Koska sinä olet nähnyt mielestäsi jotain kaunista?
Oletko visuaalinen ihminen?
Otitko/saitko hetkestä kuvan?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/30a875be-d69a-44f7-b2f0-0499cdbb0e0b
Kaiken takana on valo.
-keinovaginamies-
Joskus onnistaa
66
290
Vastaukset 66
- Anonyymi00001
Sykayllä
- Anonyymi00002
Vitt#. Karkasi. Syksyllä on helppo havaita kauniita värejä, kuten tuossakin kuvassa on kaunis, utuinen tunnelma. Aurinkoisena päivänä varsinkin kiinnittää väriloistoon huomiota.
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vitt#. Karkasi. Syksyllä on helppo havaita kauniita värejä, kuten tuossakin kuvassa on kaunis, utuinen tunnelma. Aurinkoisena päivänä varsinkin kiinnittää väriloistoon huomiota.
Näin on. Nytkin ulkona auringonpaisteessa peltomaisemassa. Eritoten näin syksyllä nämä hetket on nautittava. Ja syksyn aurinko/valo on muutenkin mahtava. Usva ja valo leikkii usein.
-keinovaginamies-
- Anonyymi00003
Olen hyvinkin visuaalinen ihminen ja nautin kaikesta kauniista, mitä näen. Luonnosta, auringon säteistä, ihmisistä.. Näen kauneutta koko ajan, niin en osaa määrittää, koska näin sitä viimeksi.
Kuvia olen aika huono ottamaan. Tulee herkästi olo, että pilaan hetken, jos alan kaivamaan puhelinta ja napsimaan kuvia. Olen enemmän sellainen hetkestä nauttija, joka tallentaa muistot sydämeen. Vaikka on kuvat kivoja, mutta joskus tuntuu, että kovin moni keskittyy hetkessä vain sen tallentamiseen ja itse hetki menee tavallaan ohi. Aivan kuin sitä ei olisi ollutkaan, jollei siitä jää jotain todistusaineistoa.
Aletheias- Anonyymi00007
Tuo on kyllä mahtava luonteenpiirre, että pystyy näkemään kaikessa kauneutta.
Vähän minäkin kuvia otan ja pelkällä kännyllä, en siis ole harrastaja.
Mutta mitä vanhemmaksi tulen, niin sitä enemmän arvostan aurinkoa ja valoa. Vaatii hyvän hetken ja valon ennen kuin minä näen sen.
Mikä lääkitys sulla on? :))
-keinovaginamies- - Anonyymi00017
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tuo on kyllä mahtava luonteenpiirre, että pystyy näkemään kaikessa kauneutta.
Vähän minäkin kuvia otan ja pelkällä kännyllä, en siis ole harrastaja.
Mutta mitä vanhemmaksi tulen, niin sitä enemmän arvostan aurinkoa ja valoa. Vaatii hyvän hetken ja valon ennen kuin minä näen sen.
Mikä lääkitys sulla on? :))
-keinovaginamies-Olen syntynyt tällaiseksi, vaikkei aina uskoisi 😄
Olen ollut pienestä pitäen sellainen, että "imen" kauneutta itseeni. Olen aina pitänyt luonnossa olemisesta, siellä on valtavasti kauneutta. En koskaan kyllästy esim. siihen, miten aurinko siivilöityy puiden välistä. Se saa koko metsän kimaltamaan tavalla, joka saa sydämen muljahtamaan. Nautin myös kauniista miljööstä, arkkitehtuurista, taiteesta.. Rakastan vanhoja rakennuksia, kartanoita, joita ympäröi valtavat tammet. Näen kauniina myös hetket ihmisten välillä. Esim kun pieni lapsi tarttuu vanhempaansa kädestä. Teinipojat tuputtaa toisiaan selkään hyvin menneen pelin jälkeen. Iäkäs pariskunta istuu penkillä syömässä irtojäätelöä, kuten varmaan tekivät 60 vuotta aikaisemminkin.. Listaa voisi jatkaa loputtomiin 😊
Välillä harmittaa, kun en osaa vangita hetkiä kuvien muodossa, mutta onneksi sentään akna välillä muistan napsaista kuvan tai pari 😊
Aletheias - Anonyymi00039
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olen syntynyt tällaiseksi, vaikkei aina uskoisi 😄
Olen ollut pienestä pitäen sellainen, että "imen" kauneutta itseeni. Olen aina pitänyt luonnossa olemisesta, siellä on valtavasti kauneutta. En koskaan kyllästy esim. siihen, miten aurinko siivilöityy puiden välistä. Se saa koko metsän kimaltamaan tavalla, joka saa sydämen muljahtamaan. Nautin myös kauniista miljööstä, arkkitehtuurista, taiteesta.. Rakastan vanhoja rakennuksia, kartanoita, joita ympäröi valtavat tammet. Näen kauniina myös hetket ihmisten välillä. Esim kun pieni lapsi tarttuu vanhempaansa kädestä. Teinipojat tuputtaa toisiaan selkään hyvin menneen pelin jälkeen. Iäkäs pariskunta istuu penkillä syömässä irtojäätelöä, kuten varmaan tekivät 60 vuotta aikaisemminkin.. Listaa voisi jatkaa loputtomiin 😊
Välillä harmittaa, kun en osaa vangita hetkiä kuvien muodossa, mutta onneksi sentään akna välillä muistan napsaista kuvan tai pari 😊
AletheiasEi ne kuvat tosiaan tee oikeutta sille hetkelle jälkikäteen. Kannattaa nauttia se hetki, ennemmin kuin tuijottaa sitä kameran ruudulta.
