Kävin Helsinki Clinicillä esteettisistä syistä rintaleikkauksessa, ja kun olin myöhemmin tyytymätön, niin se kirurgi JJ ei suostunut kyllä mihinkään korjaukseen. Pyysin sit epikriisiä ja sieltä paljastui, että diagnoosiksi oli laitettu sellainen rintojen kehityshäiriö, minkä takia leikkaus oli alviton. Silti multa oli laskutettu ihan normaali alv. Onko muita, joille ois käynyt tällee tässä samassa paikkaa?
T. Tuplasti huijattu
T. Tuplasti huijattu
Vastaukset 17
Vanhimmat
Mikset sä mennyt julkiselle jos sulla on ollut rintojen kehityshäiriö?
Etkö sä ymmärrä lukemaasi?? Mulla ei ole kehityshäiriötä. Ei ole koskaan ollut !
Lue uudestaan aivoja käyttäen: "esteettisistä syistä" Siksi maksoin alvillisen leikkauksen.
Mutta leikkaus kirjattiin kehityshäiriönä eikä alvia, mutta minä siis maksoin alvin.
Oliko tämä nyt tarpeeksi yksinkertaisesti kirjoitettu jotta sinäkin ymmärrät ???? Jos et ymmärrä vieläkään, en voi auttaa.. mene johonkin toiseen ketjuun sössöttämään ja tähän ketjuun haluan vastauksia ihmisiltä jotka osaavat lukea ja ymmärtävät lukemansa ja joilla olisi samoja kokemuksia.
Eli et ollut tyytyväinen leikkausjälkeen ja et saanut korjausleikkausta. Onko nyt ongelma se korjausleikkauksen puute ja virheellinen potilaskirjaus.
Plastiikkakirurgin on perusteltava kieltäytymisensä korjausleikkauksesta. Suomen terveydenhuollon lainsäädännön ja lääkärin etiikan mukaan kaikille hoitopäätöksille – myös hoidosta kieltäytymiselle – on oltava lääketieteelliset perusteet, ja lääkärillä on velvollisuus informoida potilasta näistä syistä.
Oliko kirurgilla pätevät syyt kieltätyä korjausleikkauksesta?
Lääketieteellinen perustelu: Kirurgin on selitettävä potilaalle selkeästi ja ymmärrettävästi ne syyt, joiden vuoksi korjausleikkaus ei ole tarkoituksenmukainen tai turvallinen.Päätös jättää hoito tai korjausleikkaus tekemättä sekä kieltäytymisen lääketieteelliset perustelut on kirjattava tarkasti potilaskertomukseen.Lääkärin on kerrottava, mitä vaihtoehtoisia hoitokeinoja tilanteeseen mahdollisesti on tai mitä seurauksia leikkaamattomuudella on.
Sinulla on oikeus hakeutua toisen riippumattoman plastiikkakirurgin vastaanotolle saamaan ulkopuolinen arvio tilanteestasi.Jos epäilet, että tyytymättömyyden taustalla on hoitovirhe tai virheellinen leikkaustekniikka, voit tehdä ilmoituksen Potilasvakuutuskeskukselle (PVK).
Syyttä suotta täällä raivoat. Voihan se kehityshäiriökin olla esteettinen syy. Aloituksestasi ei selviä, ettei sinulla ollut kehityshäiriötä. Niin että opettele nyt itse esittämään asiasi selvemmin!
Maksoit siis alvin, kuten asiaan kuuluu. Virheellisestä epikriisistä valita klinikalle ja vaadi korjausta.
Itselleni ei ole moista sattunut.
Et tunnu tajuavan et millään. Olet harvinaisen tyhmä. Luultavasti muut tajuavat että klinikka kääri alvit normivoiton lisäksi. Ymärrätkö sitäkään että klinikka ei reagoi korjausvaatimuksiin. Ja olet varmaan tottunut siihen että aivopieruihisi ei reagoida.. Dunning–Kruger-efekti. Minä sensijaan en pidä että sekoitat faktat asiassa josta et edelleenkään tajua mitään. Ole ystävällinen ja häivy tästä ketjusta, sinulla ei ole tähän aiheeseen mitään muuta annettavaan kuin ylenpalttinen luulo kykyihisi ja selvästi olet tottunut syyttämään toista raivoajaksi kun olet itse sen aiheuttanut. (narsistin pelikirjasta)Teoilla on seurauksia Karen. Olet idiootti ja minä sanon sen.
