” Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.”
Ef 6:12
Ihmisiä vastaan me siis emme taistele, vaan heissä olevia henkivaltoja vastaan, jotka vastustavat Jumalan valtakuntaa ja Jeesuksen Kristuksen Herrautta.
Taistelu henkivaltoja vastaan
67
68
Vastaukset 67
- Anonyymi00001
Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.
- Anonyymi00002
For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places.
Kielillä puhuvat helluntailaiset omalle palstalleen! HOP! HOP!
Why are You coming here if You don`t speak finnish?
Vill du tolka det där, du skrev där uppe, för oss!
Tuon tekstisi takia en kyllä helluntailaiseks` rupee!
- Anonyymi00003
” Olkaa siis Jumalalle alamaiset; mutta vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee.”
Jaak 4:7- Anonyymi00004
Niin olkaat siis Jumalalle alamaiset, mutta vastaan seisokaat perkelettä, niin hän teistä pakenee.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin olkaat siis Jumalalle alamaiset, mutta vastaan seisokaat perkelettä, niin hän teistä pakenee.
Submit yourselves therefore to God. Resist the devil, and he will flee from you.
- Anonyymi00006
” Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.”
Ef 6:13- Anonyymi00007
Sentähden ottakaat kaikki Jumalan sota-aseet, että te voisitte pahana päivänä seisoa vastaan ja kaikissa asioissa pysyväiset olisitte.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sentähden ottakaat kaikki Jumalan sota-aseet, että te voisitte pahana päivänä seisoa vastaan ja kaikissa asioissa pysyväiset olisitte.
Wherefore take unto you the whole armour of God, that ye may be able to withstand in the evil day, and having done all, to stand.
Heil Satan!
- Anonyymi00009
Tiedoksesi, että sinä palvelet sellaista tyyppiä, joka heitetään lopuksi tulikivijärveen. Olet siis valinnut huonon ja väärän palvonnan kohteen.
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tiedoksesi, että sinä palvelet sellaista tyyppiä, joka heitetään lopuksi tulikivijärveen. Olet siis valinnut huonon ja väärän palvonnan kohteen.
Vai olisiko niin että sinut on huijattu palvomaan epäjumalaa? Näyttää vahvasti siltä että kristinuskonharha on Herramme Saatanan juoni, koska palvomastanne jeesuksesta ei kukaan ole koskaan löytänyt jälkeäkään.
- Anonyymi00010
he-ma kirjoitti:
Vai olisiko niin että sinut on huijattu palvomaan epäjumalaa? Näyttää vahvasti siltä että kristinuskonharha on Herramme Saatanan juoni, koska palvomastanne jeesuksesta ei kukaan ole koskaan löytänyt jälkeäkään.
On ehkä huijattu herjaamaan Paavalia.
- Anonyymi00011UUSI
Kyllä! Me kristityt saamme olla Voittajan, Jeesuksen Kristuksen puolella!
- Anonyymi00012UUSI
Paavali oli paha mies. Hänessä oli Saatanan enkeli.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.- Anonyymi00013UUSI
Paavalin aisapariksi ei kannata ryhtyä.
- Anonyymi00014UUSI
Henkivaltoja vastaan taistelut eivät kuulu ihmiselle, vaan Jumalan enkeleille.
- Anonyymi00018UUSI
Ne ovat Jumalan valtakunnan taisteluja ja Jeesuksen omat ovat Jumalan valtakunnan jäseniä. Rukous ja paasto ja Jumalan Sana ovat Jeesukseen uskovien aseita. Niitä ei pidä laittaa kaappiin!
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ne ovat Jumalan valtakunnan taisteluja ja Jeesuksen omat ovat Jumalan valtakunnan jäseniä. Rukous ja paasto ja Jumalan Sana ovat Jeesukseen uskovien aseita. Niitä ei pidä laittaa kaappiin!
Keniassa lahkopastori kehotti seurakuntalaisiaan paastoamaan, koska heidät piti pikapuoliin temmata taivaaseen.
Lehtitietojen mukaan 300 nälkiintynyttä ruumista on löydetty ja 400 vielä etsittiin.