Minä näen kauneutta enimmäkseen luonnossa. Ihmisen tekeleistä tulee ehkä otettua kuvia jossain reissussa, erikoisempaa arkkitehtuuria yms.
Taiteessa olen saanut suurimmat sävärini eräässä makuuhuoneessa - en missään näyttelyssä. Niissä kuvissa näkyi rakkaus.
Sulla on hyvä syntymäpöhnä :)
-keinovaginamies- - Anonyymi00044
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ei ne kuvat tosiaan tee oikeutta sille hetkelle jälkikäteen. Kannattaa nauttia se hetki, ennemmin kuin tuijottaa sitä kameran ruudulta.
Minä näen kauneutta enimmäkseen luonnossa. Ihmisen tekeleistä tulee ehkä otettua kuvia jossain reissussa, erikoisempaa arkkitehtuuria yms.
Taiteessa olen saanut suurimmat sävärini eräässä makuuhuoneessa - en missään näyttelyssä. Niissä kuvissa näkyi rakkaus.
Sulla on hyvä syntymäpöhnä :)
-keinovaginamies-Mulla on kyllä ihan hyvä syntymäpöhnä 😄
Juuri noin koen, että haluan nauttia hetkestä täysillä. Toisille se tapahtuu ehkä kuvaamalla eli en sano, etteivätkö ihmiset, jotka kuvaavat paljon, osaisi nauttia hetkestä, mutta se on vain erilainen tapa. Itselleni sopii hetkeen keskittyminen omin aistein, ei linssin läpi.
Sävärit makuuhuoneessa.. En ehkä kysy tuosta enempää 😅
Mutta taide kaikissa muodoissaan voi säväyttää todella paljon. Parasta mielestäni on, kun jokin taidemuoto saa oman mielikuvituksen laukkaamaan villisti. Esim jokin maalaus saattaa synnyttää kokonaisen tarinan mielessäni.
Aletheias - Anonyymi00053
Anonyymi00044 kirjoitti:
Mulla on kyllä ihan hyvä syntymäpöhnä 😄
Juuri noin koen, että haluan nauttia hetkestä täysillä. Toisille se tapahtuu ehkä kuvaamalla eli en sano, etteivätkö ihmiset, jotka kuvaavat paljon, osaisi nauttia hetkestä, mutta se on vain erilainen tapa. Itselleni sopii hetkeen keskittyminen omin aistein, ei linssin läpi.
Sävärit makuuhuoneessa.. En ehkä kysy tuosta enempää 😅
Mutta taide kaikissa muodoissaan voi säväyttää todella paljon. Parasta mielestäni on, kun jokin taidemuoto saa oman mielikuvituksen laukkaamaan villisti. Esim jokin maalaus saattaa synnyttää kokonaisen tarinan mielessäni.
AletheiasNo minäpä kerron.
Se oli erään vanhan amatööritaiteilijan makuuhuone. Huoneen seinät oli täynnä upeita, isoja ja tarkkoja maalauksia edesmenneestä vaimosta. Alastonkuvia totta kai :) Niihin oli laitettu aikaa ja vaivaa.
Melko pysäyttävä kokemus, kun huoneeseen astui sisälle.
Käytännössä ainoa kuvataidekokemus, jonka edessä keinovaginamieskin liikuttui.
