Persujen hallinnoiman viestipalvelu X:n mukaan jälleen on tullut ilmi persu, joka on syyllistynyt pedofiliaan. Kuinka paljon näitä oikein onkaan persupuolueessa, jos jopa persuja silkkihansikkain kohteleva viestipalvelukin tuo tapauksia ilmi? Olisiko aika muuttaa puolueen nimi, Pedosuomalaiseksi puolueeksi?
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Tai dementiapotilaan omaisuuden haltuunotto sosdemi.
- Anonyymi00005
Mitä se pedopuoluepersujen edustava aukoo päätään? Onko pedofilia samanarvoinen rikos kuin kavaltaminen, hä?
- Anonyymi00008
- HYVÄKSYTÄÄNKÖ Jos mainitaa SDP:läisen nimi - ?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
- HYVÄKSYTÄÄNKÖ Jos mainitaa SDP:läisen nimi - ?
Persupedo vaan aukoo päätään valheillaan. Haittapuolue on persut
>>Miksi persuissa on niin paljon pedofiilejä?>>
Onko Mustafa jo astunut sisaresi?
😊😊😊😊😊- Anonyymi00014
Persuille kova paikka, kun heidän taustansa paljastuvat. Kova möly taas käynnissä.
- Anonyymi00015
Sinun yksinpuheluja kuten kaikki muutkin viestiketjut. Raivareinesi kun niitä häiritään osallistumalla kaikille avoimien keskustelupalstojen keskusteluihin vastauksilla sinun viestien kalasteluviesteihin. Mikä on niin skitsoa kuin olla ja voi eli raivarit vastauksista joita saadaksesi provoat 24/7.
- Anonyymi00016
Persuille käy raiskarit ja pedofiilit,varkaat,sarjakonkurssimaakarit ja sarjavalittajat. No hehän tekee persujen persustan. Ja heidän menneisyytensä korjautuu persuissa.(!)
- Anonyymi00017
Unohtui kerrostalokyttääjät joita palstalla edustaa mr, Möly.
- Anonyymi00018
Rydman sai kilpailijan!
- Anonyymi00019
Pettävät pedopersut!
- Anonyymi00020
Saako jatkaa persuissa?
- Anonyymi00032
Sulkahan sille tuli hattuunsa persuissa.
- Anonyymi00023
Persuista löytyy myös kaappihomoja.
- Anonyymi00025
teitkö prsereikääsi tekopllun?
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Luotsiksi sinun kielenkäyttösi ap on edelleen yhtä ala-arvoista kuin tapasi hoitaa luotsin tehtäviä.
- Anonyymi00035
Anonyymi00025 kirjoitti:
Noh, vastaa nyt itsellesi ap sinun kysyessä itseltäsi "teitkö prsereikääsi tekopllun?"
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Noh, vastaa nyt itsellesi ap sinun kysyessä itseltäsi "teitkö prsereikääsi tekopllun?"
sairasta tekstiä ja palstan luotsi asialla kuten aina ennenkin.
- Anonyymi00033
Jo 9 poistettua viestiä! Persuja todellakin korpeaa, kun heidän salaisuutensa paljastuvat.
- Anonyymi00034
Jokohan sinä ap osaisit kertoa kuinka se on merkki siitä, että persuja korpeaa kun sinä raivoat ja sensuroit jauhottajiesi viestejä? 😏
- Anonyymi00038
Anonyymi00034 kirjoitti:
Jokohan sinä ap osaisit kertoa kuinka se on merkki siitä, että persuja korpeaa kun sinä raivoat ja sensuroit jauhottajiesi viestejä? 😏
Nauretaan vartti ;)))))))))
- Anonyymi00042
Ap saa nauraa yksinään kämpässään.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3051195Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan71845Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61783- 120663
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38652Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt41636- 50586
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.49565Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94535- 45527
- 32511
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48505- 33497
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain78463Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437- 77432
- 19427
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9426Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21401En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o26384