Onko teillä koskaan sellaista unelmaa, että teillä olisi tuoreita hieman keltuaiseltaan kovettuneita keitettyjä kananmunia syötäväksi. Ja niiden päälle voinokareita ja kunnon suolaropseita?
Vai suositteko te mieluummin paistettuja kananmunia suolaropseilla, jos niitä olisi syötäväksi?
Ajatteletteko te koskaan jäätävän kylmän punaisen maidon ruokajuomaksi kananmuna annokseen?
Unelma ruoasta
19
138
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Minusta pekooni on loistovalinta keitettyjen kananmunien kanssa.
- Anonyymi00002
Pekoni on klassikko. Meneekö sitä teillä kuutioina vai ohuina siivuina paistettuna?
Vai laitatteko pekonia muun ruoan oheen, esim. paistettuina kuutioina lihamurekkeeseen? Tai teettekö pekonista wrappingin uunitettavaan jauhelihatankoon? - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Pekoni on klassikko. Meneekö sitä teillä kuutioina vai ohuina siivuina paistettuna?
Vai laitatteko pekonia muun ruoan oheen, esim. paistettuina kuutioina lihamurekkeeseen? Tai teettekö pekonista wrappingin uunitettavaan jauhelihatankoon?Itsellä on extrana tämä Pekoni/kenanmuna juttu ruokahuoltoon. Ehkä kerran kuukaudessa syön tämän extran.
Hyvää on, kunhan ei syö liian usein. - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Itsellä on extrana tämä Pekoni/kenanmuna juttu ruokahuoltoon. Ehkä kerran kuukaudessa syön tämän extran.
Hyvää on, kunhan ei syö liian usein.Nyt tekisi mieli Airfryer ruokaa. Eli ranskiksia, nakkeja ja lihapullia juusto kuorrutuksella. Tähän sopii hyvin myös kunnon salaatit, eli perunasalaatti ja joku muukin ekstra hyvä, esim vaikka sienisalaatti, tai punajuuri salaatti.
Itse olen panostanut ruoanlaittovälineisiin, Eli Airfryer löytyy ja Weberin sähkögrillikin on parvekkeella. Tämä on hyvä juttu, että voi panostaa ruoanlaitto välineisiin. Iittalalla on monesti tuotteet alennuksessa. Eli ehkä on enemmänni viitseliliäisyydestä kiinni nämä hankinnat!
Mb_76 - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Itsellä on extrana tämä Pekoni/kenanmuna juttu ruokahuoltoon. Ehkä kerran kuukaudessa syön tämän extran.
Hyvää on, kunhan ei syö liian usein.Niinhän se on, että eihän sitä makeaa tarvitse mahantäydeltä syödä. Vaikka britit rakensivatkin imperiuminsa pekoni aamiaisten varaan.
Ja unelmistahan tässä puhutaan. Kelläpä sitä aina sitä parasta tai kalleinta herkkua olisi pöydässä. - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nyt tekisi mieli Airfryer ruokaa. Eli ranskiksia, nakkeja ja lihapullia juusto kuorrutuksella. Tähän sopii hyvin myös kunnon salaatit, eli perunasalaatti ja joku muukin ekstra hyvä, esim vaikka sienisalaatti, tai punajuuri salaatti.
Itse olen panostanut ruoanlaittovälineisiin, Eli Airfryer löytyy ja Weberin sähkögrillikin on parvekkeella. Tämä on hyvä juttu, että voi panostaa ruoanlaitto välineisiin. Iittalalla on monesti tuotteet alennuksessa. Eli ehkä on enemmänni viitseliliäisyydestä kiinni nämä hankinnat!
Mb_76Tämä on hyvä harrastus köyhälle, että voi hommata ruoanlaittovälineitä. Pieneen rahaan saa luksusta. Pitkä hyöty ja ilahduttaa silmää vuodesta toiseen!
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nyt tekisi mieli Airfryer ruokaa. Eli ranskiksia, nakkeja ja lihapullia juusto kuorrutuksella. Tähän sopii hyvin myös kunnon salaatit, eli perunasalaatti ja joku muukin ekstra hyvä, esim vaikka sienisalaatti, tai punajuuri salaatti.
Mb_76Ruokailu ainakin siviiliolosuhteissa on hyvin pitkälle välineurheilua. Ja kaikki mainitsemasi laitteistot ovat tavattoman tärkeitä ravinnon valmistamiseksi.
Ranskikset, nakit ja lihapullat ovat useasti nautittuina haasteellisia valmistuotteina, koska niiden ravintoarvot ovat hieman heikkoja. Mutta ovat kuitenkin osa köyhien ruokavalioita. Osa tekee esim. nakeista keiton. Ja keiton makuahan voi säätää veden mausteistuksella.