-keinovaginamies- - Anonyymi00057
Anonyymi00053 kirjoitti:
No minäpä kerron.
Se oli erään vanhan amatööritaiteilijan makuuhuone. Huoneen seinät oli täynnä upeita, isoja ja tarkkoja maalauksia edesmenneestä vaimosta. Alastonkuvia totta kai :) Niihin oli laitettu aikaa ja vaivaa.
Melko pysäyttävä kokemus, kun huoneeseen astui sisälle.
Käytännössä ainoa kuvataidekokemus, jonka edessä keinovaginamieskin liikuttui.
-keinovaginamies-Jostain syystä ei ihmetytä, että juuri tuon kaltainen taide liikutti sinua 😄 Mutta onhan ihmisvartalo kaunis ja voisin kuvitella, että nuo taulut olivat vaikuttavia eritoten sen takia, että ne on maalattu sellaisen ihmisen silmien kautta, joka kaiken perusteella näki vaimonsa hyvin kauniina.
Aletheias
- Anonyymi00004
Kaikkeen sitä hirvisonnikin joutuu alistumaan saadakseen.
- Anonyymi00006
Minun mielestä kuvassa oli mahtava Luontohetki ja tuplakauneutta :)
Kärsivällisyys palkitaan, mm. luontokuvauksessa.
-keinovaginamies-
Nään jokainen päivä kaunista. Mun lapset, eläimet ja luonto ympärillämme. On kuviakin.
Jos puuttuisi kyky nähdä kauneutta myös sydämellään, olisin lopettanut itteni jo lapsena.
- Anonyymi00009
Tökstöksnöö kirjoitti:
Jos puuttuisi kyky nähdä kauneutta myös sydämellään, olisin lopettanut itteni jo lapsena.
Aika karu.
Joillekin täytyy riittää pienemmät hetket.
-keinovaginamies- Anonyymi00009 kirjoitti:
Aika karu.
Joillekin täytyy riittää pienemmät hetket.
-keinovaginamies-Karu on mun elämäkin ollu. Sitä ei olis jaksanu ilman luonnetta mikä mulla on.
- Anonyymi00010
Ei tarvii kun tässä ikkunan ääressä katsoa ikkunasta ulos. Mieletön väriloisto lehtipuissa. Ei taida 10 eri syksyn väriä riittää. Keskellä on valkoinen kaarisilta, jota harvakseltaan kävelee kaikenikäiset henkilöt. kuka sauvaan nojaten, kuka ryhdikkäästi lenkkipuvussa harppoen, lapset hilpeästi hypellen ja kuka hitaasti siksakkia edeten koiran kanssa. Ja se tunne että on näin kaunis paikka jossa saan asua.
- Anonyymi00011
Jatkan. Mikä siinä muuten on että huomaan kauneuden, sisustuksessa, kukkinen asettelussa, hoidetussa puutarhassa, katetussa pöydässä, vaan itse en osaa mitään kovin kauniisti asetella. Kunhan siihen rutasen. Toki ne saman asian ajaa, mutta...
- Anonyymi00038
Keväässä / alkukesässä on vähän samaa, kun lehtipuut ja pensaat alkavat puskea lehtiään ja ruoho vihertää. Tuntuu, että niitä vihreän eri sävyjä on satoja.
Kevään valo on vaan jotenkin kovempaa kuin syksyn.
-keinovaginamies-
- Anonyymi00012
Ensin (feministinen) kommentti hirvikuvaan:
Ajatteliko uroshirvi ollenkaan naarashirveä tuossa hmmm... maistiaistilanteessa? 😮
Miltä tuo mahtoi tuntua naarashirvestä? 🤔
Koska jos se oli pelkän miehisen nautinnon hetki, minä vastustan sitä. ☝️
🦄- Anonyymi00032
Hei,
Ne olivat eläimiä.
En ole tiennyt, että hirvisonni lipaiseekin. Haisteleehan ne kyllä ylähuuli pitkällä ylhäällä.
Mutta tiedätkö sinä mitä hirvilehmä tekee, kun sovelias uros on syksyllä lähettyvillä?
-keinovaginamies-
- Anonyymi00013
Kauneinta maailmassa ovat oman miehen silmät. 😍
Ne ovat suuret, selkeät ja kauniit, ja minä havaitsen niissä aina rakkautta minua kohtaan. 🥰
🦄- Anonyymi00014
Hmm. Selkeät silmät. 😄 No... kirkkaat. Kirkkaat silmät.
