Jeesuksen omat, Hänen työtoverinsa olemme Jumalan pappeja ja palvelijoitansa ja viemme pelastuksen sanomaa, ilosanomaa eteenpäin!
Vastaukset 18
- Anonyymi00001UUSI
” Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.”
2 Kor 6:1- Anonyymi00002UUSI
Mutta me niinkuin apulaiset neuvomme teitä, ettette Jumalan armoa hukkaan ottaisi.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mutta me niinkuin apulaiset neuvomme teitä, ettette Jumalan armoa hukkaan ottaisi.
We then, as workers together with him, beseech you also that ye receive not the grace of God in vain.
- Anonyymi00004UUSI
On vain yksi lauma ja yksi Paimen.
Joh. 10:12
Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman.
Ilm. 2:9
Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi-sinä olet kuitenkin rikas-ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat Saatanan synagooga.- Anonyymi00005UUSI
Jeesus oli uskoltaan Juutalainen alusta loppuun asti. Ei perustanut mitään muuta uutta uskontoa.
Kehotti vaan ihmisiä noudattamaan kymmentä käskyä edelleen, kunnes tulee ajastaan takaisin maan päälle tuomitsemaan ihmiset heidän tekojensa mukaan.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
1. Piet. 1:17
Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika.
Ei sinne taivaaseen ole mitään vihreätä linjaa. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jeesus oli uskoltaan Juutalainen alusta loppuun asti. Ei perustanut mitään muuta uutta uskontoa.
Kehotti vaan ihmisiä noudattamaan kymmentä käskyä edelleen, kunnes tulee ajastaan takaisin maan päälle tuomitsemaan ihmiset heidän tekojensa mukaan.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika.
Ei sinne taivaaseen ole mitään vihreätä linjaa.Olkaa veljellisessä rakkaudessa helläsydämiset toisianne kohtaan; toinen toisenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne.
- Anonyymi00006UUSI
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään. - Anonyymi00007UUSI
Jaak. 2:22
Sinä näet, että usko vaikutti hänen tekojensa mukana, ja teoista usko tuli täydelliseksi;
Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,
2. Piet. 2:8
sillä asuessaan heidän keskuudessansa tuo hurskas mies kiusaantui hurskaassa sielussaan joka päivä heidän pahain tekojensa tähden, joita hänen täytyi nähdä ja kuulla.
Ilm. 20:12
Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
Ilm. 20:13
Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
Ilm. 22:12
Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan. - Anonyymi00008UUSI
Jaak.2:24
"Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen,
ei yksistään uskon perusteella."
Ei pelkkä uskominen ihmistä pelasta yhtään mistään.
Riivaajatkin uskoo Jeesukseen ja vapisee ja tunnustaa suullaan hänet ihmisten edessä Korkeimman Jumalan pojaksi. Mutta ei se pelkkä usko niitä pelasta.
Luuk. 8:28
Jeesuksen nähdessään hän parkaisi, heittäytyi hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika?- Anonyymi00009UUSI
Ei se huutaminen ja suun tunnustus ketään pelasta, jos ne hyvät teot puuttuvat.
Pietari puhuu kristitylle seurakunnalle.
Raamatun alkukielen mukaan uskominen tarkoittaakin Jumalan lakien ja käskyjen mukaan elämistä mahdollisimman hyvin. Uskon kuuliaisuutta Jumalan tahdolle, mitä lait ja käskyt ilmaisevat. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei se huutaminen ja suun tunnustus ketään pelasta, jos ne hyvät teot puuttuvat.
Pietari puhuu kristitylle seurakunnalle.
Raamatun alkukielen mukaan uskominen tarkoittaakin Jumalan lakien ja käskyjen mukaan elämistä mahdollisimman hyvin. Uskon kuuliaisuutta Jumalan tahdolle, mitä lait ja käskyt ilmaisevat.Tottakai Jumalan laki, kymmenen käskyä on pyhä ja sitä pitää noudattaa. Myös sitä, jossa sanotaan: ”Älä tee huorin”. Eikö niin?
Laki pitää siis pitää 100%, jos aikoo sen kautta pelastua. Vähempi EI RIITÄ.
Siksi tarvitsemme Jeesusta Kristusta niin paljon, koska VAIN HÄN on elänyt KOKO elämänsä synnittömästi.
Käsitätkö? - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tottakai Jumalan laki, kymmenen käskyä on pyhä ja sitä pitää noudattaa. Myös sitä, jossa sanotaan: ”Älä tee huorin”. Eikö niin?
Laki pitää siis pitää 100%, jos aikoo sen kautta pelastua. Vähempi EI RIITÄ.
Siksi tarvitsemme Jeesusta Kristusta niin paljon, koska VAIN HÄN on elänyt KOKO elämänsä synnittömästi.
Käsitätkö?Lait on pykäläkohtaisia. Ei Jumala ole väärämielinen tuomari. Jos rikot yhtä pykälää, niin ei sinua tietenkään syytetä sellaisesta synnistä, mitä et ole tehnyt.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Lait on pykäläkohtaisia. Ei Jumala ole väärämielinen tuomari. Jos rikot yhtä pykälää, niin ei sinua tietenkään syytetä sellaisesta synnistä, mitä et ole tehnyt.
Pidät siis tätäkin Raamatun sanaa valheena, kuten niin monia muitakin kohtia?
” Sillä joka pitää koko lain, mutta rikkoo yhtä kohtaa vastaan, se on syypää kaikissa kohdin.”
Jaak 2:10
” Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta.”
Gal 5:4
- Anonyymi00013UUSI
Paavali oli kapinassa Jumalaa vastaan. Yritti kumota ja vääristellä lainsäädännön merkityken, koska oli syyllistynyt pahoihin tekoihin, joista ei olut joutunut vielä vastuuseen.
Paavalissa oli Kainin merkki.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka veljeänsä vihaa, hän on murhaaja; ja te tiedätte, ettei yhdessäkään murhaajassa ole ijankaikkinen elämä pysyvä.- Anonyymi00017UUSI
Sinä vihaat Paavalia ja kaikkia nykyisen ajan kristittyjä. Olet siis murhaaja.
- Anonyymi00014UUSI
Matt. 5:17
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan."
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
Jeesusta itseään meidän on uskominen, ei mitään Tarsolaisia murhamiehiä.- Anonyymi00015UUSI
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
-älä tapa
-älä varasta
-älä valehtele
-jne.
- Anonyymi00018UUSI
Kyllä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398