tulipa läträttyä

..tuolla suihkussa.. pesin kapakan hajut pois.. olo on niiin onnellinen ja tänään uudestaan radalle mut.. minne hemmettiin rahat katos????

31

1279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahtari1

pervokki. sun rahat jäi kontulan bupiin

• ..tajunta ollut kadoksissa jos mä sielläkin asti oon käynyt.. mielestäni jämähdin keskustaan.. tänäänkin kallios kova meno..

• rahtari1
        pervokki kirjoitti:

..tajunta ollut kadoksissa jos mä sielläkin asti oon käynyt.. mielestäni jämähdin keskustaan.. tänäänkin kallios kova meno..

sä kävit kontulassakin mut sä joit kaikki rahat ei siel oo ku tyhjä lomppuukki mutta hyvään tarkotukseen rahas meni

• rahtari1 kirjoitti:

sä kävit kontulassakin mut sä joit kaikki rahat ei siel oo ku tyhjä lomppuukki mutta hyvään tarkotukseen rahas meni

..taisin olla aika pihalla sitten kun muista yhtään mitään kontulasta.. eikä kaverit.. vai olinko siellä yksin? hmmm..

• rahtari1
        pervokki kirjoitti:

..taisin olla aika pihalla sitten kun muista yhtään mitään kontulasta.. eikä kaverit.. vai olinko siellä yksin? hmmm..

teitä oli kuulemma melko porukka ja poliisit raaha sut maijaan niin et kengänkärjet vaan hipo maata

• rahtari1 kirjoitti:

teitä oli kuulemma melko porukka ja poliisit raaha sut maijaan niin et kengänkärjet vaan hipo maata

..mitenköhän pääsin pois poliisin kynsistä kun kuitenkin kampista kotiin lähdin??..

• rahtari1
        pervokki kirjoitti:

..mitenköhän pääsin pois poliisin kynsistä kun kuitenkin kampista kotiin lähdin??..

nakkas sut kampissa pihalle ku kisahallin putka oli jo täys

• rahtari1 kirjoitti:

nakkas sut kampissa pihalle ku kisahallin putka oli jo täys

..sä kyyläilly mun tempauksia jostain puskasta kun noin paljon tiedät?

• rahtari1
        pervokki kirjoitti:

..sä kyyläilly mun tempauksia jostain puskasta kun noin paljon tiedät?

tossa vähän noit aamulehtii mut jätä sä väliin tänpäivän lehdet ettei tuu viel paha mieli

• rahtari1 kirjoitti:

tossa vähän noit aamulehtii mut jätä sä väliin tänpäivän lehdet ettei tuu viel paha mieli

..päässyt.. taitaa olla paras lukematta.. ne tietää elämästäni enemmän kuin mä itse.. outoa..

• rahtari1
        pervokki kirjoitti:

..päässyt.. taitaa olla paras lukematta.. ne tietää elämästäni enemmän kuin mä itse.. outoa..

voin paljastaa et tällä kertaa et päässy kansikuviin mut keskiaukeemalle kyllä.siinä sä oot neljän poliisin syleiltävänä makuuasennossa menossa kohti maijaan sisään ja on muute oikee värikuvat

• rahtari1 kirjoitti:

voin paljastaa et tällä kertaa et päässy kansikuviin mut keskiaukeemalle kyllä.siinä sä oot neljän poliisin syleiltävänä makuuasennossa menossa kohti maijaan sisään ja on muute oikee värikuvat

..se on nähtävä..

• rahtari1
        pervokki kirjoitti:

..se on nähtävä..

hyt ittes seuraavan kerran kansikuviin.oothan sä nyt jo senverran kuuluisa

• rahtari1 kirjoitti:

hyt ittes seuraavan kerran kansikuviin.oothan sä nyt jo senverran kuuluisa

..yritän parhaani..

