Miksei 13-vuotiaita poikia vieläkään ole löydetty? Nyt pitäisi ihmisten yhdistää voimansa. Läheisillä on varmasti kova huoli ja pojatkin ehkä peloissaan.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Aamun uutisissa sanottiin, että 4 yötä jo kulunut, eikä yleisöhavainnotkaan ole johtaneet vielä tuloksiin. Kunpa voisi tietää havaintojen perusteella tarkemmin alueen mistä etsiä. Pääkaupunkiseutu on laaja.
- Anonyymi00003
Nyt nuoret ja mukaan etsimään 13 vuotiaita poikia.
On pikaisesti löydettävä heidät.
Meillä kaikilla on vastuu ilmoittaa havainnoista poliisille.
Miettikääpä jos sattuisi omalle kohdalle ja läheiselle jotain !
Hätänumeroon soitto pikaisesti .- Anonyymi00005
Olihan lehtitietojen mukaan joku koulukavereista nähnyt perjantaina illalla pojat. Koulun pihalla oli käyty haastattelemassa oppilaita.
- Anonyymi00004
Ei lapset tuolla lailla tee, jos ei ole kotona esimerkiksi alkoholismia tai vaikkapa narsismia.
- Anonyymi00006
Järkyttävä asia.
- Anonyymi00007
Miksi ovat karanneet? Äiti vetosi poikaansa että kaikki kyllä järjestyy. Eli jotain on ehkä lähdetty pakoon.
- Anonyymi00008
Peloissaan🤔🤔
Jos, tuollaiset on peloissaan, niin sanotaan: Kyllä, routa porsaan kotiin ajaa.😅
Tietävästi, koulukoti kutsuu tai kutsui jo.
Siellä on hyvät oltavay: päivärahat juoksee ja vaateet, matkailukin on ilmaista huvia.😀 - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Peloissaan🤔🤔
Jos, tuollaiset on peloissaan, niin sanotaan: Kyllä, routa porsaan kotiin ajaa.😅
Tietävästi, koulukoti kutsuu tai kutsui jo.
Siellä on hyvät oltavay: päivärahat juoksee ja vaateet, matkailukin on ilmaista huvia.😀Kokemuksen äänikö siellä?
Kyllä uskoisin, ettei ole ollut helppo ilmoittautua kun ovat saaneet aikaan isoa huomiota eri medioiden kautta ja kuvineen vielä. Ovat noloja ja häpeissään, mutta ei ole helppo myöskään mennä kavereiden eteen.
Muistan omasta oppikouluajoiltani yhden noiden poikien ikäisen pojan joka tuli Helsingistä luokallemme. Katosi jo ensimmäisen päivän ruokatunnilla, eikä ottanut edes jenkkikassiaan eväineen mukaan. Huhun mukaan oli lähtenyt Ruotsiin. Asiasta ei juurikaan keskusteltu sen kummemmin, puhumattakaan uutisoinnista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3561438Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan79987Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.84905Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61833Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49728- 121705
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38692- 49658
- 50616
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10568- 30567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
- 32531
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48525En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33518Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84495- 41492
- 80470
- 48459