Peruna, sieni ja punajuurisalaatit ovat mahdollisia, koska ne eivät sisällä vihreitä kasviksia, joista monet eivät sovellu ihmisten pitkäaikaiseksi ravinnoksi.
Astiat, verhot jne. ovat monesti tärkeitä naisille. Ja naisen mukanaan tuoma puhtaus on merkityksellinen asia, jos sen rituaalit eivät pääse ylikorostumaan. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ruokailu ainakin siviiliolosuhteissa on hyvin pitkälle välineurheilua. Ja kaikki mainitsemasi laitteistot ovat tavattoman tärkeitä ravinnon valmistamiseksi.
Ranskikset, nakit ja lihapullat ovat useasti nautittuina haasteellisia valmistuotteina, koska niiden ravintoarvot ovat hieman heikkoja. Mutta ovat kuitenkin osa köyhien ruokavalioita. Osa tekee esim. nakeista keiton. Ja keiton makuahan voi säätää veden mausteistuksella.
Peruna, sieni ja punajuurisalaatit ovat mahdollisia, koska ne eivät sisällä vihreitä kasviksia, joista monet eivät sovellu ihmisten pitkäaikaiseksi ravinnoksi.
Astiat, verhot jne. ovat monesti tärkeitä naisille. Ja naisen mukanaan tuoma puhtaus on merkityksellinen asia, jos sen rituaalit eivät pääse ylikorostumaan.Harrastaa näitä "naisten" asioita nykyään miehetkin, mikä positiivinen juttu. Sinkkutalouksia on paljon ja kukaan ei halua asua läävässä. Eli naiset arvostaa itsestään huolehtivaa miestä, jolla on kaikki vimpan päälle huoliteltua. Joillakin käy jopa siivouspalvelu. Joka on yllättävän edullinen palvelu verohelpoutuksineen.
Mb_76 - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Harrastaa näitä "naisten" asioita nykyään miehetkin, mikä positiivinen juttu. Sinkkutalouksia on paljon ja kukaan ei halua asua läävässä. Eli naiset arvostaa itsestään huolehtivaa miestä, jolla on kaikki vimpan päälle huoliteltua. Joillakin käy jopa siivouspalvelu. Joka on yllättävän edullinen palvelu verohelpoutuksineen.
Mb_76Arvostavatko he edunvalvonnan vahdittavana olevaa nuukaa peräkammmarin elläkeläistä?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Harrastaa näitä "naisten" asioita nykyään miehetkin, mikä positiivinen juttu. Sinkkutalouksia on paljon ja kukaan ei halua asua läävässä. Eli naiset arvostaa itsestään huolehtivaa miestä, jolla on kaikki vimpan päälle huoliteltua. Joillakin käy jopa siivouspalvelu. Joka on yllättävän edullinen palvelu verohelpoutuksineen.
Mb_76Eihän kaikkia asioita voi jakaa sukupuolen mukaan. Ja, jotkut kertovat, että sukupuolen asia olisi erityisen merkityksellinen tai merkityksetön.
Ihmiset voivat tehdä yhdessä asioita. Mutta, näyttää siltä, että tiettyjä asioita tekevät tietyt ihmiset. Ja asia on niin, kuten mainitsit, että naisilla on omat arvostuksensa erilaisissa asioissa, joista siivous on yksi. Ja hyvä niin. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Arvostavatko he edunvalvonnan vahdittavana olevaa nuukaa peräkammmarin elläkeläistä?
Naisia kiinnostaa omillaan toimeentuleva ihminen. Tähän kuuluu asunnon siisteys ja panostus infraan. Minulla on pari ihmistä kiikarissa, joista toinen on oma sairaanhoitaja ja toinen tässä taloyhtiössä asuva leskirouva. Tämä on vanhusten kansoittama asuntoyhtiö. Ja kaikki maksaa mukisematta sen suuremman vuokran. Vastavuoroisteisti saa rahoille vastinetta, eli oman rauhan.
Tässä on hyvä sisutuspohja jä rymysakilla ei ole varaa näihin asuntoihin. Seuraava määränpää on Aso-asunto, mutta toistaiseksi mennään tällä vanhusten asunnolla.
Mb_76 - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Naisia kiinnostaa omillaan toimeentuleva ihminen. Tähän kuuluu asunnon siisteys ja panostus infraan. Minulla on pari ihmistä kiikarissa, joista toinen on oma sairaanhoitaja ja toinen tässä taloyhtiössä asuva leskirouva. Tämä on vanhusten kansoittama asuntoyhtiö. Ja kaikki maksaa mukisematta sen suuremman vuokran. Vastavuoroisteisti saa rahoille vastinetta, eli oman rauhan.