- Anonyymi00015UUSI
Juud. 9
Ei edes ylienkeli Mikael, kiistellessään Mooseksen ruumiista Paholaisen kanssa, rohjennut herjata eikä tuomita tätä, vaan sanoi: "Nuhdelkoon Herra sinua!" [5. Moos. 34:6 | Sak. 3:2; 2. Piet. 2:11]
Ilm. 12:7
Taivaassa syttyi sota. Mikael ja hänen enkelinsä kävivät taisteluun lohikäärmettä vastaan. Lohikäärme enkeleineen teki vastarintaa - Anonyymi00016UUSI
Paavalikin rukoili Jumalaa, että Satanan enkeli olisi otettu hänestä pois, mutta siihen ei suostuttu. Hänet oli heitetty Saatanan haltuun.
Ei hän itse sille demonille mahtanut yhtään mitään.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.- Anonyymi00019UUSI
Teuvo. Sinun herjasi ovat Jumalalla tallessa.
- Anonyymi00017UUSI
Jos Jumalan valittu olisit, niin Herra varjelisi sinua kaikilla teilläsi.
Eikä sinun tarvitsisi Saatanan enkeleiden kanssa painia.
Ps. 91:11
Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua
kaikilla teilläsi. - Anonyymi00021UUSI
Lahkopastorit opettaa, että Jumalan varjeluksen saat vain kun liityt sen lahkon jäseneksi ja alat maksaa sille 10% kaikista bruttoloistasi.
- Anonyymi00022UUSI
Myös Kela-rahoista ja kotouttamistuista 10 %.
- Anonyymi00023UUSI
Ja sieltä et pääse pois, ennen kuin olet maksanut sen viimeisenkin euron siitä pelastusvarmuudestasi.
- Anonyymi00024UUSI
Paastoamisetkin heikentää ihmisen vastustuskykyä monella tavalla sekä terveydellisesti, henkisesti ja altistaa ihmisen monelle vitsaukselle.
Jeesus on täysin eri tapaus, ei ne paastoamiset kuulu ihmisille.- Anonyymi00025UUSI
Jumala ei johdata ihmistä mihinkään kuiviin erämaihin, ne on Saatanasta sellaiset kokemukset, joilla monet ylpeilee.
Virvoittavien vetten tykö hän valittunsa johdattaa. - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Jumala ei johdata ihmistä mihinkään kuiviin erämaihin, ne on Saatanasta sellaiset kokemukset, joilla monet ylpeilee.
Virvoittavien vetten tykö hän valittunsa johdattaa.Matt. 24:26
"Jos siis teille sanotaan: 'Hän on tuolla autiomaassa', älkää lähtekö sinne, tai jos sanotaan: 'Hän on sisällä talossa', älkää uskoko sitä.
- Anonyymi00028UUSI
Ei me voida tehdä syntiä eikä herjailla mielen määrin, vaan usko rakentuu aivan toisella tavalla.
Miten siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme elä lain vaan armon alaisina? Emme toki! Tehän tiedätte, että jos antaudutte orjina tottelemaan jotakuta, olette juuri sen orjia, jota tottelette. Te joko palvelette syntiä, mikä johtaa kuolemantuomioon, tai olette kuuliaisia Jumalalle, mikä johtaa vapauttavaan tuomioon. Jumalalle kiitos, te jotka olitte synnin orjia, olette nyt tulleet koko sydämestänne kuuliaisiksi sille opetukselle, jonka ohjattavaksi teidät on uskottu. Olette päässeet vapaiksi synnin orjuudesta ja palvelette nyt vanhurskautta – käytän yksinkertaista kieltä, jotta voisitte ymmärtää minua. Ennen te annoitte itsenne saastaisuuden ja pahuuden palvelukseen ja saitte aikaan pahuutta. Antautukaa nyt palvelemaan Jumalan tahtoa, niin hän pyhittää teidät.
