Heippa, haluan pitää kissan pois makuuhuoneesta, oven ajattelin että ottas pois ja laittas tilalle jonkun muun ratkaisun josta kuulen läpi jos poika (19v) alkaa tekemään jotain muuta, ja samoin myös öisin ei haluta norm ovea pitää kii. Mitä voisi oven eteen laittaa ettei kissa pääse makkariin? Sermiä olen pitänyt edessä mutta sekin hankala aina laitella ja nostella pois. Tämä ratkaisu ei saa maksaa kuiteskaan kovin paljon :)
Vastaukset 5
- Anonyymi00001UUSI
Mitä se haittaa vaikka se sinne tuleekin? Haluaa seuraa, se on aivan inhimillistä, etenkin jos on ainoa kissa.
- Anonyymi00002UUSI
tässä sinulle vaihtoehtoja
1. poraa oveen 1-1,5 cm poranterällä reikiä oven vakaatason laidasta laitaan noin 5-10 cm välein oven keskitasosta kohdalle noin 40 cm ylöspäin ja 40 cm alaspäin eli muutama sata reikää ..ääni kulkee reikien läpi mukavasti,halutessaan voi oven makuuhuoneen puoleisiin reikkin laittaa suppiloita jotka vahvistavat ääntä
2. ovi pois ja rullaverho niiteillä kiinni karmiin,kulku ikkunan kautta talon/asunnon muihin huoneeseen
3. ovi pois ja sellofaanista teet laminaattoven,,,hyvin hakala antaa ohjeta saatika tehdä ohjeista huolimatta,sellofaani takertuu tekijän käsiin,jalkoihin,päähän jne jne
4. tee oveen kaksi isoa kissankokoista reikää ja laita makuuhuoneen sisäpuolelle kaareva putki jonka toinen pää ohjaa kissan kulkureitin takaisin eteiseen ,,,kissa luule että päätyy reiän läpi makkariin mutta todellisuudessa tulee toisesta reiästä samaan paikkaan.tämän tempun jälkeen varo kissan kostoa !
5. sahaa oven yläosasta noin 40-45 cm pois ja tee siihen ihmisen mentävä reikä,sitten oven molemmille puolille tikapuut josta kuljet makuuhuoneesta pois ja takaisin makuuhuoneeseen
6. tee peti eteiseen tai saunaan- Anonyymi00003UUSI
Tuo nelonen on paras! 😂
- Anonyymi00004UUSI
Nelosta voisi kehittää Bond-tyyliseksi, että kissa putoaisi putkesta haita vilisevään altaaseen.
- Anonyymi00005UUSI
Hö olet vastuussa kissun silutteluista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912106Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391373Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1371025Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.226991- 82846
- 95843
- 79741
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215734Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53717- 91690
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 46622
- 35611
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.27503Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14470Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462- 35454
- 40437
- 33433