Tässä on hyvä sisutuspohja jä rymysakilla ei ole varaa näihin asuntoihin. Seuraava määränpää on Aso-asunto, mutta toistaiseksi mennään tällä vanhusten asunnolla.
Mb_76Naisilla on naisten omat jutut. Mutta on myös olemassa jotakin yhteistyötä muidenkin ihmisten kanssa.
Vanhusten asunto vaikuttaa hyvältä. Siellä on varmaan helppoa tilata kodin siivous ja käyttää ruoan valmistuslaitteistoja.
Toivottavasti kaikki menee hyvin. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Naisilla on naisten omat jutut. Mutta on myös olemassa jotakin yhteistyötä muidenkin ihmisten kanssa.
Vanhusten asunto vaikuttaa hyvältä. Siellä on varmaan helppoa tilata kodin siivous ja käyttää ruoan valmistuslaitteistoja.
Toivottavasti kaikki menee hyvin.///Toivottavasti kaikki menee hyvin./// Yllättävän rauhallista on ollut nykyään, toivottavasti jatkossakin. Itse olen aina elänyt poikkeusoloissa 90 luvun lamasta lähtien.
Nyt ensimmäistä kertaa olen pystynyt säästämään jotain itsellekkin ja olen todella tyytyväinen. Eli sisustukset on hanskattu ja pieni summa rahakin on säästössä.
Mb_76 - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Naisilla on naisten omat jutut. Mutta on myös olemassa jotakin yhteistyötä muidenkin ihmisten kanssa.
Toivottavasti kaikki menee hyvin.Palvelut on onneksi kohtuu edullisia ja tähän himpan kalliimpaan asuntoon saa asumistuen. Eli loppupeleissä ei tämä asunto maksa mitään. Minulla on 40m/2 asunto, joka kustantaa 650€/kk ja asumistukea saan noin 200€. Oma sauna on ja reilu parveke. Eli asunto on kohtuu edullinen. Häiriö käyttäytymistä en ole nähnyt ollenkaan. Oma rauha on, joka minulle tärkeää.
Mb_76 - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Palvelut on onneksi kohtuu edullisia ja tähän himpan kalliimpaan asuntoon saa asumistuen. Eli loppupeleissä ei tämä asunto maksa mitään. Minulla on 40m/2 asunto, joka kustantaa 650€/kk ja asumistukea saan noin 200€. Oma sauna on ja reilu parveke. Eli asunto on kohtuu edullinen. Häiriö käyttäytymistä en ole nähnyt ollenkaan. Oma rauha on, joka minulle tärkeää.
Mb_76Landen hintoja nuo 650€ on. Pääkaupunki seudulta et saa tuohon rahaan yhtään mitään.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Landen hintoja nuo 650€ on. Pääkaupunki seudulta et saa tuohon rahaan yhtään mitään.
Mitä olen asuntomarkkinoita seurannut Keskisuomesta, niin sinkkuasujalle pitää riittää noin 500€/kk vuokra. Suuremmista summista tulee hylssy ja pääsy evätty kalliimpiin asuntoihin.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mitä olen asuntomarkkinoita seurannut Keskisuomesta, niin sinkkuasujalle pitää riittää noin 500€/kk vuokra. Suuremmista summista tulee hylssy ja pääsy evätty kalliimpiin asuntoihin.
Kaikki ei ole sosiaalitoimen asiakkaita, ja voi hommata sellaisen asunnon kuin kiinnostaa. Itse tekisin samoin, eli hommasin vähän tyyriimmän asunnon ja asumistuki tekee tästä järkevää. Asumisviihtyisyys on kymppi ja pitkässä juoksussa ei tämä kallistakaan ole.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kaikki ei ole sosiaalitoimen asiakkaita, ja voi hommata sellaisen asunnon kuin kiinnostaa. Itse tekisin samoin, eli hommasin vähän tyyriimmän asunnon ja asumistuki tekee tästä järkevää. Asumisviihtyisyys on kymppi ja pitkässä juoksussa ei tämä kallistakaan ole.
Jos on eläke, jolla tulee toimeen voi valita asumisen missä haluaa. Ainoastaan ulkomailla asuminen pitää osata, jos on Suomen kansalainen järjestää niin, että saa eläkkeen tai pitää käydä töissä, jos on köyhä. Muutoin ei ole oikein rajoituksia.
- Anonyymi00017UUSI
Haaveilen aloittajan kaltaisen vähäjärkisen puolikovasta munasta
Pelle, Pohjoissavon bättre folk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912106Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391373Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1371025Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.226991- 82846
- 95843
- 79741
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215734Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53717- 91690
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 46622
- 35611
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.27503Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14470Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462- 35454
- 40437
- 33433