Kun olitte synnin orjia, ette voineet palvella vanhurskautta. Minkä sadon te siitä korjasitte? Kaikkea sellaista mitä nyt häpeätte, sillä sen loppuna on kuolema. Mutta kun nyt olette päässeet vapaiksi synnistä ja tulleet Jumalan palvelijoiksi, te korjaatte satona pyhityksen ja saatte lopuksi ikuisen elämän. Synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme. Room 6:15-23
Pitää uskoa mitä kirjoitettu on eikä söpöttää omiaan.- Anonyymi00029UUSI
Roistot ja valheveikot uskottelee, että lait ja käskyt on kumottu ja kuopattu ja nyt vaan eleillään pelkkien henkien mukaan vapaasti kuin ellun kanat.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista. - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Roistot ja valheveikot uskottelee, että lait ja käskyt on kumottu ja kuopattu ja nyt vaan eleillään pelkkien henkien mukaan vapaasti kuin ellun kanat.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
Jeesusta meidän on uskominen, eikä mitään Tarsolaisia murhamiehiä, jotka yritti kiemurrella lain säätämistä velvollisuuksista ja seurauksista pois kaikella valheen voimalla.
- Anonyymi00031UUSI
Jeesus lähetti lisää lainopettajia, joita kohdellaan huonosti.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."
Jumalan lakien ja käskyjen vastaan käyminen on kapinointia Jumalaa vastaan, mistä ei hyvää seuraa.
Hoos. 14:1
Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki. - Anonyymi00032UUSI
Paavalin kaltaisten miesten aisapariksi ei pidä alkaa.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.- Anonyymi00033UUSI
Älä kadehdi pahoja ihmisiä, älä tavoittele heidän seuraansa.
Room. 7:19
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. - Anonyymi00034UUSI
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka veljeänsä vihaa, hän on murhaaja; ja te tiedätte, ettei yhdessäkään murhaajassa ole ijankaikkinen elämä pysyvä. - Anonyymi00035UUSI
"ja kuinka heidät tapettiin?...no kiduttamalla tietenkin.
satoja, ehkä tuhansia pyhiä Juutalaisia miehiä...eikä vain Jerusalemissa, vaan joka puolella Juudean aluetta Roomanvallan suojeluksessa.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.
- Anonyymi00036UUSI
Hurmoslahkoissa ihminen kiihotetaan hurmostilaan, kaadetaan maahan ja sidotaan henkivaltoihin.
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja. - Anonyymi00037UUSI
Ylivainiokin teki tilastoja ja laski kokouksiensa kaatoprosentteja.
- Anonyymi00038UUSI
2 näkymätöntä voimaa vaikuttavat demonit ja enkelit. Oletko huomannut?
- Anonyymi00039UUSI
Eräskin kaveri lensi puolimetriä ilmaan ja putosi lattialle kun riivaaja lähti hänestä.
- Anonyymi00040UUSI
Eräskin mies sokeutui Damaskontiellä ja hevoset säikähti kun Saatana laskeutui sinne taivaasta ja esitteli itsensä "Jeesukseksi".
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
Luuk. 10:18
Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.
Mark. 13:6
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.
- Anonyymi00041UUSI
Oikea lääkäri tutki kaikki Ylivainion aikaiset helluntailaisten väitteet siellä tapahtuneista ihmeparanemisista Tampereen yliopistossa tekemässään tohtorin väitöskirjassa. Tapauksia oli yhteensä 1304.
Tutkimuksen lopputulos: Kukaan ei ollut oikeasti parantunut yhtään mistään. - Anonyymi00042UUSI
1. Joh. 4:1
Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.
Kuinka henget koetellaan?
Heti jos suustasi alkaa tulla hengen puhetta, epämääräistä molotusta, niin keskeytä hengen puhe ja kysy siltä hengeltä kuuluvalla äänellä: "Nyt minun äänielimiäni käyttävä henki,
mikä on nimesi?
Mark. 5:9
Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta". - Anonyymi00043UUSI
Jos ei usko mitä Raamattuun on kirjoitettu, turha höristä mitään muutakaan.
- Anonyymi00062UUSI
Näin on!
