Ripuloisin tuon läski porukan ja se Seniilin kämpän täyteen oikeasti. Koska se ei minua haitta ne on mulle ilmaa, eltaantunutta ilmaa.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Vain komea, ahkera, vaalea, sopivan kokoinen mies otetaan huomioon. Ei laiskat Isän ja Äitin elätit.
- Anonyymi00012
Jaha ootko sinä aapeeäijä ihan rötöskaveria rinnalle hakemassa kakkaamaan seinille ja muuta jäynää. Eikö esim konepeltiin räkäisy riittäis? Pilaan ikävä kyllä
- Anonyymi00002
Mitäpä se enään tekisi niissä sikoläteissä lisää, koiran pskaa on jo ympärillä. Ihopoimuissa valkosta töhnää.
- Anonyymi00003
Seniili ukko oli yö juoksulla.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se on vaaninut sitä naista jo pitkään. Kerrottiin. Sehän seura kaupunkiin sitä se spuge kans noin 2v.sitten.Söuge seuras erikseen vielä sukulaisia pojan kanssa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
No en ole kylläkään ollut mä oon tehnyt ihan muita asioita kuin ollut täällä
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Se on vaaninut sitä naista jo pitkään. Kerrottiin. Sehän seura kaupunkiin sitä se spuge kans noin 2v.sitten.Söuge seuras erikseen vielä sukulaisia pojan kanssa.
Se seniili on seurannut jo vuodet siellä pimeässä sitä naista. Se on kateellinen sille nuorelle miehelle josta nainen tykkää.
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin niin, aapeeäijä. Haluatko kertoa että mistä kaapunnista mihin kaapunniin. Elämä on lukijat just niin jännää mihin antaa ajattelulleen luvan. Hymähdys
- Anonyymi00007
Omituiset jutut heti aamusta. Taisi joku laitosporukka herätä. 😆
- Anonyymi00008
Menehän nukkuun. Näe unta että saat sen paikan.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Menehän nukkuun. Näe unta että saat sen paikan.
Juu
- Anonyymi00010
mukava ajatus tuo päälle pskominen :)
- Anonyymi00011
Kakkaisia suunnitelmia gubbe läskien pään menoksi, posetiivista tässä voidaan katsoa olevan se, että laihojen ei tartte nähdä vaivaa tapeteistaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 68813
- 113769
- 37706
- 130677
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40609- 67589
- 28498
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142482Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 69445
- 41432
- 45413
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys68411Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408- 35408
- 46406
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0405Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59395Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti27395