🤔🤔🤔🤔🤔
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Ei kaduta elämän kokemusta kaikki. Tiedän jo ennästään eri ihmistyypit.
- Anonyymi00002
Ei tutustuttu.
- Anonyymi00018
mutta tämän kokemuksen valossa olisin voinut jättää törmäämättäkin.
- Anonyymi00003
Ei me olla tutustuttu, vain haruakseltansa kohdattu, senkin uppomirri.
https://m.youtube.com/watch?v=IUqBqpRe9pA - Anonyymi00004
Ei tietenkään söpö höppänä.
- Anonyymi00006
Tää on joku uus hahmo, tämä höppänä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tää on joku uus hahmo, tämä höppänä.
Sama söpö kuin ennenkin 🫂
- Anonyymi00005
Ei me olla oikeasti vielä tutustuttu, siten ei voi vielä erotakaan.
- Anonyymi00007
Ei todellakaan kaduta ❤️👩❤️👩
- Anonyymi00014
❤️🩷♥️
- Anonyymi00008
Treffit osatolla, kuvien perusteella valkkasit?
- Anonyymi00010
Joskus oon miettinyt, miten pienestä se oli kiinni, että edes tavattiin. Ja joskus, että olisi parempi, jos ei olisi tavattu.
Ja sitten toisinaan, että onni sentään, että tavattiin. Olen oppinut niin paljon, itsestäni ja siitä r-sanasta. Ja kasvanut paremmaksi ihmiseksi.- Anonyymi00012
Mutta minua et koskaan elämääsi tule saamaan!
- Anonyymi00016
Täällä pörrääkin vaan hyviä ihmisiä
- Anonyymi00017
Jo pelkästään tuo; on hyvä asia.
- Anonyymi00011
Todellakin kaduttaa, jos olet minua paljon nuorempi! Mutta emme koskaan edes tutustuneet kunnolla ja päätin etten halua tutustua sinuun koskaan! Koska en ole eroni jälkeen halunnut yhtäkään uutta ihmistä elämääni ja sitä sinun pitää kunnioittaa!
- Anonyymi00013
Kyllä, koska projektin aloittajat eivät osanneet ottaa huomioon ollenkaan sitä, etten ole eroni jälkeen koskaan halunnut uutta suhdetta kenenkään kanssa. He vain omavaltaisesti olettivat minun haluavan löytää uuden kumppanin! Ja kun noin vähin tiedoin jotain aloitetaan se menee varmasti pieleen! Ja kävi niin, että neljän ensimmäisen vuoden aikana oletin, että minulle etsittää uutta vakituista työpaikkaa ja kun sitä ei "löytynyt", niin aloin voida huonosti! Ja kaikki se esitys joka paikassa ahdisti monen vuoden ajan, koska siinä vaiheessa olin jo ymmärtänyt mistä on kyse ja siksi se esitys oli vuosien ajan täysin turhaa! Ja sitä on valitettavati vieläkin!
- Anonyymi00019
Kyllä koska, jos olisin saanut valita jatkanko töiden tekemistä minulle rakkaassa vakituisessa työpaikassa, vai valitsenko projektin, niin siihen olisi ollut vain yksi ja oikea vastaus: haluan tehdä töitä vakituisena työntekijänä juuri siinä työpaikassa niin kauan kuin se on mahdollista!
- Anonyymi00020UUSI
Siinä työpaikassa oli aivan ihanat työkaveritkin, silloin kun aloin tehdä siellä töitä olin aivan liikuttunut siitä kuinka ihanaa voi työnteko olla!
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Siinä työpaikassa oli aivan ihanat työkaveritkin, silloin kun aloin tehdä siellä töitä olin aivan liikuttunut siitä kuinka ihanaa voi työnteko olla!
Ja nyt on näytetty toteen se, ettei projekti ole saanut mitään hyvää aikaan! Se ei sopinut minulle koskaan henkisesti, koska olen erityispiirteinen! Ja koska olen riittävän älykäs, sen saman asian toisto vuodesta toiseen oli aivan älytöntä! Ihan kuin olisin ollut joku pikkulapsi, jolle jatkuvasti toistetaan samaa asiaa vuodesta toiseen! Todella huonosti toteutettu projekti! Ja se mikä olisi ollut todella tärkeää, projektille olisi pitänyt asettaa aikaraja sen loppumiselle! Viimeiset kuusi vuotta ovat olleet täysin turhia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4421723Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan951156Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63889Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49798Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43793Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11773- 123763
- 60740
- 39739
- 61707
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o37627- 50626
- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49557- 92556
- 52536
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518