Nyt on vuosi 2026 !!!!!
Väität Paavalin olleen Jeesuksen 12. apostoli monta vuotta ennenkuin Jeesus edes oli aloittanut toimintaansa !!!!!
Ja sinun tarinoihisi meidän pitäisi uskoa ?????
Olet 2. Spede !!!!!
OLET HASSU HAUSKUTTAJA !!!!!
Paavali, Jeesuksen 12. apostoli - jo yli 2000 vuotta sitten ??? Olet itse 2. Spede !!!
28
<50
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
2000 v. sitten, Jeesuksen olisi pitänyt olla vasta 26 vuotias.
Kuinka kauan Jeesus ennen ristiinnaulitsemistaan ehti toimia?
Kuollut:
Jeesus[b] (noin 4 eaa. – 30 tai 33 jaa.)
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jeesus
26 v. -3 v. = 23 v.
"yli 2000 vuotta sitten"
Kuinka monta vuotta on yli 2000 v. ?
10 v. ?
23 v. - 10 v. = hmm?
Aloittiko Jeesus 13 vuotiaana pikkupoikana, jo vuonna 0 toimintansa? - Anonyymi00002
APOSTILKSI valittu jo äitinsä kohdusta alkaen. Joten laskepas uusiksi.
Paavalin 1. kirjeestä Galatataisille.
Paavali oli apostoliksi valittu "äitinsä kohdusta" saakka.
"Olettehan kuulleet minun entisestä vaelluksestani juutalaisuudessa, että minä ylenmäärin vainosin Jumalan seurakuntaa ja sitä hävitin
14 ja että edistyin juutalaisuudessa pitemmälle kuin monet samanikäiset heimossani ja ylen innokkaasti kiivailin isieni perinnäissääntöjen puolesta.
15 Mutta kun hän, joka äitini kohdusta saakka on minut erottanut ja kutsunut armonsa kautta, näki hyväksi
16 ilmaista minussa Poikansa, että minä julistaisin evankeliumia hänestä pakanain seassa, - Anonyymi00003
Ja kuinka monta vuotta Jeesuksen ristiinnaulitsemisen jälkeen fariseus Saulus näki sen salaman ja kuuli sitä ukkosen jylinää?
Jeesuksenhan täytyi olla vielä kapaloissaan,jos edes syntynytkään, jos jo silloin olisi valinnut hänet 12. apostolikseen.
Edes Walt Disney`llä ei ollut noin vilkasta mielikuvitusta, kuten täällä eräällä sanasepolla.. sepällä.- Anonyymi00004
Apostolin VALINTA = Ennen syntymää, äitinsä kohdusta.
On eri asia kuin apostolin TOIMINTA.
Tervejärkiset sen tajuaa, kaikki eivät.
Paavalin apostolivalinta oli kirjattu Jumalan valtakunnan asioihin, ennen aikojen alkua jo.
Kun Jeesus teki praktisen valinnan, se oli ennalta valinnan näkyvä vaihe.
Tervejärkiset voivat tajuta, pimeä saatanan pilkkaaja on pimeässä.
Pimeässä ei musta kissa ja valkoinen kissakaan erotu...
Mutta? Jos aloittaja näkee jonkun "Speden"? Sellainen harhaisuus, hallusinaatio todistaa, että mikään muukaan asia ei ole realiteettistatuksen tilassa. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Paavalin apostolivalinta oli kirjattu Jumalan valtakunnan asioihin, ennen aikojen alkua jo.
Mutta? Jos aloittaja näkee jonkun "Speden"? Sellainen harhaisuus, hallusinaatio todistaa, että mikään muukaan asia ei ole realiteettistatuksen tilassa.Kun saatana totaalisesti pimittää ihmisen, tulos on juurikin niin säälittävä kuin tämä Maksettu palkkaherjaaja meille JOKA PÄIVÄ todistaa.
Kaikki tajuvat, mikä ja millainen on saatana, perkele, paholainen.
Se voi olla joillekin valoksi, avuksi Varoitukseksi, - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mutta? Jos aloittaja näkee jonkun "Speden"? Sellainen harhaisuus, hallusinaatio todistaa, että mikään muukaan asia ei ole realiteettistatuksen tilassa."Tervejärkiset sen tajuaa, kaikki eivät."
No tulihan se tunnustus sieltä.
"pimeä saatanan pilkkaaja on pimeässä."
Jaaha, että saatanan pilkkaajana olen pimeässä?
Mutta sinä sen vastakohtana saatanan kehujana et itse pimeässä ole?
OHHOH! Vai et? - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
"Tervejärkiset sen tajuaa, kaikki eivät."
No tulihan se tunnustus sieltä.
"pimeä saatanan pilkkaaja on pimeässä."
Jaaha, että saatanan pilkkaajana olen pimeässä?
Mutta sinä sen vastakohtana saatanan kehujana et itse pimeässä ole?
OHHOH! Vai et?SInä olet saatanan agenttina, Maksettuna tekijänä. Pimeässä. Jos olisit Valossa?
