Miten paljon? Yritätkö nähdä hänestä vilauksen vaikka autolla ohi ajaessa?
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Ikävöin
- Anonyymi00002
Entäs tuo autolla vilaus
- Anonyymi00010
Anonyymi00002 kirjoitti:
Entäs tuo autolla vilaus
Ei onnistu
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Entäs tuo autolla vilaus
Kyllä, aina kun siihen on mahdollisuus.
sivusta
- Anonyymi00003
volvo
- Anonyymi00004
En aja autoa.
- Anonyymi00005
Ikävöin tosi paljon. Kun olen jossain niin aina etsin katseellani häntä.
- Anonyymi00006
En aja autolla, enkä yritä nähdä mtn vilauksiakaan. Ei olisi mahdollistakaan.
- Anonyymi00007
En enää. Tajusin, etten koskaan tule kelpaamaan!
- Anonyymi00008
Hyvä! Pääsee tästä ahdistuksesta eroon joskus.
- Anonyymi00009
Lopetin kaipaamisen, kun tajusin, että en kelpaa. Tyhjiä lupauksia. Tyhjiä sanoja vain sain kuulla.
- Anonyymi00011
Ihme uhriutujia.
- Anonyymi00012
Etsin häntä koko ajan katseellani, vaikka en sitä myönnä.
- Anonyymi00013
Just näin. Mitään ei myönnetä. Ei vaikka ois viimenen maili menossa. 🦔
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Just näin. Mitään ei myönnetä. Ei vaikka ois viimenen maili menossa. 🦔
Ikävöimme agentti autoja
- Anonyymi00014
Joka hetki. Kaiken kiireen keskellä ajatus palaa häneen jokaisesta pienestäkin asiasta. Joissakin tilanteissa tunteita on vaikea hallita, ja on pakko poistua hetkeksi muiden ilmoilta, ettei mikään paljastu.
- Anonyymi00015
Hän ajelee 85 vuotias puolisokea mummo niin tunnistaa kyllä.
- Anonyymi00016
😂🤣
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
😂🤣
Oliko tuo muka noin hauska?
- Anonyymi00017
Autoa ajaessa seuraan liikennettä. En ole koskaan nähnyt häntä ajaessa, vaikka hänen kaupungissaan viikottain käynkin. Tuskin kävelee niillä kulmilla, missä liikun. Jos olisi ylittämässä suojatietä, saattaisin töötätä.
Mn - Anonyymi00018
Ikävöin paljon naista. Luulen että näin hänet viimeviikolla. Juurikin autolla ohi ajaen. Jos se oli hän, voidaan puhua kyllä harvinaisesta sattumasta. Olikohan se viimeviikolla.
- Anonyymi00024UUSI
Taisin nähdä myös vilaukselta ikävöityä miestä viime viikolla, kun hän lähti autollaan. Surin, kun tilanne meni vaan niin nopeasti ohi ja harvoin nähdään.
- Anonyymi00020
Jotakuinkin noin. Yritän varmaankin 'tahattomasti' nähdä. Ja kun jotain yrittää, se ei sitte onnistu ollenkaan. Mutta en tiedä kuinka tosissani todella haluaisin nähdä. Ehkä riittäisi, kun näkisi että toinen on kunnossa ja voi ihan hyvin.
- Anonyymi00022UUSI
Kyllä ikävöin vielä aika paljon. Yritän nähdä edes vilaukselta, jos vaan huomaan hänet jossain. En kehtaa katsoa pitempään, kun en tiedä enää hänen tunteistaan tarkemmin.
- Anonyymi00023UUSI
Usein katseellani häntä haen, vilahduskin tuntuu mukavalle ja toivottelen mielessäni hänelle turvallista matkaa.
- Anonyymi00026UUSI
Parasta aina ku ajaa autolla vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 68813
- 113769
- 37706
- 130677
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40609- 67589
- 28498
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142482Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 69445
- 41432
- 45413
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys68411Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408- 35408
- 46406
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0405Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59395Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti27395