vuosien aikana. 🤷🏼♂️
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Wau. Oot niin komea ja haluttava varmasti upea mies. Ihan monia naisia. 😍
- Anonyymi00013
V i t t u i l u a
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
V i t t u i l u a
Kelle? Sehän ollu kiva et oot viriili.
- Anonyymi00018
Tällainen luo itsevarmuutta olla naisen kanssa, et jotain hyvääkin, jollei samalla pahaakin (hyväksikäyttöä, ehkä ylimielisyyttäkin). -sivusta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tällainen luo itsevarmuutta olla naisen kanssa, et jotain hyvääkin, jollei samalla pahaakin (hyväksikäyttöä, ehkä ylimielisyyttäkin). -sivusta.
Sit kannattaa jatkaa niiden usean naisen kanssa. 👍
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Voi jumalauta että olet pimeä ihminen
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Itse olet monien miesten kanssa
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Voi jumalauta että olet pimeä ihminen
Kiitos yritän olla valoisampi mut seura tekee kaltaisekseen.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ahaa missä ne piileksii kun itse en oo nähnyt.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Väärin. En ole kenenkään kanssa suhteessa.
Mutta arvostan, pidän aivan toisenlaisesta miehestä kuin mitä sinä olet.
Kannattaa nyt sinun ymmärtää, että kirjoitustesi ja tekojesi vuoksi et tule saamaan minua naista. Ja on aivan pellen touhuikua, kirjoittaa palstalle uhkailuja ja halventavia kirjoituksia, kun oma päänuppi on niinkin sekaisin.
Kaikenlaisiin sitä törmää elämässään.
On todella lapsellista kirjottaa esim näin:
Jos en saa sinua, ei sinua saa kukaan muukaan.
Olet ihmetys mieheksi, luuletko, että sinä täällä elämässä määräät toisten ihmisten asioista. Voit ja oletkin saanut paljon tuhoa aikaiseksi ja on ihmisiä ketkä eivät uskalla sanoa vastaan sinulle.
Asia on vähän moninmutkainen siinä mielessä, että vastaansanominen ihmiselle kenellä jäytää päänupissa kateus, katkeruus, viha ja itsekkyys ja kenellä on narsistinen häikäilemätön luonne. Tämän tyyppiseltä ihmiseltä ei voi edes odottaa mitään fiksua, älykästä julkilausumaa. Sinulle pitäisi sanoa suoraa, päin naamaa.
Mutta tämänkin tavan näen jokseenkin vähän apua tuovan patti tilanteeseen jonka kanssa taistelet mies. Koska olet kantasi julki tuonut ja sinulla on vain vääriä johtopäätöksiä yleensä ihmisistä.
Että välittäisit tai rakastaisit aidosti ja oikein, niin se vaatisi todella paljon ja palaamista aikaa kun olit mies parhaassa iässä.
Missä meni vikaan elämässäsi, kun et osaa vieläkään mennä elämässä eteenpäin ja lopettaa kiusaamista, loputonta vähättelyä ja halveksuntaa. Mitään rakkautta sinuun tai suhdetta ei ole eikä voi koskaan tulla näillä ihme aineksilla.
- Anonyymi00002
Yhden käden sormilla laskettavissa. Tähän saakka 4 ja pitkiä suhteita jokainen
- Anonyymi00003
Hyvä juttu.
- Anonyymi00004
ja nyt oot håmå!
- Anonyymi00006
Lopeta e nyt.
- Anonyymi00005
Tämä on taas mustamaalaamista
Joku ottanut asiakseen kiusata tiettyä- Anonyymi00009
Ja tiedän kyllä kuka
- Anonyymi00007
En kyl kehuskelis, jos noi helppo nakki olis.
- Anonyymi00008
Voit lopettaa tuon lavastusten tekemisen täällä
- Anonyymi00010
Tiedetään.
- Anonyymi00011
Et tiedä mitään
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Et tiedä mitään
Kyllä tiedän kun kertoi itse ja pilkkasi minua.
- Anonyymi00015
Ikävöitkö jotakin, kun täällä kirjoitat?
- Anonyymi00016
heitin kaikki roskiin
- Anonyymi00017
Ei minulta
- Anonyymi00024UUSI
Ei se määrä, vaan laatu 🤦
- Anonyymi00025UUSI
Ei ollut mustasudelta tämäkään aloitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811281
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K191069En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621023- 65888
- 61774
- 60770
- 65696
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24680- 69672
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39638Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637- 133626
- 50579
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36565- 19527
- 29525
- 33520
- 43508
- 72486
- 40477