Eläimetkin saa paremman kohtelun.
Tämä Christa Pike jäi henkiin just ja just kahden ruiskeen jälkeen. Suhmurointia. Ja nyt pidetään hengissä,että voisi uudestaan yrittää teloittamista. Eikö hän rangaistuksensa jo ole kärsinyt 30 vuoden aikana. Vrt suomen käytäntö vastaavassa tilanteessa. Ensikertalainen pääsee puolikkailla ja nuorena vielä vähemmällä.
Tämä on tosi ikävää tämän naisen kannalta.
Ihmiset ja lainlaatijat on hirviöitä.
Olen kuolemantuomioita vastaan
36
182
Vastaukset 36
- Anonyymi00001UUSI
turha ihminen maan päällä. tap paja. heti kuula kalloon ku jäi kii
- Anonyymi00015UUSI
Turhat ihmiset käy omiesa kimppuun.
- Anonyymi00002UUSI
On minusta uskomatonta että ”kehittyneissä” valtioissa on tämmöistä tällä vuosituhannella. Pelottava paikka tuo ameriikan yhdysvallat.
- Anonyymi00005UUSI
Se vaihtelee osavaltioittain. "Amerikan Yhdysvalloilla" EI ole yhtenäistä lainsäädäntöä.
Ja toisekseen esim. Japanissa on kuolematuomio. Sen kehittyneempää ja teknisempää sivistysvaltiota saa hakemalla hakea. Japanissa ei edes kerrota etukäteen teloituspäivää. Joku päivä vaan tullaan hakemaan vankikopista. - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se vaihtelee osavaltioittain. "Amerikan Yhdysvalloilla" EI ole yhtenäistä lainsäädäntöä.
Ja toisekseen esim. Japanissa on kuolematuomio. Sen kehittyneempää ja teknisempää sivistysvaltiota saa hakemalla hakea. Japanissa ei edes kerrota etukäteen teloituspäivää. Joku päivä vaan tullaan hakemaan vankikopista.sivistys valtio tämä on varmaan joku satiiri huumorin pätkä
- Anonyymi00003UUSI
Olen periaattessa kuolemantuomiota vastaan, mutta täysin selvissä tapauksissa joissa on käytetty äärimmäistä julmuutta ja väkivaltaa olisi mielestäni oltava mahdollisuus siihen kaikkein ankarimpaan tuomioon.
Henkilö joka on valmis tappamaan toisia mielestäni samalla luovuttaa oikeuden pitää omansa.
Minusta se mahdollisuus pitää olla olemassa. Täytyisi vain olla täysin kiistattomat todisteet, pelkkä todistajien sana ei mielestäni riitä.
Eri asia on se, että USA:ssa ei saatu tätä tässä tapauksessa toteutettua mitenkään inhimillisesti.- Anonyymi00035UUSI
Yhdysvalloissa kuolemanrangaistus on edelleen voimassa 27 osavaltiossa sekä liittovaltion tasolla ja asevoimissa.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Yhdysvalloissa kuolemanrangaistus on edelleen voimassa 27 osavaltiossa sekä liittovaltion tasolla ja asevoimissa.
23 osavaltiota lopettaneet toiminnan eli enemmistö kannattaa toimintaa.
- Anonyymi00004UUSI
Nainen on ollut nuori tapauksen tehdessään. Ei ole osannut käsitellä mustasukkaisuutta ja on sairas. On aika brutaalia ja keskiaikaista touhua. En hyväksy.
- Anonyymi00006UUSI
Se jos sinä et sitä hyväksy, ei muuta jonkin valtion toimia
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sherloc 🤭
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei. Mutta tiesin ettei onnistu.
- Anonyymi00007UUSI
Älä tapa. Tappaja ei saa tappaa ja tappajaa ei saa tappaa. Muita keinoja pitää käyttää.
Suomessa saa tehdä melkein mitä tahansa
Lievät tuomiot esim. raiskaajille . Vrt Yhdysvallat.- Anonyymi00024UUSI
Niinmpä, kun tappaja tapetaan, tulee tappajistakin samalla tappajia!!
- Anonyymi00008UUSI
Annan välittömästi armoa teini-ikäiselle muka murhaajalle, joka oli arvatenkin syyntakeeton tekohetkellä
- Anonyymi00009UUSI
Voi olla kyseessä liskohenkilöt, koska ihmisiksi niitä en mainitse, kun eläimetkin saavat näköjään paremman kohtelun kuin ihmiset. Esimerkiksi nurmikon muuttaminen niityksi jne saavat nämä liskohenkilöt enemmän ruokaa sitten lisääntyvistä hyönteisistä ja ötököistä.
- Anonyymi00013UUSI
En kannata. Sen toimeenpanija ei ole yhtään parempi kuin murhaaja. Murha kuin murha.
- Anonyymi00014UUSI
Luulen että tämä Piken porukka surmasi silloisen uhrinsa aikamoisessa huume huuruissa, Pikeltä löytyneitten uhrin osien perusteellakin.
Ainetta pääsi ohi suonen käsivarteen ja siksi teloitus ei onnistunut. Pyöveli olis kyllä onnistunut.
Anders Behring Breivik surmasi norjassa 77 ihmistä, eikä se saanut siitä kuolemantuomiota. Anoi hiljattain vielä vapautusta!