- Anonyymi00044UUSI
On hyvä käydä profeetan luona että pää selviää. Annanko osoitteen.
- Anonyymi00045UUSI
15 vuotta Ylivainion toiminnan jälkeen kaksi helluntailaista Hirsilä ja Maanselkä tekivät uuden laajan selvityksen helluntailaisten väittämistä uusista ihmeparanemistaan.
Senkin tukimuksen lopputulos oli ihan samanlainen: Kukaan ei ollu oikeasti parantunut yhtään mistään, eikä mitään ihmeitä ollut tapahtunut.
Herra tekee ihmeitä ilman määrää - Jumalan valtakunta
WordPress.com
https://jumalanvaltakuntablog.wordpress.com › herra-te...
17.12.2023 — Markus Hirsilä ja Vesa Maanselkä, 2006. Markus Hirsilä Herra tekee ihmeitä ilman määrää?Kahden helluntailaisen selvitystyö - Anonyymi00046UUSI
Jos ei usko Raamatun sanaan, turha sitä lainailla tai selittää uskosta.
Yrittää vaikka selittää miten kuralätäkkö syntynyt.- Anonyymi00047UUSI
Raamatun tapahtumat on täysin eri asioita kuin helluntailaisten Ylivainion valheelliset ihmepantamiset.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Raamatun tapahtumat on täysin eri asioita kuin helluntailaisten Ylivainion valheelliset ihmepantamiset.
Ylivainio pakeni kohua Espanjaan, missä puoskarointi sai tylyn lopun.
- Anonyymi00049UUSI
Helluntailaisuusliike on Amerikasta tänne 100 vuotta sitten tuotu paha eksytys ja heresia.
- Anonyymi00050UUSI
Hurmahenkisten laholaisten kannattaisi ottaa yhteyttä Katoliseen kirkkoon, sieltä voi kysyä, jos saisi niitä henkien manaajan palveluita.
Eksorkismi: Pahojen henkien ulosajamista tai karkottamista kutsutaan eksorkismiksi. Sana tulee kreikan kielestä (exorkismos). - Anonyymi00051UUSI
Kristityt taistelevat sitä henkilöolentoa &co. vastaan jonka nimeä monet niin usein toistavat.
- Anonyymi00052UUSI
Paavalihan kirosi taivaan enkelitkin,jos eivät pysy Paavalin opeissa.
Gal. 1:8
Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.- Anonyymi00059UUSI
Oikeat enkelit julistivat oikeille apostoleille erilaista Jeesuksen paluuta, kuin mitä Paavali opetti, että pilven reunalla juhlitaan niitä Jeeusken häitä.
Apt.1
10 Ja kun he katselivat taivaalle hänen mennessään, niin katso, heidän tykönänsä seisoi kaksi miestä valkeissa vaatteissa;
11 ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."
- Anonyymi00053UUSI
Paavali teki antaumuksella Jumalan valtakunnan työtä, hän ahkeroi sen eteen ja juuri siksi meillä on tämä usko ja tosin myös mahdollisuus harhaoppiin, kun kristinusko levisi eikä juutalaiset sitä tukahduttaneet kuten oli suuri halu.
Viimeiseksi kaikista hän ilmestyi minullekin, joka olen kuin keskosena syntynyt. Olenhan apostoleista vähäisin enkä edes ansaitse apostolin nimeä, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa. Mutta Jumalan armosta minä olen se mikä olen, eikä hänen armonsa minua kohtaan ole mennyt hukkaan. Olen tehnyt enemmän työtä kuin kukaan heistä, en tosin minä itse, vaan Jumalan armo, joka on ollut voimani. 1.Kor. 8-10- Anonyymi00054UUSI
Paavali oli valheapostoli, joka yritti keksiä kaikenlaisia kieroja uusia oppeja, ettei olisi saatu kiinni Juutalaisten pyhien miesten joukkomurhista.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.
Muhamiesten aisapariksi ei pidä ryhtyä. - Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Paavali oli valheapostoli, joka yritti keksiä kaikenlaisia kieroja uusia oppeja, ettei olisi saatu kiinni Juutalaisten pyhien miesten joukkomurhista.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.
