Nähdä kauvattuasi?
Vastaukset 19
- Anonyymi00001UUSI
Ei enää.
- Anonyymi00002UUSI
Joo ei enää. Silti kaipaa niin paljon että hakeutuu roskapalstalle kirjoittamaan.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Joo ei enää. Silti kaipaa niin paljon että hakeutuu roskapalstalle kirjoittamaan.
On tässä jo muutama viikko mennyt ihan hyvin pakkoraossa. Se, että on tunteita ei tarkoita, että toisen näkeminen olisi itselle henkisesti mitenkään hyvä asia.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
On tässä jo muutama viikko mennyt ihan hyvin pakkoraossa. Se, että on tunteita ei tarkoita, että toisen näkeminen olisi itselle henkisesti mitenkään hyvä asia.
Älä vttu selitä
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Älä vttu selitä
En selitä mitään. Jos toinen hakee huomiota ja reaktiota negatiivisella tavalla, niin kauanko mielestäsi pitäisi sellaista katsella?
- Anonyymi00003UUSI
Totta kai haluaisin nähdä. Halisin ja pusuttelisin häntä kaikkialta. Vietettäsiin mukava päivä ja tehtäisiin kaikkea mitä hän haluaa tehdä.
- Anonyymi00006UUSI
En halua nähdä naista jos se ei johda siihen, että menemme naimisiin. En halua nähdä häntä ja sitten vaan kaipailla.
- Anonyymi00007UUSI
Haluaisin. Mutta tilanteen ja paikan pitäisi olla turvallinen ja rauhallinen. Eli täällä minun kotonani. Tai vaikka nuotion äärellä. Eikä kiirettä kummallakaan.
Vaan eihän sellaista tule koskaan tapahtumaan, vaikka kuinka haluaisin. Kuhan haaveilen vain. - Anonyymi00008UUSI
Olisi. Ainahan se on kuin juhlapäivä koska näemme harvoin.
- Anonyymi00009UUSI
Yritän pysyä kaukana hänestä, entisestä kaivatusta.
- Anonyymi00010UUSI
Haluaisin nähdä kaivattuni, vielläkö vatsassa kipristää, tulvahtaako onnen tunne, haluanko hypätä syliisi ja suudella sinua, herääkö aamukasteeni, kun katson sinuun,
toki aavistukse ristiriitaisin tuntein, mutta haluaisin nähdä kaivattuni 😍 - Anonyymi00011UUSI
Ihana olisi nähdä ja jutella.
- Anonyymi00012UUSI
En uskalla. Hän on voimakas, ja pelkään, että hän alkaa likiskelee, enkä mahda mitään ☹️
- Anonyymi00013UUSI
Kyllä uskallat, muakin jännittää. olet kiva❤️ ja haluan sullekin olla kiva😌
- Anonyymi00014UUSI
Joo. Juottaisin sen känniin ja sitten nukuttaisiin vierekkäin ja halailtaisiin
- Anonyymi00015UUSI
Ei siihen mitää kännejä tarvita. Tiedät kyllä että olen tämmöinen niin kuin ymmärrät toivottavasti.
- Anonyymi00016UUSI
Ois kiva tuhertaa siinä vielä seuraava päiväki, sitte palattais omiin elämiin, krapulassa, mut onnellisena.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ois kiva tuhertaa siinä vielä seuraava päiväki, sitte palattais omiin elämiin, krapulassa, mut onnellisena.
Tykkään olla kännissä. Baari on kuin luontodokumentti viimeistään keskiyön jälkeen. On kiva katella kännisiä ihmisiä
- Anonyymi00017UUSI
Mukava olisi viettää yhteinen juhlapäivä. Olisi kiva vaan jutella ja kuljeksia tuttuja maisemia. Ei se paljoa tarvitse tekemisen puolesta, toinen antaa hyvän mielen ja rauhan, josta nauttii täysin siemauksin jos pitää toisesta. Käden voi etsiä jossain kohtaa jos näkee sen vapaana, tai hellästi puristaa itseä vasten, se on onnea ja elämisen riemua.
https://www.youtube.com/watch?v=Ve4qKQq17PQ&list=RDVe4qKQq17PQ&start_radio=1
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4421723Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan951156Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63889Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49798Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43793Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11773- 123763
- 60740
- 39739
- 61707
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o37627- 50626
- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49557- 92556
- 52536
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518