Putinkin on surmannut ja surmaa koko ajan säälimättä ihmisiä, eikä se ole saanut siitä tuomiota. Samoin Trump ja Netanjahu.- Anonyymi00016UUSI
Nyt menee puurot ja vellit sekasin.
Et voi verrata yksittäisiä rikollisia, jotka itse ovat myössurmanneet toisia, maitten johtajiin, sillä henkilökohtaisesti noista taas yksikään ei liene surmannut ketään, vaan antanut vaan käskyn sotia. - Anonyymi00018UUSI
Aivan. Kännissä toisen päälle ajaminen tekee tuomiosta suuremman, mutta huumehuuruissa olemisen pitäisi lieventää murhatuomiota vai? 🙃
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Nyt menee puurot ja vellit sekasin.
Et voi verrata yksittäisiä rikollisia, jotka itse ovat myössurmanneet toisia, maitten johtajiin, sillä henkilökohtaisesti noista taas yksikään ei liene surmannut ketään, vaan antanut vaan käskyn sotia.Tuo taas on pelkkää saivartelua, jos ymmärrät!
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Aivan. Kännissä toisen päälle ajaminen tekee tuomiosta suuremman, mutta huumehuuruissa olemisen pitäisi lieventää murhatuomiota vai? 🙃
Kyllä yleensä kaikki muutkin olosuhteet ja asiat lieventää tuomiota tai lisää sitä. Syyntakeeton vaikka lieventää.
- Anonyymi00017UUSI
Jotenkin ristiriitaista tämä kuolemantuomion vastustaminen. Vastustajien mielestä on ok murhata toinen lakia noudattamatta mutta lakia noudattaen ei. Ja mitähän mahtaisi olla mielipiteet, jos murhattu olisi teidän omainen?
- Anonyymi00020UUSI
Sivistysvaltiot kuten Japani yhä ä säilyttää kuolemantuomion. Samoin Yhdysvalloissa onneksi se on yhä tietyissä osavaltioissa.
Minä näen sen juuri kuten Hammurapin laeissa oli: silmä silmästä, hammas hampaasta - Anonyymi00040UUSI
Murhaaminen ei ole ole koskaan oikein.
Tosin kun tsauseskut ammuttiin tunsin pientä mielihyvää . Samoin natsisaksan pahimmat murhaajat jotka teloitettiin. Kansainvälisen oikeustuomioistuimen päätökset. Tämän perusteella voin sanoa etten ole absolut vastaan. Jos joku murhaisi läheiseni se olisi kauhea tapahtuma. Mutta en olisi vaatimassa murhaajan tappamista. Mutta kylläkin oikeudenmukaisen vankilatuomion.
- Anonyymi00021UUSI
Parempi tappaa pahoja ihmisiä, kuin miljardeja viattomia eläimiä.
- Anonyymi00023UUSI
Hyttynen voi ehkä tappaa maailmassa eniten, paitsi ihmisoletettu eniten omaa lajiaan.-sivu
- Anonyymi00022UUSI
Olen syvästi järkyttynyt että vieläkin joku katsoo oikeudekseen legitiimisti teloittaa jonkun ihmisen. Että on vielä joku Hammurabin laki jota noudatetaan.
- Anonyymi00026UUSI
Olisin tuossa kiinnostunut viimeisestä ateriasta
- Anonyymi00027UUSI
Mikähän mahtoi olla?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mikähän mahtoi olla?
https://www.independent.co.uk/bulletin/news/christa-pike-execution-last-meal-tennessee-b3059056.html ei halunnu mitään
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
https://www.independent.co.uk/bulletin/news/christa-pike-execution-last-meal-tennessee-b3059056.html ei halunnu mitään
Saisit syödä itse sekin edestä
- Anonyymi00032UUSI
Niin minäkin olen, mutta esim Ted Bundyn tapauksesta tunnen pienoista mielihyvää, sillä ko tyyppi edustaa sellaista haittalajia, joka luottaa pahan ihmisen moukan tuuriin, joka kuvittelee puhuvansa itseensä tilanteesta kuin tilanteesta pois tai odottaa tässä tapauksessa kirjaimellisesti katkeraan loppuun saakka että mystiset voimat tulee ja pelastaa pskiaisen. Fry Ted fry
- Anonyymi00033UUSI
Niin, Bundynhan epäiltiin raa’asti murhanneen jopa 80 naista. Ja hänethän on jo teloitettu.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Niin, Bundynhan epäiltiin raa’asti murhanneen jopa 80 naista. Ja hänethän on jo teloitettu.
Kyllä. Yritti vielä pelata peliä omaisten kustannuksella, että saattaa kertoa uhrien hautapaikkoja. Mutta omaiset sanoi, ukko uuniin mieluummin. Oikein
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kyllä. Yritti vielä pelata peliä omaisten kustannuksella, että saattaa kertoa uhrien hautapaikkoja. Mutta omaiset sanoi, ukko uuniin mieluummin. Oikein
Eli kiitos setä spleinaamisesta. Oli metatekstiä lokapojat oyn kollektiivisella ajattelulle
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3561438Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan79987Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.84905Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61833Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49728- 121705
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38692- 49658
- 50616
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10568- 30567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
- 32531
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48525En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33518Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84495- 41492
- 80470
- 48459