ja sun tehtävä olis palata polkua takaisin ja mennä siihen kohtaan esun elämässä missä joskus valitsit väärin, niin mitä
sanoisit
tekisit
Entä jos sun tehhtävä, meidän kaikkien tehtävä ois mennä elämässä takaisin ja valita oikein.
Niin, sitä passaa miettiä.
Jos ajatellaan rakkauselämää
15
222
Vastaukset 15
- Anonyymi00001UUSI
Ei ole sellaista.
- Anonyymi00002UUSI
Todennäköisesti en tekis mitään erilailla. Elämä lyö turpiin joka tapauksessa niin hyvä se on tietää mitä on tulossa :D.
- Anonyymi00003UUSI
Jos ajatellaan loogisesti, ei ole järkeä palata täsmälleen samaa reittiä takaisin ja toistaa ikäänkuin samat virheet; paremminkin kaartaa kaaressa takaisin päin. Tavallaan mennä elämässä samalla eteenpäin ja taaksepäin.
- Anonyymi00004UUSI
🤦
- Anonyymi00005UUSI
Olisi kiva tietää miten meidän suhde olisi tänä päivänä jos olisin laittanut silloin lapsena kohdatessa sulle kirjeen missä olisin kertonut osoitteeni. Kirjoitit nimesi ja osoitteesi mustekynällä ruutupaperin paikalle. En uskonut nimesi olevan oikea, koska etunimesi ja sukunimesi olivat niin vieraita ja ne liittyivät aiheeltaan osoitteeseen. Kysyin isältäni onko se oikea, isä sanoi että voi olla, silti en vastannut. Ja nyt epäilen että me kohdattiin aikuisena, minä rakastuin suhun ja sinä sanoit ei vaikka tunsin meidän välillä olevan kemian. Olen koittanut etsiä sitä lappua lapsuuden papereista, en ole löytänyt, toivoisin että löytäisin, niin saisin tietää oliko se totta vai kuvitelmaa, että kohdattiin uudestaan..
- Anonyymi00006UUSI
Jos olis ihan pakko palata, niin taitaisin mennä...................
Viime vuoden marraskuuhun........
https://youtu.be/1yuVOok3lDM?si=Q91ToziiPtW6SX0t
Rakkaus asioiden suhteen en kylläkään...........
Koska en oo valinnut väärin............... - Anonyymi00007UUSI
Ei voi olla yksi kohta vaan useita. Myöhemmässä kohdassa on voinut vielä korjata aikaisemman virheen.
Se eka virhe on voinut kasvattaa ja siksi myöhemmin ois voinut suhde toimia paremmin. Jos siinä neljännessä kohdassa ois toiminu oikein.
On lottovoitto syntyä Suomeen.
4 väärin ja sitte 2 oikein ja lisänumero viereen.- Anonyymi00008UUSI
On lottovoitto syntyä Suomeen. Eräällä oli puoliso sairastunut ja mies laski paljonko olis joutunut maksamaan hoidoista, jos olis joutunut itse maksamaan, lopetti laskemisen siinä puolen miljoonan kohdalla.
- Anonyymi00009UUSI
Ottasin sen hetken tanssipaikassa takas, ku oli "naistenhaku"... ;)
- Anonyymi00010UUSI
Olisin kai suudellut sua - välittämättä muista, asioista. Jne.
- Anonyymi00011UUSI
Olisin ollut selvinpäin
- Anonyymi00012UUSI
Huomennakin on DJ-day https://www.youtube.com/watch?v=QC_ShPXD7K4
- Anonyymi00013UUSI
Koen, että tein siinä elämäntilanteessa oikein.
Se oli kaikkein tärkeintä.
Se, että elämäni meni sekaisin sinusta johtui varmaan siitä kuinka raskasta ja yksinäistä elämäni oli silloin. Olen pahoillani siitä kaikesta. En vaan voi jutella suomi24 palstalla niin henk.koht.asioista.
☆- Anonyymi00014UUSI
❤️
- Anonyymi00015UUSI
Mä olen välttäny valintojen tekemistä niin mulla ei ainakaan ole tarvetta palata menneeseen mu toivotan onnea teille joilla siihen olis tarvetta ei ole mahdollista mirenkään vaikka kuinka yrittäisitte
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4421713Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan951146Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63889Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43793Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49788Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11763- 123763
- 60740
- 39729
- 61707
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o37627- 50626
- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92556
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49547- 50522
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518