🦄
- Anonyymi00015
Toki näen useinkin kauneutta aina kun kohdalleni osuu. Tässäkin asiassa pätee sääntö "kauneus on katsojan silmässä" ts. näen kauneutta siellä missä moni muu ei näe. Kuten myös toisinpäin, en ollenkaan välttämättä näe kauneutta siellä missä joku muu näkee - aivan kuten tuossa hirvistely kuvassa en näe kauneutta (hyvä otos silti).
Olen hyvä valokuvaaja, joten on erilaisia onnistuneita otoksia laidasta laitaan (en turhaan halunnut valokuvaajaksi. Tosin halusin myös toimittajaksi..ja vaikka mihin ammattiin). Yleisesti kuvaan ihmisiä ja maisemia. Joskus aikoinaan minulla oli kummallisia näkemyksiä, kuten esimerkiksi ettei matkalla otetuissa kuvissa (kaupungissakaan) saa näkyä ihmisiä. Nyt olen laajentanut näkemystäni, ja otan kuvia myös (tuntemattomista) ihmisistä matkakuvissani.
Itseasiassa taannoin nautin aivan suunnattomasti, kun sain vietävän hyvän valokuva upeasta kyläkirkosta, jonka edustalla pari miestä purki kirkon edustalla ollutta esiintymislavaa. Kuvaan tuli myös pari söpöä paikallista pakettiautoa (tms -- miniavolava-autoa?)
- Sheena- Anonyymi00037
Vois olla kiva harrastus, mutta on niin paljon jo muuta. Ehkä vanhuksena sitten, jos kyvyt fyysisempiin hommiin ei enää riitä.
-keinovaginamies-
- Anonyymi00016
Tyttökaverin kauniista kukasta otin kuvan.
- Anonyymi00018
Kauniista en tiedä, mutta kerran menin parvekkeelle kahville ja varastohämähäkki tuli sinne myös. Se oli vaikuttava näky. En ole ikinä ennen nähnyt niin isoa hämähäkkiä.
Hetken tuijottelimme toisiamme ja sitten jatkoimme puuhailujamme.
>Simiti<- Anonyymi00036
Erikoiset öttiäiset on kyllä kans kivoja.
Niistä saa helposti kuviakin, kun ovat niin hitaita. Siis maamönkiäiset - ei lentävät.
Kerran kuvasin leppäkertut parittelemassa.
-keinovaginamies- - Anonyymi00045
Anonyymi00036 kirjoitti:
Erikoiset öttiäiset on kyllä kans kivoja.
Niistä saa helposti kuviakin, kun ovat niin hitaita. Siis maamönkiäiset - ei lentävät.
Kerran kuvasin leppäkertut parittelemassa.
-keinovaginamies-Leppäkertut parittelemassa ja otit kuvan. 😆 Ei helkkari. Toki sellaiset mönkijäiset on hassuja. Tenava aikoinaan 5 vuotiaana kummasteli hirmuna koppakuoriasta maatessaan nurmikolla.
>Simiti< - Anonyymi00048
Anonyymi00045 kirjoitti:
Leppäkertut parittelemassa ja otit kuvan. 😆 Ei helkkari. Toki sellaiset mönkijäiset on hassuja. Tenava aikoinaan 5 vuotiaana kummasteli hirmuna koppakuoriasta maatessaan nurmikolla.
>Simiti<Aina kiinnostaa kun pannaan :))
-keinovaginamies-
- Anonyymi00019
Oho...On tullut pelattua säbää kuvaajan kanssa. Tainnut vaihtaa harrastusta.
- Anonyymi00020
Ai oikein säbää...tapa junttipentu itsesi.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Salibandyä, sählyä....säbää... Elä sentään henkseleistäs irtoa patu!
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Uli uli. Vitun peruskakara mullisaukko.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mene juntti töihin.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tapa pummi itsesi.
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sä oot pummi joka elää mun verorahoilla.
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Vittu mikä kelapummi ja pelle.
- Anonyymi00027
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ärsyttävä persenaama luulee olevansa fiksu.
- Anonyymi00028
Anonyymi00021 kirjoitti:
Huoooraaaa mode kiljuuuu.
- Anonyymi00029
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kuole pedofiili kuole
- Anonyymi00030
Anonyymi00021 kirjoitti:
Voiko noin junttiääliötä olla olemassa?
