Olen tunnettu AP.. Persut pelkää minua. Kerron persuista totuuden.
AP
Olen se AP
18
64
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Minä olen toinen persujen pelkäämistä ap:sta. Olen persujen suurin kauhu.
- Anonyymi00002
Toi AP pitäisi blokata!
- Anonyymi00003
Ai kumpi?
- Anonyymi00004
Älä valehtele se AP olen minä.
- Anonyymi00005
Mitä? Mä oon AP johon persu hermostuu.
- Anonyymi00006
Meillä on kokonainen kerho ap:tä.
- Anonyymi00010
Täällä yksi AP pohjanmaalta
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Täällä yksi AP pohjanmaalta
En tiedä keitä AP:t ovat mutta kritisoin AP aloitusta!
- Anonyymi00007
Ja siinä sitä olikin Ap:n puppugeneraattorista suollettua potaskaa kerrakseen.
Ap voisi välillä verrytellä siellä kämpässään hyppimällä tasajalkaa ympäriinsä. - Anonyymi00008
Ap joka kopioit päivittäin satoja lehtijuttuja s24 palstoille vaikka et f-hattuna ymmärrä koskaan lukemaasi. 😏
- Anonyymi00009
Joko tämä on ap tuhannes avauksesi
- Anonyymi00011
Sekavaa! Kuka on alkuperäinen AP?
- Anonyymi00012
"Minä olen liikennelentäjä Jetson,
pienessä sievässä"!
Anteeks Junnu.- Anonyymi00013
"Köyhän ainoo hyvitus,
on vilkas mielikuvitus,
Se siivet selkään saa"!
- Anonyymi00014
Minua ei puolestaan tunne kukaan, eikä tule tuntemaankaan, sillä olen anonyymi-AP ja työskentelen luotsina Saimaalla.
- Anonyymi00017
Ja minä kun luulin että kyseessä oli konnari Lentävä kalakukko junasta... Meiltähän tämä käyp
- Anonyymi00015
Luotsi ei ole AP.
- Anonyymi00018
On vain yksi ap, eli antipersu, ja se olen minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3051195Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan71845Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61783- 120663
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38652Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt41636- 50586
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.49565Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94535- 45527
- 32511
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48505- 33497
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain78463Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437- 77432
- 19427
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9426Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21401En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o26384