Onkohan tuossa järkeä

Anonyymi-ap

Jos joku täällä tahallaan kirjoittelee vihjailevia viestejä, esiintyy eri ihmisinä tai yrittää saada toisen tarttumaan syöttiin vain nähdäkseen, miten tämä reagoi, niin miksi?
Minusta tuollainen on vain typerää pelailua ja pilailua toisen tunteilla. Jos ihmisellä on jotain sanottavaa toiselle, paljon aikuisempaa olisi sanoa se suoraan eikä järjestää anonyymipalstalla mitään testiä tai arvuuttelua.
Täällä syntyy muutenkin tarpeeksi väärinkäsityksiä ilman, että niitä tehdään tarkoituksella lisää.

14

171

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joku esiintyy sanoilla naiselle tai nainen, todennäköisyys siihen, että olisi jonkun kaivattu on olematon. Sivusta.

• Anonyymi00002

Joo minulle on jo tässä selvinnyt tämä kuvio. Siellä on nainen ja mies jotka pilailevat yhden tyypin kustannuksella.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Joo minulle on jo tässä selvinnyt tämä kuvio. Siellä on nainen ja mies jotka pilailevat yhden tyypin kustannuksella.

Sinulle on selvinnyt sellainen kuvio, toisille on muotoutunut aivan täysin erilainen käsitys asioista.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sinulle on selvinnyt sellainen kuvio, toisille on muotoutunut aivan täysin erilainen käsitys asioista.

Niin on. Olen huomannut myös sen että siellä on eräällä ihan täysin väärä käsitys. Minä kun tulin tänne etsimään vain yhtä ihmistä ja nyt se yksi ihminen kuvittelee että minä olen ollut täällä monen muun kanssa. Ja sitten järjestetään kaikenlaisia ansoja katsotaan tuleeko se tänne tarttuuko se tuohon. Sitten tietenkin saadaan makeita nauruja.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Niin on. Olen huomannut myös sen että siellä on eräällä ihan täysin väärä käsitys. Minä kun tulin tänne etsimään vain yhtä ihmistä ja nyt se yksi ihminen kuvittelee että minä olen ollut täällä monen muun kanssa. Ja sitten järjestetään kaikenlaisia ansoja katsotaan tuleeko se tänne tarttuuko se tuohon. Sitten tietenkin saadaan makeita nauruja.

Ei ole kyse tuollaisesta tässä aivan täysin erilaisessa käsityksessä asioista.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Okei no minä en tiedä teidän käsityksistä enkä halua tietääkään.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tosin kertomasi saattaa liittyä asiaan.

• Anonyymi00003

Voit tulla kertomaan tänne mikä teidän agendanne on? Olette yhdessä niin olkaa ei tarvi minua kiusata enempää.

• Anonyymi00014

Niin, miksi täältä sensuroitiin viesti jonka olen aiemmin lukenut sekä tältä samalta palstalta että muualta sivustolta ja vielä kolmannestakin paikasta. Miksi täältä sensuroidaan sekunneissa joidenkin ihmisten uutisena välittämä viesti, että uusiin puhelinmalleihin on tulossa näytön taakse kamera? Tästä on jo vuosia kun luin tuon eka kerran. Nyt se on uudestaan puheenaiheena. Ja tosiaan esitettiin tuohtunut epäily, että näin on saattanut olla aina.

• Anonyymi00015

Aika kaukaa haettua että kukaan täällä esiintyy muina. Miten, mikä hyöty. Jotenki rasittavaa ettei täällä enää muuta ole kuin näitä harhaisia olettamuksia. Laitoin eilen nätin viestin. Niin siihenkin toinen vastaus oli " ammu itsesi". Ihan uskomatonta. Tänne uskalla mitään kirjoittaa kohta. Oisko nyt liikaa pyydetty että te joilla sitä kismaa toistenne kanssa on ja tunnette toisenne selvitätte keskenään muualla ja jätätte kaipaavat ihmiset rauhaan.

• Anonyymi00016

Tästä olen kyllä samaa mieltä. Anonyymipalstalla menevät ihmiset ja viestit helposti sekaisin, ja sitten syntyy oletuksia, jotka eivät välttämättä pidä lainkaan paikkaansa. Ja jos joku vastaa tavalliseen viestiin tyyliin “ammu itsesi”, se menee jo täysin yli. Henkilökohtaiset riidat olisi parempi selvittää suoraan asianosaisten kesken eikä vetää koko palstaa mukaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      73
      1764
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      25
      1266
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1142
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      944
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      836
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. 77
      672
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      645
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      618
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      581
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      59
      515
    14. 36
      494
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      23
      453
    17. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    18. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    19. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe