Olin kuin funky townissaa, Uuves Jerusaalemiis oisin jo ollunnaa käveskelemäs.
Kävely oli helppoa, innostunutta, tylsähköä, war horsemaista leuka hivenen kohoksel.
https://www.youtube.com/watch?v=uE-itlGNap4&list=RDuE-itlGNap4&start_radio=1
Miksi sitten kävelsin näin pitkään? Siihen saat vastauksen kun kysyt tekoälykseeltä 192minuutiksen kävellyksen yhtäkestoisiiksisena terveellisteisyysvaikutusta, mikä siitä seuraa.
Ihahaaastikkaasti, ja ihanaaaasti,
Selef "WAR HORSE" Urge
Kävelin tänään kertaakaan pysähtymäksittä 192min
15
<50
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Onneksi olkoon, poju.
https://www.youtube.com/watch?v=IjpyvJA6lE8&list=RDIjpyvJA6lE8&start_radio=1- Anonyymi00002
Miksi onnittelet itseäs?
- Anonyymi00003
Kiitoksija, puhuin kielilläkin tänään lähes 10min putkeen ja ansaitsin 30000euroaa myyntikaupan tiimoilt.
Se tapahtui kävelyksen aikana, kielil puhumiseni.
Voittoisana kohti ylöstempausta, kohti Jeesusta,kauvaksi, kohti ilon juhlaa, kohti autuutta ikuisteellista, sitä oottettuista hetkeä ajassa kohjen lihaksikkain askelin takaskin maan päälle palaksistellisteellisten 7years after that häppööning,
Selef Urge - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kiitoksija, puhuin kielilläkin tänään lähes 10min putkeen ja ansaitsin 30000euroaa myyntikaupan tiimoilt.
Se tapahtui kävelyksen aikana, kielil puhumiseni.
Voittoisana kohti ylöstempausta, kohti Jeesusta,kauvaksi, kohti ilon juhlaa, kohti autuutta ikuisteellista, sitä oottettuista hetkeä ajassa kohjen lihaksikkain askelin takaskin maan päälle palaksistellisteellisten 7years after that häppööning,
Selef UrgeAi kiitos kun paljastin sinut jotta pääsisit puhumaan lisää lempiaiheestasi: itsestäsi itsekkyydessä
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ai kiitos kun paljastin sinut jotta pääsisit puhumaan lisää lempiaiheestasi: itsestäsi itsekkyydessä
En mä siitä kiittänyksinyt vaan onnitteluista.Harvemmin mua kukaan onnittelee, mutta toisinaan kylläkin niinkin käy, nyt voisin varmaaan onnitella itteenikin , olenhan uskossa Jeesukseen , onnitella siitä että olen menossa kohti ylöstenpaukseen pääsyy.
Kommenttisi puolesta päättelen, että olet uuvestsyntymätön, eikö niin?
Selef Urge - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
En mä siitä kiittänyksinyt vaan onnitteluista.Harvemmin mua kukaan onnittelee, mutta toisinaan kylläkin niinkin käy, nyt voisin varmaaan onnitella itteenikin , olenhan uskossa Jeesukseen , onnitella siitä että olen menossa kohti ylöstenpaukseen pääsyy.
Kommenttisi puolesta päättelen, että olet uuvestsyntymätön, eikö niin?
Selef UrgeYlöstempaus on edelleenkin jesuiittojen keksimä VALHE. Täällä pysytte kaiken (aiheuttamanne) ahdistuksen keskellä, kuten kaikki muutkin, ellei kuolo korjaa kesken kaiken.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ylöstempaus on edelleenkin jesuiittojen keksimä VALHE. Täällä pysytte kaiken (aiheuttamanne) ahdistuksen keskellä, kuten kaikki muutkin, ellei kuolo korjaa kesken kaiken.
Kävelin äsken 197 min täysin kertaakaan pysähymättä ja k-kaupassa ostin poppmies smoky inferno sipsikkyys pussikkuuven, jossa lukee tekstillisyys:smoky taste and extremely hot. Avasin pussin ja maistoin arkaillen, mutta nyt ittetunto nousikin kun huomaan tämän kestäväni tosi hyvin, olen tulisenpaakin poppamieheltä joskus sipsikkyyttä maistellunna, jossa oltiin ihan oikeesti ihan siinä mielekkyys sietokyvyksikkyys rajapinnassa.
Luulin tätä tulisemmaksi kun pussissa on 5 chilipalkoo, joista punasoitu 4 palkoo punasellisuuveks 5 maksimikseesta. Ylöstenpaus on positiiv inen juttu kristityille, eihän kaiki ihmiset siihen pääse, vain suhteellisen piskuinen lauma verrattuna koko maajilmanlaajuiseen kaikki-ihmisistiseen suurlaumaan. Järkimies puhuu järjekkäästi ylöstenpauksesta järkevyyksijä ym järjittävyyksii:
https://www.youtube.com/watch?v=I6LFzgB-qNg
Tosi mies totisesti,
Selef " totinen sietokyvykkäällinen kova nöyrällisöity mies " Urge
- Anonyymi00006
hyvää kunnolle sian kävellä välillä
- Anonyymi00015UUSI
Kylä, pikku jaloittelu tekee tosi paljon terää niin mielen kuin kehon positiivisuus vaikutuksille, tekoäly kertoo:
" 197 minuutin (3 tuntia 17 minuuttia) keskeytymätön kävely on kova suoritus, joka tyhjentää energianvarastot ja haastaa henkisen kanttisuuden. Tämän mittaisen "non-stop"-marssin jälkeen kovan sällimiehen kehossa ja mielessä tapahtuu selkeitä, fysiologisia ja psyykkisiä muutoksia."
Tekoäly
mit,
Selef Urge
- Anonyymi00007
Siitä voi seurata yhtä ja toista, riippuen kävelijän kunnosta yms.
- Anonyymi00008
kävele seuraavaksi 192km pysähtymättä.
- Anonyymi00013UUSI
Kävelin 192km sijasta 197min, kiitos kävelymatkaehjotuksesta, kävelen aina vaan aikaa seuraillen, en ollenkaan matkamittaisuuksijen mukaan.
Sankarillinen mies,
Selef Urge
- Anonyymi00010UUSI
Mene töihin ja lopeta leikkiminen.
- Anonyymi00012UUSI
En mee kun oon jo, enkä lopetallisoi.
Selef Urge
- Anonyymi00014UUSI
Menitkö Itäkeskukseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2371471Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2821043Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan94814Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48723- 110619
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27585Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 41491
- 32481
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48465Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain77451- 32429
- 28420
- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381