Sellainen on todella typerä tapa toimia! Ja siksi inho sinua kohtaan on todella syvää! Etkö ole vieläkään ymmärtänyt sitä, etten halua koskaan olla missään tekemissä kanssasi! Ne ohimenot olivat juuri siksi ohimenoja, koska en ole koskaan ollut kiinnostunut tutustumaan sinuun! Siksi en sanonut sinulle koskaan mitään!

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

T.Peppi

Ei oo mistään helvetin verkoista kyse. Minä olen kaivanut vain yhtä ja ainoaa Elinaa. Kun ei mistään kuulu mitään. Eikä ole ollut mitään muuta yhteys keinoa. Mutta kyllä ymmärrän että sinua harmittaa että minä tulin tänne mutta minä tulin etsimään sinua. Sitten sinä ilmoitat että sinulla on jo uusi mies? Vasta kuukausi sitten oltiin yhdessä ja nyt Sulla on jo uusi🐒

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Sellainen on todella typerä tapa toimia! Ja siksi inho sinua kohtaan on todella syvää! Etkö ole vieläkään ymmärtänyt sitä, etten halua koskaan olla missään tekemissä kanssasi! Ne ohimenot olivat juuri siksi ohimenoja, koska en ole koskaan ollut kiinnostunut tutustumaan sinuun! Siksi en sanonut sinulle koskaan mitään!

Olet todella rasittava ihminen!

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tuota nyt sinä sekoitat asioita Minä kaipaan Elinaa niin ketään muuta Täällä. 🐒

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

No minä en tiedä mitä kautta saan yhteyttä jos ei puhelimeen vastata ja sähköpostiin ei vastata ja. Kyllä minä mietin että pitääkö minun lähteä sinne asti ajamaan. 🐒

No sitten minä en ole oikea ihminen sinulle.
        Minä vastaan aina viesteihin ja s-posteihini.
        Ja jos joku ihminen on niin tärkeä sinulle tee kaikkesi hänen eteensä.
        Toivottavasti tapaatte.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Toivottavasti tapaatte.

Joo niin hänkin aina vastasi ja selitti sähköpostilla että mitä missä mennään Ja ollaanko yhdessä ja kaikkea mutta nyt ei kuulu yhtään mitään mistään ikinä mistä johtuu?????🐒😭

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Toivottavasti tapaatte.

Mä tiedän että sä oot Elina ja sä vaan leikit ja pelaat minun kanssa nyt 🐒

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Joo niin hänkin aina vastasi ja selitti sähköpostilla että mitä missä mennään Ja ollaanko yhdessä ja kaikkea mutta nyt ei kuulu yhtään mitään mistään ikinä mistä johtuu?????🐒😭

Noh mulla ei oo tuollaista kokemusta eikä yhteyttä häneen. Olen siis totaalisen väärä ihminen. Tässä sen näkee mitä tämä palsta tekee ihmisille. ..hyviin ja levollisiin uniin.
        Palstariippuvuus on raskas kantaa.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Noh mulla ei oo tuollaista kokemusta eikä yhteyttä häneen. Olen siis totaalisen väärä ihminen. Tässä sen näkee mitä tämä palsta tekee ihmisille. ..hyviin ja levollisiin uniin.
        Palstariippuvuus on raskas kantaa.

Niin et ole koskaan nähnyt sitä miestä? 🐒

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei oo mistään helvetin verkoista kyse. Minä olen kaivanut vain yhtä ja ainoaa Elinaa. Kun ei mistään kuulu mitään. Eikä ole ollut mitään muuta yhteys keinoa. Mutta kyllä ymmärrän että sinua harmittaa että minä tulin tänne mutta minä tulin etsimään sinua. Sitten sinä ilmoitat että sinulla on jo uusi mies? Vasta kuukausi sitten oltiin yhdessä ja nyt Sulla on jo uusi🐒

Jos on niin tuore suhde, luulisi olevan muukin yhteys kuin palsta 🤔

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Jos on niin tuore suhde, luulisi olevan muukin yhteys kuin palsta 🤔

Ei ole tuore suhde. Hän ei vaan ole pitänyt yhteyttä minuun nyt kuukauteen. Ei minkäänlaista. 🐒

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Toivottavasti tapaatte.

Niin kaikkeni. Eli minun pitää lähteä hänen ovelle ajamaan. Kyllä voin sen tehdä, mutta toivottavasti ei sitten häädä minua pois samantien. 🐒

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Niin et ole koskaan nähnyt sitä miestä? 🐒

En ole häntä nähnyt muutoin kuin valokuvassa. Mitä sitten?
        Tiedän,että hän pelleillee ja runoilee täällä.
        Pitää omana päiväkirjana ja tinderinä.
        Surullista.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Surullista.

Älä jaksa nyt oikeasti. Olet ollut minun vierellä samassa pedissä. Pidetty kädestä kiinni. Pussailtu halittu ja vaikka mitä. Nyt vaan olet niin kuin et tuntiskaan. En ymmärrä sinua enää yhtään. Mihin voi tunteet kadota toiselta? 🐒

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Surullista.

Ei ole mikään tinderi tämä. Miksi pitää väittää tommosta. En ole myöskään pelleillyt. Sinä täällä olit ennen minua. Ja halusinkin kysyä että miksi? 🐒

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Surullista.