- Anonyymi00031
Anonyymi00021 kirjoitti:
Voiko tosiaan kakaran älykkyys olla noin alhainen.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Voiko tosiaan kakaran älykkyys olla noin alhainen.
Kohtahan sulla poksahtaa joku verisuoni päästä...
Rauhoitu ihmeessä.... - Anonyymi00034
Anonyymi00020 kirjoitti:
Noh noh pojat,
Tämä on kauneusketju.
-keinovaginamies- - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Noh noh pojat,
Tämä on kauneusketju.
-keinovaginamies-Simitillä iski kiljuangsti päälle.
- Anonyymi00047
Anonyymi. Persepaska tärisee ja häpee omaa nimeään. Vittu se on umpijuntti persepaska Keravalta.
- Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
Anonyymi. Persepaska tärisee ja häpee omaa nimeään. Vittu se on umpijuntti persepaska Keravalta.
Luuletko sinä, että tuo sinun sekoilu mitään toimittaa?
Laita jo korkki kiinni ja aamulla menet hoitoon. Taitaa olla sellainen kuuri taas päällä, että kohta jossain napsahtaa. Anonyymi00020 kirjoitti:
Jos nyt oikein ymmärsin, niin savon mies on joskus pelannut tuon hurvidtä valokuvan ottajan kanssa salibandya eli säbää.
Ja toteaa, että salibandy tainnut vaihtua valokuvaukseen.Tökstöksnöö kirjoitti:
Jos nyt oikein ymmärsin, niin savon mies on joskus pelannut tuon hurvidtä valokuvan ottajan kanssa salibandya eli säbää.
Ja toteaa, että salibandy tainnut vaihtua valokuvaukseen.Hirvistä. Nyt ei kyllä sanoja osaa enää kirjoittaa oikein. 😅
Sormien motoriikka on joskus ihan villiä, kun sitä ei ole.- Anonyymi00058
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja toteaa, että salibandy tainnut vaihtua valokuvaukseen.Kyllä vain. Oikeastaan pelasin lähinnä vastaan. Mutta pelasin kyllä. Hän on sittemmin muuttanut etelään päin.
Ihan hyvä kuvaha toi on, mutta pikkusen tuli 🤮 olo.
Mutta kaunista mä nään melkein joka päivä. Jos näkee just hienoon maiseman tai tehtaan. Ette usko kuinka joutu haukkoon henkee, kun kesällä pitkin ruotsia ajeli. Se on semmone sähkömyrsky aivoissa ja koko järjestelmä mullistuu, että varmaan viimenen hetki tässäkin elämässä on juuri jonku upeen maisema edessä. Varmaa joku aortta repaa tai aivoissa, mutta se on sen arvosta.- Anonyymi00040
Erikoista. Meitä on moneen junaan.
Ihmettelen mikä siinä yrjöttää, kun kauniit ja uljaat suomen luonnon vapaat eläimet toteuttavat viettejään kauniissa valossa?
Tuossahan ollaan elämän alkulähteillä.
-keinovaginamies- Anonyymi00040 kirjoitti:
Erikoista. Meitä on moneen junaan.
Ihmettelen mikä siinä yrjöttää, kun kauniit ja uljaat suomen luonnon vapaat eläimet toteuttavat viettejään kauniissa valossa?
Tuossahan ollaan elämän alkulähteillä.
-keinovaginamies-Siis kuvahan itsessään on upee.
Mutta elämän alkulähteet: No tilanne varmaan normalisoituisi, jos synnyteltäs vähä enempi. Tää seksin kauneus aukeisi meille ihmispoloille. Nythän se on kaupallistettu, irrotettu aluperäisestä asiayhteydestä.- Anonyymi00041
JeroP kirjoitti:
Siis kuvahan itsessään on upee.
Mutta elämän alkulähteet: No tilanne varmaan normalisoituisi, jos synnyteltäs vähä enempi. Tää seksin kauneus aukeisi meille ihmispoloille. Nythän se on kaupallistettu, irrotettu aluperäisestä asiayhteydestä.Niin, eläinten kohdalla tuskin edes puhutaan seksistä, vaan se on pelkkä kiima ja viettien toteutusta. Luonto on luonut eläimille kiima-ajat, jotta laji jatkuu.
Ihmisen yhteydessä näen seksin huomattavasti laajempana ja yksilön kannalta jopa merkittävämpänä seikkana, kuin vain pelkässä lisääntymistarkoituksessa.