• Doe-01

kerran eräässä kapakassa,että multa on varastettu 500mk:n seteli.Seuraavana päivänä tuli portsari lohduttamaan,että sinähän ryyppäsit sen.Huhhuh,putosi raskas kivi sydämeltä.

• ..silleen.. todennäköisesti on käynyt samoin.. eli ei hukkaan mennyt ja sehän on pääasia..

• Brunet... ejk...

tänään sulta sit loputkin katoaa...:))) huomenta sullekin...:)))

• ..vähän potuttaa että oon velkaa kavereille.. en yleensä.. huh päässä viiraa vieläkin.. kestokänni..

• Brunet... ejk...
        pervokki kirjoitti:

..vähän potuttaa että oon velkaa kavereille.. en yleensä.. huh päässä viiraa vieläkin.. kestokänni..

se siitä.... viiraus nääs...:)))mäkin meinasin eilen lähteä... mut sit en mennykään... hommasin jopa lastenhoitajan... mut hei olin fiksu... nyt ei viiraa....:)))) eikä liksaa tarvinnu hoitajalle maksaa....:))

• Brunet... ejk... kirjoitti:

se siitä.... viiraus nääs...:)))mäkin meinasin eilen lähteä... mut sit en mennykään... hommasin jopa lastenhoitajan... mut hei olin fiksu... nyt ei viiraa....:)))) eikä liksaa tarvinnu hoitajalle maksaa....:))

..mä en ollut fiksu.. rahaa palo ihan liikaa yhdelle illalle..

• Brunet...ejk...
        pervokki kirjoitti:

..mä en ollut fiksu.. rahaa palo ihan liikaa yhdelle illalle..

mäkään aina mut mitä sitä enää muhrehtii... ne on nyt menny ja sillä selvä....:))))

• Brunet...ejk... kirjoitti:

mäkään aina mut mitä sitä enää muhrehtii... ne on nyt menny ja sillä selvä....:))))

..se vain on.. välttämätön paha..

• Sydän.Ystävä

ei kai vaan...dementiaa??? Vaikka luulen, että on ihan ohimenevää laatua sinulla ;)))

• ..joo luulisin.. toivon mukaan.. voi vitsi kun viiraa vieläkin..

• Sydän.Ystävä
        pervokki kirjoitti:

..joo luulisin.. toivon mukaan.. voi vitsi kun viiraa vieläkin..

anna vaan viirata,pitää joskus olla hauskaakin ;DDD
        mulla onkin kesto viiraus päällä ;))

• Sydän.Ystävä kirjoitti:

anna vaan viirata,pitää joskus olla hauskaakin ;DDD
        mulla onkin kesto viiraus päällä ;))

..että kestoviiraus.. onko se sama kuin syntymähumala?

• Sydän.Ystävä
        pervokki kirjoitti:

..että kestoviiraus.. onko se sama kuin syntymähumala?

voi sanoa,paitsi että en ole humalassa usein,mutta joskus viiraa kummasti,tekee mieli tehdä jotakin hauskaa ;)))

• Sydän.Ystävä kirjoitti:

voi sanoa,paitsi että en ole humalassa usein,mutta joskus viiraa kummasti,tekee mieli tehdä jotakin hauskaa ;)))

..parempi vaihtoehto tuo luonnollinen viiraaminen kunhan ei ihan hulluksi tule..

• Sydän.Ystävä
        pervokki kirjoitti:

..parempi vaihtoehto tuo luonnollinen viiraaminen kunhan ei ihan hulluksi tule..

no ei pelkoa,ei enää voi tämän hullummaksi tulla ;DDD

• rahtari1

vähä sellanen juttu,et viimevuonna sain kerran mut tänä vuonna on ollu vähän hiljasempaa

• rahtari1

täällä aamulla varmaan tuun taas raput alas niin että kolisee

Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      372
      39509
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      108
      7987
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5810
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      4308
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      60
      3724
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3417
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      2941
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      26
      2672
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2361
    10. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2174
    Aihe