Sinä pelailet ja kiusaat minua edelleen.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Ei ole mikään tinderi tämä. Miksi pitää väittää tommosta. En ole myöskään pelleillyt. Sinä täällä olit ennen minua. Ja halusinkin kysyä että miksi? 🐒

Jatkat edelleen valehtelua. Se on sinulle patologista. Älä mollaa sellaista ihmistä joka auttoi sinua monin tavoin. Olet pelleillyt ja valehdellut täällä tosi paljon.
        Olit myös aikoinaan vihainen yhteydestä vanhempiisi. Haluatko minun kertovan siitä täällä vai lopetatko valehtelun minuun liittyvissä asioissa?

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Jatkat edelleen valehtelua. Se on sinulle patologista. Älä mollaa sellaista ihmistä joka auttoi sinua monin tavoin. Olet pelleillyt ja valehdellut täällä tosi paljon.
        Olit myös aikoinaan vihainen yhteydestä vanhempiisi. Haluatko minun kertovan siitä täällä vai lopetatko valehtelun minuun liittyvissä asioissa?

Miten olin vihainen yhteydestä vanhempiini? En nyt tiedä mistä puhut. 🐒

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Laita mun nimikirjaimet tähän nyt, niin uskon että se olet sinä. 🐒

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Miten olin vihainen yhteydestä vanhempiini? En nyt tiedä mistä puhut. 🐒

Mieti sitä.
        Mistä syystä he olivat minuun yhteydessä aikoinaan kun kerroin heille yhteydestä sinuun. Jollet tiedä tästä niin hyvät yöt.
        Oot joku muu pelle täällä.

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Toivottavasti tapaatte.

Niin minä en ole enää mikään tärkeä Elinalle, kun ei viestiä ole kuulunut. Eikä soittoa tullut. 🐒

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Laita mun nimikirjaimet tähän nyt, niin uskon että se olet sinä. 🐒

P. E. M.

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Mieti sitä.
        Mistä syystä he olivat minuun yhteydessä aikoinaan kun kerroin heille yhteydestä sinuun. Jollet tiedä tästä niin hyvät yöt.
        Oot joku muu pelle täällä.

Toki voin vieläkin olla yhteydessä äitiisi ja kysyä mikä homma se oli vuosia sitten kun kun vaihdoimme s-postia sinuun liittyen.
        Se voisi selventää minulle tätä nykyistä tilannettasi myös.

• Anonyymi00051
        UUSI

Äläpä nyt kuitenkaan valehtele!

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

P. E. M.

Ei sinne päinkään. 🐒

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Toki voin vieläkin olla yhteydessä äitiisi ja kysyä mikä homma se oli vuosia sitten kun kun vaihdoimme s-postia sinuun liittyen.
        Se voisi selventää minulle tätä nykyistä tilannettasi myös.

Ei osu minuun, että palstaharhoissas olet. Ja minuunkaan ei oma kaivattu halua olla yhteydessä. Niin eipä mahda mitään. Se on parempi poistua täältä sitten kokonaan. 🐒🥜🚆

• Anonyymi00015
      UUSI

Ei minulla ole kultaa, eikä tule koskaan olemaankaan! Pelkkä ystävyyssuhde riittää minulle 70+ ikäisen miehen kanssa!

• Anonyymi00024
      UUSI

Porvari pelle rajavartija Supon kullinimijä äänessä.
      Vittu ootte pellejä kiihko porvareita.
      Imekää toistenne palloja.

• Anonyymi00028
        UUSI

Ällöttää pelkkä ajatuskin tuollaisesta!

• Anonyymi00025
      UUSI

Oliko tämä aloitus minulle 🐒💔

• Anonyymi00032
      UUSI
      • Anonyymi00045
        UUSI

Näki unessa äitinsä joka sanoi nuo sanat, siitä teksti

siwu

• Anonyymi00037
      UUSI

Minkä takia jätit minut salaa? Aamulla olit vielä ihan niin ku kaikki olis ollut hyvin. Illalla et enää ollut kotona. Arvaa miltä sellainen tuntui? 🐒

• Anonyymi00040
      UUSI

Ei halua keskustella minun kanssa mitään oikeasti. Jättää vaan surutta ihmettelemään. Eikä halua ymmärtää. 😥🐒

• Anonyymi00043
        UUSI

Mitä sä höpäjät? Tottakai halun keskustella kanssasi oma rakkaani🤴🏻🔥😇🌛✨♾️🪐💫🙏🏻👸🏼

• Anonyymi00052
      UUSI

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      45
      2073
    2. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      79
      1351
    3. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      84
      1351
    4. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      15
      1234
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      129
      1115
    6. Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???

LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.
      Ähtäri
      98
      1032
    7. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      75
      1010
    8. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      160
      867
    9. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      56
      792
    10. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      62
      753
    11. Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen

Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t
      Suomalaiset julkkikset
      13
      739
    12. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      87
      731
    13. Minulla on ikävä Sinua kulta, rakas

Olisitpa lähelläni, tarvitsen sinua ❤️
      Ikävä
      45
      711
    14. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      700
    15. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      150
      700
    16. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      698
    17. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      29
      693
    18. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      98
      682
    19. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      657
    20. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      51
      637
    Aihe