-keinovaginamies- - Anonyymi00059
JeroP kirjoitti:
Siis kuvahan itsessään on upee.
Mutta elämän alkulähteet: No tilanne varmaan normalisoituisi, jos synnyteltäs vähä enempi. Tää seksin kauneus aukeisi meille ihmispoloille. Nythän se on kaupallistettu, irrotettu aluperäisestä asiayhteydestä.Vastalause! 😄
Ei ole totta, että seksillä olisi vain kaksi tarkoitusta, siis että se liittyisi vain:
1) lisääntymiseen
tai
2) kaupallisuuteen.
🦄
Luonto tarjoaa kauneutta joka päivä, kun vain muistan vilkaista ympärilleni. Tänäaamuna jäniksen roikale istui autoni vieressä natustamassa ruohoa, ihan kuskin oven edessä. Hitaasti kun menin autolle, niin pupu siirtyi yhtä laiskasti pari metriä sivummalle jatkamaan aamiaista, ei säikähtänyt edes auton käynnistystä.
En kai minä kovin visuaalinen ole, luulisin.
Et yleensä ota kuvia tuollaisista hetkistä, tyydyn vain elämään siinä ajassa ja nauttimaan niistä muutamista hetkistä sellaisenaan. Ja liki poikkeuksetta kun kuvan nappaa, niin ei se tee alkuunkaan oikeutta tilanteelle, vain harvoin tulee onnistuttua otoksissa.- Anonyymi00049
Niin kait se on.
Olipa vielä lapsen mieli, niin osaisi päivitellä enemmän. Tuollaisessa pentukoirassa sen huomaa, kuinka kaikki on vielä uutta ja ihmeellistä. Nykyään täytyy olla joko hyvä keli tai erikoisempi valo, jotta tulee itse ihmeteltyä.
-keinovaginamies-
- Anonyymi00042
Kyllä, olen monesti en vain nähnyt, olen myös kuullut jotain kaunista ja tunteellista. Mieliin menevää ja kokemuksisista kumpuavaa, sellaista jota haluaisi kokea vielä ainakin kerran. Kohdata ihmisen joka tekisi taas "kaikesta kaunista"...ei vain "meistä".
https://www.youtube.com/watch?v=7zSedJKgXKc&list=RD7zSedJKgXKc&start_radio=1
AV- Anonyymi00051
Ainahan voi unelmoida :) Täytyy myöntää että ihan noin romantikko en kyllä ole. Enemmän silmillä elän kuin korvilla tai sanoilla.
-keinovaginamies-
- Anonyymi00043
Pinterestissä ihania, tyköistuvia, koristeellisia vaatteita, jotka vaativat korkeatasoista käsityötaitoa.
Erityisesti viehättää vintage 60-luvulle asti.- Anonyymi00052
Kukin tykkää mistä tykkää. Minusta malli tekee vaatteen :) Saa ymmärtää miten tahtoo.
-keinovaginamies-
- Anonyymi00054
En pidä kuvaa visuaalisesti kauniina. Se ei herätä sellaisia tuntoja. Minulle se näyttäytyy ilman lupaa otettuna kuvana. Olkoonkin, että on vain kyse eläimistä.
Se että sattuu vahingossa paikalle ja saattuu kiihtymään eläimellisestä leikistä, on toki normaalia. Se että ottaa kuvia ja jakaa otoksia kaikille, ei mielestäni ole kaunista.
Eikö meillä muka ole jo riittävästä lähteitä innostaa seksuaalisesti ylivirittyneitä kaikesta. - Anonyymi00055
Olipa upea kuva!
Ihan jatkuvasti näkee jotain kaunista. Tänä kesänä huomasin, miten kauniita kukkia tienpientareilla kasvaa. En ole koskaan aiemmin ollut erityisen kiinnostunut kukkasista.
Talon nurkalle nousi alkukesästä ruskoliljoja. Häkellyttävän upeita!
Nöf 🐷 - Anonyymi00056
Tuli mieleen jotain pysäyttävää.
Yli-Mäyryn työt.
Vilma Kyllä tuo mustamarja-aronia pensasaita näyttää ihan kivalta syysväreissä, muuta kaunista syksyssä ei sitten olekaan :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781270
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️48975Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?17903- 71837
- 82811
- 151754
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk40742- 68741
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80729Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21677Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m121615Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k203608- 59601
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail115555Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet185538- 90528
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline123520- 95510
Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18510YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25476