Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika.
Jaak.2:24 Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen, ei yksistään uskon perusteella.
0Äänestä
Anonyymi00001
Valit. 5:7
Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.
4. Moos. 14:18
'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.
0Äänestä
Anonyymi00001
1. Kor. 4:15
Vaikka teillä Kristukseen uskovina olisi tuhansia kasvattajia, teillä on vain yksi isä. Minähän teidät olen evankeliumia julistamalla synnyttänyt Kristukseen Jeesukseen uskoviksi.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.
0Äänestä
Anonyymi00001
Anonyymi00001 kirjoitti:
Vaikka teillä Kristukseen uskovina olisi tuhansia kasvattajia, teillä on vain yksi isä. Minähän teidät olen evankeliumia julistamalla synnyttänyt Kristukseen Jeesukseen uskoviksi.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.
Tuohan on antisemitismiä, kun Juutalaisia vainotaan.
0Äänestä
Anonyymi00005
Anonyymi00001 kirjoitti:
Lopeta kirottu Paavalin hejaaminen,
0Äänestä
Anonyymi00006
Ihminen ei ole tasaveroinen kumppani tekemään Jumalan kanssa mitään kauppoja tai sopimuksia.
0Äänestä
Anonyymi00008
Ps. 103:13
Niin kuin isä armahtaa lapsiaan, niin armahtaa Herra niitä, jotka pelkäävät ja rakastavat häntä.
5. Moos. 11:1
"Rakasta siis Herraa, sinun Jumalaasi, ja noudata alati hänen määräyksiänsä, säädöksiänsä, oikeuksiansa ja käskyjänsä.
0Äänestä
Anonyymi00008
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.
0Äänestä
Anonyymi00008
Ps. 103
17 Mutta Herran armo pysyy iankaikkisesta iankaikkiseen niille, jotka häntä pelkäävät, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsille, 18 niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja muistavat hänen käskynsä ja noudattavat niitä.
0Äänestä
Anonyymi00008
Lahkolaiset kuulemma polttavat Katekismuksia, koska niissä on Jumalan kymmenen käskyä ja kehotus niiden noudattamiseen.
0Äänestä
Anonyymi00008
Jumalan tekemä liittokin Jumalan yksipuolinen varma lupaus, mikä on ikuisesti voimassa.
1. Moos. 17:13
Ympärileikattakoon sekä kotonasi syntynyt että rahalla ostamasi; ja niin minun liittoni on oleva merkitty teidän lihaanne iankaikkiseksi liitoksi.
0Äänestä
Anonyymi00008
Matt. 5:17
Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan.
0Äänestä
Anonyymi00014
Aamen!
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Vastaukset 13
Vanhimmat
Jeesusta ei tehty syntiseksi.
Jokainen joutuu vastaamaan omista teoistaan.
1. Piet. 1:17
Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika.
Jaak.2:24 Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen,
ei yksistään uskon perusteella.
Valit. 5:7
Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.
4. Moos. 14:18
'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.
Tuohan on antisemitismiä, kun Juutalaisia vainotaan.
Lopeta kirottu Paavalin hejaaminen,
Ihminen ei ole tasaveroinen kumppani tekemään Jumalan kanssa mitään kauppoja tai sopimuksia.
Ps. 103:13
Niin kuin isä armahtaa lapsiaan, niin armahtaa Herra niitä, jotka pelkäävät ja rakastavat häntä.
5. Moos. 11:1
"Rakasta siis Herraa, sinun Jumalaasi, ja noudata alati hänen määräyksiänsä, säädöksiänsä, oikeuksiansa ja käskyjänsä.
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.
Ps. 103
17 Mutta Herran armo pysyy iankaikkisesta iankaikkiseen niille, jotka häntä pelkäävät, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsille,
18 niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja muistavat hänen käskynsä ja noudattavat niitä.
Lahkolaiset kuulemma polttavat Katekismuksia, koska niissä on Jumalan kymmenen käskyä ja kehotus niiden noudattamiseen.
Jumalan tekemä liittokin Jumalan yksipuolinen varma lupaus, mikä on ikuisesti voimassa.
1. Moos. 17:13
Ympärileikattakoon sekä kotonasi syntynyt että rahalla ostamasi; ja niin minun liittoni on oleva merkitty teidän lihaanne iankaikkiseksi liitoksi.
Matt. 5:17
Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan.
Aamen!