Muhamiesten aisapariksi ei pidä ryhtyä.1. Joh. 3:15
Jokainen, joka veljeänsä vihaa, hän on murhaaja; ja te tiedätte, ettei yhdessäkään murhaajassa ole ijankaikkinen elämä pysyvä. - Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Jokainen, joka veljeänsä vihaa, hän on murhaaja; ja te tiedätte, ettei yhdessäkään murhaajassa ole ijankaikkinen elämä pysyvä.1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa. - Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.Ilm. 22:15
Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä. - Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Muhamiesten aisapariksi ei pidä ryhtyä.Room. 7:19
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.
Sananl.24:1
Älä kadehdi pahoja ihmisiä, älä tavoittele heidän seuraansa.
- Anonyymi00060UUSI
Paavali ei koskaan kertonut totuutta, kuka nimitettiin Juudakselta vapautuneeseen 12. Kristuksen apostolin virkaan.
(ei se ollut Paavali)
Apt.1
20 Sillä psalmien kirjassa on kirjoitettuna: 'Tulkoon hänen talonsa autioksi, älköönkä siinä asukasta olko', ja: Ottakoon toinen hänen kaitsijatoimensa'.
21 Niin pitää siis yhden niistä miehistä, jotka ovat vaeltaneet meidän kanssamme kaiken sen ajan, jona Herra Jeesus kävi sisälle ja ulos meidän tykönämme,
22 Johanneksen kasteesta alkaen hamaan siihen päivään, jona hänet meiltä otettiin ylös, tuleman hänen ylösnousemisensa todistajaksi meidän kanssamme."
23 Ja he asettivat ehdolle kaksi, Joosefin, jota kutsuttiin Barsabbaaksi, lisänimeltä Justukseksi, ja Mattiaan.
24 Ja he rukoilivat ja sanoivat: "Herra, sinä, joka kaikkien sydämet tunnet, osoita, kummanko näistä kahdesta sinä olet valinnut
25 ottamaan sen paikan tässä palveluksessa ja apostolinvirassa, josta Juudas vilpistyi pois, mennäkseen omaan paikkaansa".
26 Ja he heittivät heistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiaalle, ja hänet luettiin niiden yhdentoista kanssa apostolien joukkoon.
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi00061UUSI
Onhan siinä Raamatuksi kutsutussa mielikuvitustarinakokoelmassa jos jonkin sortin satua ja hupailua, vaan eipä niitä kukaan tervejärkinen totena pidäkään.
Vaan mitenkähän muuten kävi niille Jumalan pojille, jotka sen Mooseksen satukirjan mukaan hullaantauivat ihmisten ihaniin tyttäriin ja panivat nämä paksuksi, ja sillä tavallahan sitä jälkeläisiä tupataan tekemään.
Sitä ei satu kerro, vaan tuon mukaanhan sillä "Jumalalla" oli muitakin poikia kuin Jeesus, vai kuinka?
1. Moos. 6:1-4
"1Kun ihmiset alkoivat lisääntyä maan päällä ja heille syntyi tyttäriä,
2huomasivat Jumalan pojat ihmisten tyttäret ihaniksi ja ottivat vaimoikseen kaikki, jotka he parhaiksi katsoivat.
3Silloin Herra sanoi: "Minun Henkeni ei ole vallitseva ihmisessä iankaikkisesti, koska hän on liha. Niin olkoon hänen aikansa sata kaksikymmentä vuotta." 4Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita."- Anonyymi00063UUSI
1. Moos. 6:4
Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita.
Et.Amerikasta on löytynyt yli 3 metristen ihmisten luurankoja.
- Anonyymi00064UUSI
Job 2:1
Ja kun eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat ja asettuivat Herran eteen, tuli myöskin Saatana heidän joukossansa ja asettui Herran eteen.
Saatanakin oli Jumalan poika, siksi se saa vieläkin mellastaa aika vapaasti.- Anonyymi00065UUSI
Saatana on se tuhlaajapoika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 159790
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22777Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103760Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35544VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54418
- 40407