https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6e250003-4228-49b4-b5b7-0c6c73120588?utm_source=rss
Yhdessä
Äänestä huhtikuussa
Suomeksi roska pois suomesta
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Rakkaus voittaa
- Anonyymi00003UUSI
Hanna-Kaisa Sokajärvi
·
Tarvitsen apua, minusta on tulossa äärioikeistolainen.
Kovasti haluaisin pysyä suvaitsevaisena, mutta maahanmuuttajat eivät tee sitä minulle helpoksi. Ihan jokainen keskustelu ja kohtaamiseni maahanmuuttajien kanssa on paljastanut minulle juuri niitä asioita, jotka kertovat ilmiöistä, joita meidän yhteiskuntamme ei tulisi hyväksyä, mikäli haluamme säilyttää tasa-arvon ja turvallisen maamme. Armeijasta luistaminen, sovitut avioliitot, huivien käyttö, perheen päämiehen valta, naisille ei voi antaa päätäntävaltaa, naista ei saa kätellä, moniavioisuus miehille on ok, systemaattista tavaran salakuljetusta Suomeen, rikollisjengit tulleet Ruotsista, ”Valloitamme Turun”, ”Ostin omakotitalon ja saan sen ilmaiseksi, Kela maksaa” jne jne. Päädyin taannoin jopa rikosilmoituksen päätteeksi sovitteluun, jossa maahanmuuttaja huusi:”Tulkaa vaan tuonne oikeustalon eteen, me ammutaan teidät!” Todistin silmilläni tuolloin, että viranomaiset eivät tehneet, saati sanoneet mitään ko. uhkaukseen, eikä myöskään kiistana olleeseen huijaukseen. Eilen ulkomaalainen pimu otti ”juoksukynnet” salongistani. Minä, lähes 60-vuotias isoäiti, jäin hänen vuokseen ylitöihin, passasin hänet edestä ja takaa kun oli siinä sitten kaikenlaista ongelmaa ja epäilystä, tarvittiin minulta huulikiiltoa ja vessataukoja kesken palvelun, ammattitaitoanikin hän kovasti epäili. Kolmannen vessareissun jälkeen tämä anorektinen hyväkäs juoksi ovesta ulos maksamatta. Taas saan alkaa rikosilmoitusta tekemään. Ja kun sitten avaan aamun uutiset, on Ranskassa mellakoita, väkivallan kohteena valkoiset. Suomessa 12-vuotias raiskattu vessassa. Jne.
Niin vakava kysymys, minkälaista terapiaa suosittelisitte, että pysyisin suvaitsevana? Mukaviin pelihetkiin en ryhdy enää, sen kortin pelasin jo, sillä todellakin, olen ollut suvaitsevainen. Kiitos vain, ei enää.
Lastenlastemme maailma tulee olemaan karu. - Anonyymi00004UUSI
Omni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4161677Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan931126Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63879Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43783Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49778- 123743
- 60740
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10738- 39709
- 61697
- 50626
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o36605- 34575
- 45567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92546
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 49503