Kaikki eivät ole "saatanan kehujia" saati agentteja. Toiset ovat varoittajia saatanan juonien infoajia.
- Anonyymi00006
Raamatun ilmoituksen mukaan Paavalissa oli Saatanan enkeli,
ei Jumalan hyvä enkeli.- Anonyymi00008
Ei voinut tehdä parannusta.
Room. 7:19
Sillä hyvää, jota minä tahdon, en minä tee, vaan pahaa, jota en minä tahdo, teen minä. - Anonyymi00010
Näin on, eikä 2. Spede sitä joko ymmärrä, tai ei ole ymmärtävinään.
Saatana-sanaa vain ahkerasti viljelee.... hmm?! - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Saatana-sanaa vain ahkerasti viljelee.... hmm?!(p.s. outo tyyppi on!)
- Anonyymi00012
MISSÄÄn Raamatussa ei ole sanaa, että Paavalissa olisi ollut "saatanan enkeliä."
'
Ei todistetta.
Mutta niin totta kuin Jumala elää, Sinussa on saatanan täysi voima. Olet saatanan sitoma, pimittämä. Olet orja, säälittävä. Valheiden läpitunkema.
Voi tuollaisen osaa. Jeesus sanoi Juudaksesta: "Olisi parempi kuin ei olisi syntynytkään..." - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Saatana-sanaa vain ahkerasti viljelee.... hmm?!Täällä ei ole näkynyt kirjoittajan 2. Spedeä? Joten kyseessä on aloittajan mt-ongelmiin liittyvä näköharhaisuus. Saatanan pimittämä pää ei toimi ihan parhaiten.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Täällä ei ole näkynyt kirjoittajan 2. Spedeä? Joten kyseessä on aloittajan mt-ongelmiin liittyvä näköharhaisuus. Saatanan pimittämä pää ei toimi ihan parhaiten.
Äkäpussi olet! (30.9.2026)
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
(p.s. outo tyyppi on!)
Siis aloittaja? Joka Spedeäkin näkee? Tuollaiset oireet ovat vakavan häiriön merkkejä. Syndrooma vahvistuu.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Siis aloittaja? Joka Spedeäkin näkee? Tuollaiset oireet ovat vakavan häiriön merkkejä. Syndrooma vahvistuu.
Älä revi paitaasi! (30.9.2026)
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=3PbMo2KrZ28 (30.9.2006)
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Äkäpussi olet! (30.9.2026)
Mikäs purkaus tuo nyt oli? Onko sillä äkäpussikin, mitä se oikein näkee?
- Anonyymi00020
Paavali oli tappaja luonnoltaan, ei tehnyt koskaan todellista parannusta. Turha oli potkia Saatanan enkeliä vastaan. Nautti pahoista töistään.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.
Sillä hyvää, jota minä tahdon, en minä tee, vaan pahaa, jota en minä tahdo, teen minä.
Paavalin seuraajaksi ei pidä alkaa. - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Paavali oli tappaja luonnoltaan, ei tehnyt koskaan todellista parannusta. Turha oli potkia Saatanan enkeliä vastaan. Nautti pahoista töistään.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.
Sillä hyvää, jota minä tahdon, en minä tee, vaan pahaa, jota en minä tahdo, teen minä.
Paavalin seuraajaksi ei pidä alkaa.Mitä yhteistä on Kristuksella ja Beliarilla?
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Paavalin seuraajaksi ei pidä alkaa.Paavalin yletöntä naisvihaa en voi hyväksyä ja se hänen naisvihansa ei hänelle ole voinut tulla Jumalalta.
Miehenä itse rakastan ja kunnioitan naisia.
- Anonyymi00014
Usko hyvä juttu, kanattaa tosiaan tulla uskoon. Ei tule hulluutta puuttumaan.
- Anonyymi00022
Lahkolaisten käännyttämällä aikaansaatuun harhaoppiseen uskoon
ei kenenkään pitä tulla.
Te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette! - Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Lahkolaisten käännyttämällä aikaansaatuun harhaoppiseen uskoon
ei kenenkään pitä tulla.
Te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!Psykologinen päänusko tulee kuulemisesta käännyttämisen vaikutuksesta.
Ihminen saadaan käännyttämälä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.
- Anonyymi00023
Molempien Saulien kohtalo oli ihan samanlainen.
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.- Anonyymi00024
Ei lähtenyt paha henki pois Paavalista, vaikka sitä kolme kertaa pyysi.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. - Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei lähtenyt paha henki pois Paavalista, vaikka sitä kolme kertaa pyysi.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.Paha äkkikuolema Roomassa. Ei siihen liittynyt mitään armoa.
Saatanan enkeli viimeisteli tehtävänsä.
- Anonyymi00028
Pyhän Hengen pilkkaa, on herjata Hengen miestä saatanan palvelijaksi kuten fariseukset tekivät Jeesukselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4421723Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan951156Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63889Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43793Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49788Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11763- 123763
- 60740
- 39739
- 61707
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o37627- 50626
- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92556
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49547- 51532
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518