Jos ei reagoi niin ota yhteys potilasvakuutuskeskukseen kuten sulle on jo sanottu.Sinä sanoit ettei sulla ollut rintojen kehityshäiriötä joten sinä maksat alvin.
Arvonlisävero (alv) menee lopulta valtiolle, mutta sen matka sinne tapahtuu yritysten kautta.Ostaessasi tuotteen tai palvelun maksat hinnan, joka sisältää arvonlisäveron.Myyjä (yritys) perii veron ja pitää sitä tilapäisesti hallussaan. Yritys maksaa erotuksen eli tilitä verot verohallinolle.
Mistä sinä tiedät ettei klinikka ole maksanut verohallinnolle. Näytät josatin kumman syystä tietävän niin sinun pitää ilmoittaa siitä.Yrityksen maksamaton arvonlisävero johtaa viivästyskorkoihin, maksumuistutuksiin ja pahimmillaan ulosottoon tai konkurssiin.
Kuluttaja voi ilmoittaa epäilemästään verovilpistä tai maksamattomista veroista Verohallinnolle käyttämällä Verohallinnon sähköistä vihjetietolomaketta.
Jos sinulta on veloitettu väärin niin ota yhteyttä sinne klinikalle. Ei näitä asioita hoideta suomi24 palstoilla. Ihmisillä on joku outo tapa suomi24 palstoilla ilmoitella virheitä kuin ottaa yhteyttä hoitopaikkaan ja selvittää heidän kanssaan asia. Ei ne asiat korjannu tänne kirjoittamalla. Onko oikeesti niin vaikea ottaa yhteyttä hoitotahoon jonne se asia kuuluu.
Kuvitteletko ettei ole otettu. Kerro mistä tällä palstalla saa puhua. Sinähän ne säännöt määräät tietenkin. Kerro samalla mahtaako "hoitotaho" kertoa minulle vastaavista tapauksista ;) Onko tämä yksi ja sama henkilö joka vastailee täällä hyvin matalalla älykkyysosamäärällä???
Jos epäilet viraston toimineen lainvastaisesti tai jättäneen velvollisuutensa hoitamata, voit tehdä kantelun ylimmille laillisuusvalvojille. He tutkivat viranomaisten ja virkamiesten toiminnan lakisääteistä suorittamista.
Pelkästään ulkonäkösyistä tai esteettisistä syistä tehtävät toimenpiteet ovat arvonlisäverollisia (yleisen verokannan mukaan).
Minulla ei ole vastaavaa tilannetta mutta kun verottomaan esim. 5 000 euron hintaan lisätään nykyinen 25,5 % arvonlisävero,
• Veroton hinta: 5 000,00 €
• Alv-osuus (25,5 %): 5 000 x 0,255 = 1 275,00 €
• Asiakkaalta laskutettava kokonaissumma: 5 000 + 1 275 = 6 275,00 €
Yrityksen saama ylimääräinen rahasumma on tasan 1 275,00 €.
Huomautus: Suomen verolainsäädännön mukaan laskussa eritelty arvonlisävero on aina tilitettävä Verohallinnolle, vaikka itse myynti olisi alun perin ollut alv-vapaata. Jos yritys pitää summan itsellään, kyseessä on verorike tai -petos.
Vastaus: firma muuttanut laskun jälkikäteen verottomaksi, veronkiertoa, samaa menoa kuin plastic surgery centerissä
No ilmoita siitä viranomaiselle jos sinulla on tietoa.
Kannattaa pikkuisen miettiä jos esittää väitteitä julkisella palstalla jostain klinikasta. Jos väite on perätön voit joutua kunnianloukkauksesta syytteeseen.
Mielenkiintoinen uhkaus.
Oletko kuullut Barbara Streisand efektistä..... Kun yrittää korjata tai hiljentää uutisen, se saa lisää julkisuutta.
Oletko ihan varma että haluat ex-potilaidesi alkavan ensimmäistä kertaa tutkia epikriisejään....
"Kannattaa pikkuisen miettiä..."